LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iPhone 3G

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door Big-V »

Xens14: niemand heeft het aantal megapixels van de iPhone in verband gebracht met de waardeloze fotokwaliteit van het toestel. De enige reden waarom jij dit verband legt, is waarschijnlijk omdat je zelf iets te klagen hebt.
Je geeft aan dat je hiervoor zelf een topic gaat openen. Drop daar dan je kritiek, want in dit onderwerp gaat het over de iPhone en niet over een ander toestel en al helemaal niet over 800 MP camera's.

XoX
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 sep 2008 20:51

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door XoX »

CODE 45433
Laatst gewijzigd door XoX op 01 okt 2008 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door Big-V »

lees eerst zijn bericht is goed big-v
Ik heb het bericht goed gelezen. Wat is je punt?

als u iemand probeert zwart te maken doe dat dan alsjeblieft goed
Ik probeer niemand zwart te maken, maar op fora zul je mensen tegen (blijven) komen die het niet met je eens zijn. Daar zul je je overheen moeten zetten.

want dit snapt u zelf toch ook wel als hij wil zeggen dat hij een topic wil gaan opennen dan zegt hij dat toch is dta verbodde in dit land?
Nee dat is niet verboden. Ik heb ook nergens gezegd dat hij dat niet zou mogen zeggen.
Misschien ben jij degene die wat beter zou moeten lezen..

XoX
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 sep 2008 20:51

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door XoX »

CODE 45433
Laatst gewijzigd door XoX op 01 okt 2008 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door Big-V »

en wat ik nog even toe wil voegen aan al dit gedoe over een iphone
is gewoon dat ik even een paar dingen wil vragen en opmerken:

1.Had u het beter gekunt dan apple zelf?
2.Heeft u er wel eens aan gedacht dat (wat xens ookal zei) er geen enkel product hier in de wereld perfect is?
3.Is het je wel eens op gevallen dat apple net bezig is met dit product en dat ze dan nog niet alle wensen kunnen voldoen!?
4. (de laatste) er zijn zeker heel veel belooft door apple maar de andere 65% is door de consument zelf verzonnen door geruchten en roddels nieuws overdrijft erover kranten nemen het over maken er een ander verhaal van en zo krijgen een massa aan beloftes die hellemaal niet waar zijn!!

dus kijk eerst even naar deze vragen en opmerkingen voor dat u weer iets te zeggen heeft over een apple product
Haha! Wat een ontzettende non-argumenten allemaal. Is dit de eerste keer dat je op een forum komt?

1. Nee natuurlijk kan ik het niet beter. Maar wat doet dit ertoe? Net alsof je enkel kritiek zou mogen geven wanneer je iets zelf beter kan. Wat een onzin!

2. Wat doet het er in vredesnaam toe dat geen enkel product perfect is? Ik vraag niet om een perfect product; ik vraag om een goed functionerend product.

3. Apple is helemaal niet pas net bezig met dit product.
De oorspronkelijke iPhone is al bijna 2 jaar geleden aangekondigd.

4. Ja joh, alles is verzonnen en de iPhone is foutloos.


Verzin volgende keer alsjeblieft wat beters dan "je mag enkel kritiek leveren als je zelf een betere telefoon kunt maken" en "geen enkel product is perfect".
Enne.. interpunctie :?..

XoX
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 sep 2008 20:51

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door XoX »

CODE 45433
Laatst gewijzigd door XoX op 01 okt 2008 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door Big-V »

1. (maar wat doet dat ertoe) dat je niet over een product moet gaan klachen als je het zelf niet beter kan u denkt dat apple ook maar een klein beetje minder verstant heeft dan de rest hier!!
Ik mag hopen dat je in bovenstaande post om jezelf lacht, want ook je volgende forumbijdrage raakt kant noch wal.

Opnieuw zeg je dat je enkel over een product mag klagen als je dit product zelf "beter kan maken" dan de fabrikant.
Opnieuw zeg ik dat dit natuurlijk faliekante onzin is. Ik mag over een product klagen als het niet naar behoren functioneert. Als ik schoenen koop en binnen twee dagen loop ik met blaren rond, mag ik ook over die schoenen klagen. En daar hoef ik helemaal geen schoenmaker voor te zijn. Ik hoef zelfs nog geen seconde leer, naald en draad vast te hebben gehad om tòch te kunnen klagen over mijn ondeugdelijke schoenen.
Sterker nog: ik kan zelfs klagen als mijn hoofd daar gewoon naar staat! Omdat ik er zin in heb. Ik hoef in elk geval zeker niet eerst een vaardigheidstest af te leggen voor ik commentaar kan leveren.

