Even een attentiepuntje en of vraag? Sinds ruim een jaar maak ik gebruik van internetplusbellen (naam abonnement: Internetplus bellen Lite). Oftewel 42,95 aan kosten voor bellen en internetten in één. Omdat ik hoofdzakelijk alleen s'avonds en in het weekend gebruik maak van de telefoon heb ik voor slechts 2,50 extra de optie erbij genomen dat ik s avonds en in het weekend gratis bel..Helemaal prima leek mij.....Totdat....
ik van de week eens wat aanbieders (welke allemaal alles onder 1 dakje hebben) naast elkaar ging leggen. Lang leve concurrentie..het kan goedkoper..Dus ik naar de site van KPN.....en wat ziet mijn oog: Mijn abonnement zie ik nergens meer terug!! I.p.v. daarvan is er nu "Internetplus bellen Basis" á (let goed op:) 35,-! En dat is zelfs INCLUSIEF s' avonds en in het weekend bellen!!!! D.w.z. bijna 10,- verschil voor het zelfde.
Ik ben maar eens gaan bellen met de klantenservice: meneer legde mij uit dat klanten benadert zouden zijn om hun abonnement te wijzigen. Dus vroeg ik mij af waarom ik van niets wist... ik heb niemand aan de telefoon gehad van KPN en al helemaal geen brief!? En dat terwijl, volgens de klantenservice meneer, het abonnement voor de rest precies hetzelfde was.....
ik vraag mij toch hoeveel maanden dit abonnement al in de lucht is, en dus hoe lang ik al een tientje per maand te veel betaal???
Ik heb nu maar een klachtenmail gestuurd naar KPN, ben benieuwd naar de reactie. Ik heb iig al één reactie gehad:
Geachte heer/mevrouw,
U heeft ons een e-mailbericht gestuurd. Door extreme drukte hebben wij die nog niet kunnen beantwoorden. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan. Het is niet nodig uw vraag nogmaals in te dienen. Binnen enkele weken zullen wij uw bericht beantwoorden. Wij vragen uw begrip hiervoor.
Met vriendelijke groet,
KPN
Dus nog een paar "weken" geduld dus...