LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo (sicko) en het IP-adres

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
benandrea

Ziggo (sicko) en het IP-adres

Ongelezen bericht door benandrea »

Na een eindeloze reeks problemen achter de rug te hebben dacht ik in een rustig vaarwater gekomen te zijn maar dat is ijdele hoop.
De medewerkers van Ziggo hebben het voor elkaar gekregen om (ongevraagd zoals altijd) mijn internet te versteeren. Elke keer als ik probeer op internet te komen is er wel verbinding, maar een pagina openen ho maar. Opnieuw installeren geeft aan dat Ziggo mijn IP-adres niet herkent, een nieuwe zal aanmaken, die hij dan vervolgens ook niet herkent. Ziggo heb ik reeds op 17 september via mail (bellen is onmogelijk want daar heb je een dagtaak aan) ingelicht, bevestiging ontvangen maar helaas heeft bij Ziggo nog niemand het fatsoen gevonden om te reageren. Waarom zouden ze ook, ik ben tenslotte maar een klant en daar hebben ze nog steeds geen boodschap aan.

Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben en hoe is dat dan opgelost?

Ziggo; zeer incompetente gigantisch grote oplichters.

MissDeedy

Re: Ziggo (sicko) en het IP-adres

Ongelezen bericht door MissDeedy »

Hi benandrea,

Ik heb exact hetzelfde, altijd klant geweest bij Orange en nu een gigantisch gezeik met het verbinden. Ik heb vorige week iemand van de helpdesk weten te spreken en die vertelde mij dat iedereen die voorheen bij Orange en Wanadoo op de server zat, de afgelopen weken verplaatst zijn naar de server van Ziggo. Dit omdat Online (die nu Orange hebben overgenomen) hier geen zorg meer voor wilt dragen. Ze hevelen dus per dag zo'n 1000 gebruikers over en dit neem nogal wat problemen met zich mee. Hij wist aan te geven dat iedereen bij wie dat gebeurd, een nieuw IP-adres krijgt en dat je computer daar wel eens van over de **** kan gaan. Ik heb vorige week samen met hem alles doorlopen en alles stond volgens hem goed, maar ook bij mij is het nog steeds bar en boos. Ik heb vandaag bijvoorbeeld weer de hele dag geen internet gehad. Waardeloos!!!
Ook schijnt er iets te zijn met de IP-adressen die nu worden uitgegeven aan deze "overgehevelde gebruikers", sommige sites herkennen deze nieuwe IP-adressen nog niet en dat heeft tijd nodig. Vraag me niet wat hij ermee bedoelde, maar weet wel dat het vaag klinkt. Ik heb net een mail gestuurd met een klacht, want ik krijg ze voor de zoveelste keer deze week niet telefonisch te pakken.

Succes en ik hoop dat ik je wat meer info heb kunnen geven.

find_your_spot

Re: Ziggo (sicko) en het IP-adres

Ongelezen bericht door find_your_spot »

Je breekt me de bek open.

In de afgelopen 8 dagen heb ik precies hetzelfde probleem gehad. Wel internet verbinding maar ik kreeg van de ziggo server geen IP toegewezen.

Of soms als ik een IP kreeg, bleek dit IP van iemand anders te zijn geweest of het was tergend traag......
Ik heb mijn modem en router er 1 dag uit gehouden en toen de instellingen van mijn router volledig gereset.

Daarna handmatig alle instellingen er weer opgezet (backup werkt niet, aangezien hij dan opzoek gaat naar het oude ip).

En nu werkt het (gelukkig) weer.... Alleen de vraag is voor... hoelang.

Overigens als er nog mensen lid willen worden:

De grootste Anti Ziggo Hyves, om alle problemen te bundelen en je stem op internet te laten horen

Gesloten