2. (wat doet het er in vredesnaam toe dat geen enkel product perfect is)
hahah u spreekt u zelf nu klem de iphone is net zomin perfect als elk ander product dus kunt u net zo goed gaan klachen over elke telefoon...
Ik spreek mezelf helemaal niet klem. Er zijn toestellen met veel problemen en toestellen met weinig problemen. Als het een slechte telefoon betreft, wordt daar meer over geklaagd dan wanneer het om een goed toestel gaat.
Het is natuurlijk een enorme dooddoener om te stellen dat je over geen enkele telefoon mag klagen, omdat het perfecte toestel nog niet is gemaakt.

3. whaahhaha 2 jaar is voor een bedrijf/merk net begonnen...
Dat irritante lachen maakt je op geen enkele manier meer geloofwaardig, ik zeg het maar even.
Bovendien: in twee jaar tijd heeft een bedrijf dat slechts één toestel hoeft te produceren tijd genoeg gehad om dit apparaat goed door te ontwikkelen.
En al zouden ze er pas net mee bezig zijn, dan is dit geen excuus voor het op de markt brengen van een ondeugdelijk product.

4. lees nou is goed wat ik schreef: de ANDERE 65% is door de mensen zelf verzonnen!! en ik heb ook al meerdere keren gezegt dat geen enkel product perfect is dus de normaal mensen verstaan daar ook onder dat ik ook niet zeg dat er ook maar een product foutloos is...
Het is echt belachelijk om te zeggen dat 65% van de klachten door consumenten is verzonnen. Je kunt op geen enkele manier aantonen dat klachten maar gewoon lekker verzonnen worden door iPhone-gebruikers (omdat ze daar zin in hadden?).
Ik kan daarentegen wèl aantonen dat deze klachten niet zijn verzonnen. Dan laat ik zelfs nog in het midden of deze klachten worden veroorzaakt door de telefoon of het netwerk.

kijk als u ergens over wil klachen (dan heb ik het over iedereen hier)
kijk dan eerst even wat uw klacht is want dit vind ik (sorry dat ik het zeg hoor) nergens opslaan: "op sommige plaatsen is mijn internet niet even snel"
Lees eerst ff waar het hier over gaat en reageer dan nog maar eens.

xens14
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 sep 2008 16:47

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door xens14 »

code 45433
Laatst gewijzigd door xens14 op 01 okt 2008 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.

XoX
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 sep 2008 20:51

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door XoX »

CODE 45433
Laatst gewijzigd door XoX op 01 okt 2008 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door Big-V »

Allereerst even dit:
Het is natuurlijk volstrekt duidelijk dat xens14 en XoX dezelfde persoon is.
Ze zijn altijd om dezelfde tijd online, reageren enkel in dezelfde posts en zijn het altijd met elkaar eens. Bovendien gebruiken "beiden" nauwelijks punten of komma's, maken ze voortdurend dezelfde spelfouten en hebben ze hetzelfde taalgebruik.

Het lijkt zo natuurlijk wel net alsof het twee gebruikers zijn die het klinkend met elkaar eens zijn. Lekker doorzichtig xens14/XoX..


Maar dat terzijde.

dit vond ik het mooiste uit het bericht van Big-v "ik kan zelfs gaan klagen als mij hoofd er naar staat" nu heb je jezelf echt versproken...
Ik heb mezelf helemaal niet versproken. Een ieder is vrij om te reageren of commentaar te geven om de reden en op de tijd die hij of zij zelf wil. Daar heeft niemand een reden voor nodig. Als iemand zin heeft om te klagen dan doet diegene dat.
Daar hoef je niet, zoals jij zegt, zelf telefoons voor in mekaar te kunnen draaien.

maar ik heb wel wat meer te doen dan hier mee tegen praten en alles.
ik denk dat het gewoon een kind is die een punt probeert te maken met wat OPVALLENDE moeilijkewoorden erin...
Dat iedere tekst die interpunctie bevat voor jou al te moeilijk is, zegt meer over jouw niveau dan dat van mij.

en dit is eigenlijk ook mooi: "ik kan daarentegen wel aantonen dat deze klachten niet zijn verzonnen" nou al je dat kan mag je dat van mij doen grote vriend ik wil wel weten met wat voor soort BEWIJZEN hij/zij aan komt lopen...
Nogmaals: lees dit topic voordat je reageert!
Op de voorgaande pagina's zijn al voldoende links en bronnen gepost. Ik ga ze niet terugzoeken als je ze ook met een paar keer klikken zelf kunt vinden.

