LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dennis Papegaaien in Den Haag

Bespreek alle vormen van illegale handel in dieren hier.
pitbull1964
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2008 09:42

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door pitbull1964 »

mm ik kan dennis vanaf ik klein was toen was ie erg goed eerlijk.
nu hoor ik echter tegen overgestelde van heel heel veel snap niet dat zulke winkels nog open kunnen blijven dan want dit is puur oplichterij.
net als advertentie die ie plaats baby gaaitjes te koop 550 euro bel je hem is dus ineens dacht uit me kop 750 euro en dat is van een jaar geleden .
ik kan meschien wel helpen aan een baby gaaitjes en die kosten is rond 450 euro dan moet je mij maar even mailen dan krijg je ze als ze 6 weken zijn en nog heerlijk met pap moet geven voordeel is echt dat hij geheel hand tam word dus ook kids eten laten gevenheb er namlijk zelf ook een daarvandaan gehaald enn vrouw en ik kan ales ermee doen me kids hebben de gaai verwaarloost en zijn dus zelf een beetje bang dus eigen schuld kijk maar als je wild mail em maar.
en voor die dennis zijn geen woorden voor en word is tijd dat er wat aan gedaan word

cobadezwart
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jun 2008 09:13

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door cobadezwart »

HALLO IEDEREEN DIE NOG GELD OF EEN NIEUWE VOGEL TEGOED HEEFT VAN DENNIS

Wij hebben inmiddels de rechtsbijstand ingeschakeld.
Die hebben een brief naar Dennis papegaaien gestuurd met het verzoek om ons het bedrag van € 1200,-- (kosten van een grijze roodstaart - 2 maal het bedrag van een verzekering en kosten van een dierenarts) terug te betalen. Wij zijn vanmiddag gebeld dat Dennis gereageerd heeft en ons € 850.-- terug wil betalen (het bedrag van de vogel) of we mogen onze vogel omruilen voor een jonge vogel????

Als wij hiermee akkoord gaan komt Dennis er weer goed van af en kan hij weer gewoon doorgaan met zijn oplichters praktijken.
Wij willen graag een rechtszaak aanspannen tegen Dennis papegaaien, wie wil er met ons mee doen? Samen sta je sterker.

Stuur een e-mail naar [email protected], en laten we samen ervoor zorgen dat Dennis niet nog meer mensen kan oplichten ten koste van onschuldige papegaaien.

pitbull1964
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2008 09:42

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door pitbull1964 »

even reaktie op coabadezwart ik raad echter aan om door te zetten want is leuk en klinkt leuk een baby terug maar wat ik laaste tijden hoor is ook dat die vogels dus vaak wat onder leden hebben en dus eerder gemeld hier geen levens langee garantie dus niet volden an die eisen geld terug dus zal doorgaan met vechten erbij weet ik wel dat deze man momenteel er aktief is op marktplaats gaaien opkopen voor 300 euro hebt ie het voor elkaar snel doorverkopen voor 900 euro puur handelaar zoals ik eerder zij al een baby gaai kosten bij hem dus rond 800 euro nu dacht 850 euro en staat op marktplaats echter vanaf 550 euro dus kloppen doet het niet bij hem grijze is grijze roodstaart voor mensen die verder tips willen hebbeen kunnen me mailen wat ever ook :D

Boss1981
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2008 01:48

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Boss1981 »

Beste mensen. Ik heb jullie reacties gelezen en ik kan me goed voorstellen wat jullie doormaken. ook in ben er ingestrapt. Paar weken gelden had ik en mijn vriendin besloten om een beo te gaan kopen. Zoals normaal waren ze nergens te koop behalve bij dennis. Het bedrag was 500euro.Dus wij erheen om te kijken ofmie er nog was. Ja de beo was er nog. Alleen moest hem nog even tam maken en leren praten. Stom van mij was dat ik er niet aan gedacht had om naar zn poten te kijken want er hangt geen ring aan. We hebben dus nog wat vragen gesteld over de beo.
Na een paar weken stonden we nog steeds bij het begin. Niet tam aggressief en niet praten. Dus we hebben gekeken wat voor een vogel het nu is. Blijkt dat het een herdermaina is, wel familie van de beo m,aar niet de exacte beo. En deze beestje kosten max125euro per stuk. :shock:
Dus ik voel me genaaid en zodoende belde ik Dennis in Den Haag op om opheldering. Ik wil waar voor mijn geld dus vroeg ik om om te ruilen maar dat gaat niet want je moet minimaal 4maanden wachten voordat je mag gaan ruilen.
Dus nu de vraag of dat zo is of is dat weer een smoes van hun.
groetjes Renato

annemarie1987
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 sep 2008 17:44

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door annemarie1987 »

Hallo, ook hier toch echt een tevreden klant van Dennis. Ik heb thuis 14 vogels waarvan er 12 bij Dennis vandaan komen, zowel baby's als volwassen vogels, allemaal tam gekregen. Ik heb ooit een zieke vogel daar gehaald, iets wat Dennis niet eens had kunnen voorkomen, legnood. Deze overleed en ik mocht zonder pardon een nieuwe baby uitzoeken. Ik weet wat er allemaal wordt rondgekalkt op fora. Wat me opvalt is dat ze allemaal met elkaar meelullen en vaak zelf niet eens weten wie Dennis Papegaaien is. Bij Dennis zou de uiterst besmettelijke papegaaienziekte heersen en dr is altijd wel wat mis. Tuurlijk, hoe kan het dat dat na zoveel jaar al mn vogels er nog zo best bijzitten? Waarschijnlijk omdat er op fora een heleboel wordt verdraaid en zwartgemaakt door mensen die teleurgesteld zijn omdat het niet op de manier ging waarop hun hoopten. Dr zijn veel mensen die te licht over de opvoeding en de verzorging van een vogel denken, ze doen het allemaal wel ff. Met als gevolg dat hun papegaai ziek wordt (door tocht, zomaar contact met andere vreemde vogels, verkeerde voeding o.i.d.) en overlijdt, en dan heeft Dennis het gedaan. Tamme vogels blijven niet zomaar tam, daar blijft zn hele leven veel aandacht in tijd inzitten. Kijk als ik 1500 eu voor een vogel uitgeef zou ik er ook flink de schijt over in hebben, maar zou zelf de verantwoordelijkheid op me nemen. Ik wordt echt misselijk als ik die verhalen op internet lees, mensen fucken elkaar zo op :? Aan elk verhaal zit 2 kanten... maar mensen nemen dingen soms zo klakkeloos aan.
Als Dennis echt zo slecht zou zijn, hoe kan hij dan de grootste papegaaienhandel in europa zijn en blijven? waarschijnlijk zijn er toch een heleboel klanten wel te spreken, maar die verhalen vind je nergens terug, want dat is niet interessant genoeg. ik vind het echt jammer en zonde dat mensen zo praten... tuurlijk zullen er heus wel misverstanden zijn die even niet tof zijn, maar welk bedrijf heeft dat niet. Dennis een oplichter?? nee ik weet wel zeker van niet... heb daar genoeg voor meegemaakt met mn vogels

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Remster »

Zo lang er mensen blijven bestaan die het leuk vinden om vogels in een kooi te houden zullen er ook malafide handelaars bestaan.

Wat zou je er zelf van vinden om je hele leven opgesloten te zitten.

Er is zo'n oud spreekwoord: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Een betere wereld begint bij jezelf.

Joydinky
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jul 2008 20:10

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Joydinky »

Hallo weer,inmiddels zijn we 2 maanden verder na mijn vorige bericht waar geen reactie op plaats vond overgens! :twisted:

Ik sluit me natuurlijk aan bij Annemarie ook een tevreden klant van Dennis.

Je leest alleen de slechte kanten hier en nergens goede aan elk verhaal zitten 2 kanten en als ik om me heen kijk zie is een stukje service die ze bij Dennis geven mits je ook hun advies en raad opvolgt als je dit niet doet wat moet hij dan??
Tuurlijk gaat er wel eens wat mis(waar niet)maar wat mijn ervaring is met Dennis is dat ze samen met jou een oplossing zoeken,hetzij een nieuwe vogel,medicijnen weet ik het allemaal!

Ik heb inmiddels 11 agatjes en 1 roodstaart.allemaal met de pap door mij grootgebracht de ene langer als de ander en allemaal tam.Kijk als ik een dagje weg ben heb ik de andere dag wel ietsje langer nodig dat ze bij me komen maar dat is zo!!Joy de roodstaart doet al een aardig deuntje dus met praten verwacht ik geen probleem.Mijn andere roodstaart ging niet zo goed met praten en toen zei Dennis dat ik de bekende''omruilgarantie''had.En dit wilde ik niet want of hij nou praatte hij was van mij en dan doe je hem niet weg omdat het een beetje''tegen valt'' :roll:

Persoonlijk denk ik dat er meer mensen tevreden zijn dan ontevreden want anders zou hij allang niet meer bestaan en ik kom er al zo'n hele poos vanaf mijn jeugd :D

In een rechtzaak komt natuurlijk naarvoren dat er mensen zijn zoals WIJ

[/b]

vogelgek
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2008 15:32

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door vogelgek »

hoi mensen,
dennis is en blijft een oplichter.
hij verhandeld vogels, ook vaak zieke jonge vogels.
ik heb zelf ervaring met deze man..
als het hem uitkomt dan dreigt hij je ook.
Het is natuurlijk makkelijk om iemand in het slechte daglicht te zetten maar dat verdiend hij ook met zijn praktijken.
Ik heb al 9maanden te dealen met deze man!waar blijft mijn nieuwe vogel of mijn geld?
ik krijg een FANTASTIC grote mond van DENNIS SENIOR,JUNIOR EN ROBERT-JAN!
hij kan alleen doorzetten met zijn verkoop als hij ook goede daden verricht..en als je 10tallen vogels bij hem haalt dan is ie NATUURLIJK goed voor je!
dan heb je misschien ook mazzel dat je in de juiste periode je vogels hebt gehaald, toen hij ze wel zelf kweekte en niet ergens in belgie of duitsland zieke jonge vogeltjes kocht.
al met al..ik denk dat we met genoeg mensen zijn om in de rechtzaal of waar dan ook te laten zien dan DENNIS wel degelijk een oplichter is.
OOK HIER KOMT NATUURLIJK EEN EIND AAN!!!

vogelgek
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2008 15:32

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door vogelgek »

WAT VRESELIJK VOOR JE!! DIT IS TOCH EEN JUIST VOORBEELD VAN OPLICHTING?? OF ZIE IK DAT NOU VERKEERD..
IK HEB DENNIS OOK WEL EENS NAAR EEN BEO GEVRAAGD, DEED ER TOEN HEEL VREEMD VAAG OVER EN ADVISEERDE ME EEN GRIJZE ROOD STAART (OMDAT ZE DAAR MEER VAN HADDEN)
DENNIS IS OOK EEN UITGEKOOKT EN DOORDACHT MANNETJE, HIJ WEET PRECIES WIE HIJ WEL EN NIET KAN PAKKEN! EN HOE HIJ DAT HET BESTE KAN DOEN! ALS HET MOET DREIGT HIJ JE ZELFS..
ALS DAT NIET ZIEK IS.....

annemarie1987
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 sep 2008 17:44

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door annemarie1987 »

En toch ben ik nog steeds niet overtuigd van de zogenaamde oplichterij.. gewoonweg omdat ik ook ooit mijn eerste vogel daar heb gehaald (toen kon hij ook niet weten dat ik 2 jaar erna vaste klant zou worden) en ook toen heb ik een perfecte voorlichting en service gehad. Ik sta zelf in de bloemenwinkel... kopen mensen ook wel eens een boeket voor 25 euro, wordt in de zon gezet en is dan met een dag weg.. en dan een nieuwe van 25 eu verwachten.. kan natuurlijk niet.. en dan ben ik de oplichter? Dat zieke vogel gedoe uit het buitenland is echt onzin.. denk je nou echt dat dennis ff naar het buitenland om een zieke vogel op te halen.. en dat terwijl er hier zat (goedkope nog wel)kwekers zijn? Dat zou veel te veel gedoe zijn, puur en alleen al om de wetten te ontlopen, ik geloof er niet in. en daarbij als het allemaal zieke beestjes zijn, waarom blijven zn anderen gaaien dan zo best? Misschien durven sommige mensen wel niet toe te geven dat ze toch een foutje hebben gemaakt in de opvoeding of verzorging. Kan iedereen gebeuren, maar ga niet meteen naar een ander wijzen.

Cees1962
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2008 21:38

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Cees1962 »

Elke zich respecterende kweker zal ieder jaar nieuwe ringen aanschaffen , deze kosten hooguit € 3,85 ( stalen uitvoering ) per stuk ; wat dus een fractie is van de vraagprijs ( zeker die van deze dierenhandel ) .

Het verhaal van cobadezwart Geplaatst op 06 Jun 2008 09:51 verbaast mij dus hogelijk , tenzij deze handelaar een zwendelaar is .
( ik ga er vanuit dat geen enkele persoon die zich kweker durft te noemen ringen 20 jaar bewaart en deze dan alsnog gebruikt ) .

Er vanuit gaande dat de diverse klachten kloppen , kan ik niet anders concluderen dat deze "dierenhandel" dierenzwendel zou moeten heten .

Koop toch een papagaai rechtstreeks bij de kweker , niet de eerste de beste keer dat je er bent natuurlijk ; maar maak eerst kennis met de kweker en zijn kwekerij ( let hygiene etc. ) .

Kom enkele keren terug bij de kweker en laat je uitvoerig voorlichten voordat je een vogel aanschaft , want zoals bekend zou moeten zijn is bijvoorbeeld een grijze roodstaart net een klein kind in de omgang en ik neem aan dat diegene onder U die kinderen hebben deze ook niet impulsief genomen hebben omdat het wel leuk leek .

Goede kwekernamen & adressen zijn bij diverse parkieten organisaties op te vragen .

M. vr. gr. , Cees

Frekky
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 sep 2008 20:54

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Frekky »

hallo hier ook een zeer te vreden klant van dennis papegaaien,
ik ben al heel wat jaren klant van dennis, dit ben ik geworden doordat mij ouders klant waren en nog steeds zijn. ik heb thuis dan ook div soorten zitten, en allemaal zeer tam en lief, en vindt het dan ook erg misselijk dat er mensen zijn die gewoon maar een mening, van een ander overnemen , zonder dat ze er zelf geweest zijn. en dan nog mee gaan praten ook over dennis :roll: beetje raar. ik zou dus willen zeggen tegen iedereen ga eerst zelf kijken en beoordeel dan pas. ik ben daar niet anders gewend dan altijd perfecte service te krijgen en ze nemen altijd de tijd voor je. en dan zal er wel weer iemand zijn die zegt ja maar dat komt omdat je er meer dan 1 bij hem heb gekocht, maar dat is wel heel makkelijk om te zeggen. ik heb na de eerste vogel niet voor niks besloten dat ik me tweede en derde daar weer ben gaan halen. want ik heb super vogels en ben er heel goed geholpen door iedereen. :) dus ik raad mensen zeker aan een papegaai bij dennis te kopen. of gewoon voor info te komen en te kjiken.

annemarie1987
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 sep 2008 17:44

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door annemarie1987 »

als het hem uitkomt dan dreigt hij je ook.
ik krijg een FANTASTIC grote mond van DENNIS SENIOR,JUNIOR EN ROBERT-JAN!
Wat is daaraan vooraf gegaan dan?? Heb ook wel eens problemen met mn vogels gehad, nog nooit een grote mond, laat staan dreigementen :roll: van ze gehad. Misschien ligt het in de benadering???

Frekky
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 sep 2008 20:54

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Frekky »

ik heb dit ook nog nooit met ze mee gemaakt. ligt er mischien inderdaad aan hoe jezelf mischien heb gereageerd. of mischien een onmogelijke oplissing verwacht. en aan elk verhaal zit naruurlijk twee kanten he

dirkadolf
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2008 22:07

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door dirkadolf »

Heb een paar jaar geleden een jonge zeer zieke kaketoe gekocht. Ging na enkele dagen dood. Had bek en verenrot. Alle kosten dierenarts zelf betaald. Na enkele weken was er een oudere, geen ring. Bleek papegaaienziekte te hebben. Aantal bezoeken en onderzoeken bij dierenarts zelf betaald. In totaal ongeveer 2200 euro. Onze vogel blijkt ook nog blind te zijn. Een **** zaak waarbij het commercieel belang veel groter is dan de gefakete dierenliefde. Mijden die handel!!!!!!!!!!

Pipske
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2008 02:52

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Pipske »

Iedereen die een beetje oplet kan direkt zien dat gebruiker I LOVE DENNIS mr. Dennis zelf is. De vreselijke spelfouten zijn van exact hetzelfde kaliber als op zijn website en al zijn advertenties.

Gebruiker Frekky is óók Dennis. Dezelfde taalfouten, en vooral, Frekky raadt aan iedereen aan om "een papegaai bij dennis te kopen. of gewoon voor info te komen en te kijken". Hoor je: "voor info TE KOMEN". :shock:

Als Frekky niets met Dennis te maken zou hebben en gewoon een tevreden klant zou zijn, zou de zin zo klinken: "een papegaai bij dennis te kopen. of gewoon voor info te GAAN en te kijken" !!!

Louche figuur als je het mij vraagt, die zijn domheid probeert te verbergen door arrogantie en agressie. En toevallig ook allemaal gisterenavond "Opgelicht" gezien op TV? Say no more :D

Joydinky
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jul 2008 20:10

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Joydinky »

Inderdaad gister gezien,en natuurlijk helemaal NIET mee eens!!! :x

Als opgelicht zo'n goed programma is hadden ze niet alleen van dit forum slechte verhalen van jullie moeten verzamelen maar ook de''GOEDE''Dan ben je eerlijk!!!!

RobWee
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2008 12:06

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door RobWee »

nogal wiedus, die goede reacties zijn door Dennis zelf op dit forum gezet...

Joydinky
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jul 2008 20:10

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Joydinky »

Grappig maar ik ben toch echt Dennis niet grapjas!!!!!!!

Joydinky
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jul 2008 20:10

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Joydinky »

En als opgelicht onderzoek had gedaan zoals het hoort Komen ook wij aan bod maar niet dus!

Gesloten