en als het moment er is lach ik big-v persoonlijk in zijn gezicht uit...
Het moment? Waar moeten we op wachten dan? En wanneer kun je me in mijn gezicht uitlachen?

je kan toch zelf al zien grote vriend hier kijk even naar dit: "in twee jaar tijd heeft een bedrijf dat slechts één toestel hoeft te produceren tijd genoeg gehad om dit apparaat goed door te ontwikkelen" als u denkt dat apple alleen met dit toestel bezig is dan bied ik u nu een afspraak met de dokter aan! apple mac, ipods, apple bestuuringsytemen, IPHONE en natuurlijk de ander versie's van de ipods (nano bijvoorbeeld) met al deze dingen is apple bezig nou dan is 2 jaar net 5 minuten kan ik u op papier geven...
Doet absoluut niet ter zake. Als je een product op de markt brengt, moet het naar behoren functioneren. Hoeveel MP3-spelers, besturingssystemen en browsers je ook bouwt.

ik hebt het ook wel gehad met dit gedoe over iphone jullie zoeken het hier maar uit
Ik hoop van harte dat je je aan je woord houdt. Want je bijdragen hebben niveau noch inhoud.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door Moppentappers »

V-big heeft naar mijn mening gelijk, iphone is een onding.

XoX
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 sep 2008 20:51

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door XoX »

CODE 45433
Laatst gewijzigd door XoX op 01 okt 2008 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door Big-V »

maar XenS heeft iemand erbij gehalt die er meer verstand van heeft als ik...
Godzijdank. Ik hoop deze keer wèl iemand die weet wanneer hij punten en komma's moet gebruiken?

dus ik denk dat het niet lang meer duurt... want als u zelfs tegen hem in gaat dan moet er toch echt iets mis zijn...
Ik acht mezelf ook niet geheel ondeskundig, dus we zullen zien.

ik bel Xens14 nu op hij zal zo reageren hierop ik ga ana het werk mij zul je hier in deze topic niet meer zien... sucses
Op een of andere manier heb ik nog steeds het gevoel dat je gewoon opnieuw gaat registreren met een andere naam en dan gewoon doorgaat met de discussie. Maar we zullen zien. Ik wacht geduldig af.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door jor »

Dat is voor een Tros-Mod natuurlijk wel zichtbaar.
Bezoekers mogen slechts gebruik maken van een (1) identiteit; het gebruik van een "valse" identiteit is niet toegestaan.
Ben benieuwd. http://www.trosradar.nl/index.php?id=367

xens14
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 sep 2008 16:47

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door xens14 »

code 45433
Laatst gewijzigd door xens14 op 01 okt 2008 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door Big-V »

En uw toon bevalt me niet!!
Sorry meneer!

Haha wat een clown.
"Meneer big-v, meneer xens.."

Bovendien.. de iPhone vergelijken met de Shine :?..?
Dit zijn twee vol-sla-gen verschillende toestellen. Hoe kun je deze twee telefoons in vredesnaam naast elkaar plaatsen?
Ik dacht dat er iemand zou komen die er verstand van had..

Je bent gewoon dezelfde persoon als in al die andere posts, met enkel een paar keer "meneer" in je post. Net alsof je dan geloofwaardiger wordt.
Laatst gewijzigd door Big-V op 01 okt 2008 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door r.o.f. »

Big-v je maakt jezelf nog belagelijker als dat ik ben!!
en dan verpest je het goed hoor want als je nog erger bent als mij nou dan kan je het wel schudden vriend...
ik heb mezelf aangesloten aan Xado-central.
en deze mensen willen een dingen tegen je zeggen:

Sucses we stoppen ermee u zoekt het maar uit ga vooral door met klagen.
Xado-Central houd zich er vanaf nu buiten als u zelfs tegen deze meneer in gaat dat hebben wij niks meer bij u te melden.
Nog maals sucses!

MELDING: alles reactie worden nu verandert in CODE 45433

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door Big-V »

Big-v je maakt jezelf nog belagelijker als dat ik ben!!
en dan verpest je het goed hoor want als je nog erger bent als mij nou dan kan je het wel schudden vriend...
ik heb mezelf aangesloten aan Xado-central.
en deze mensen willen een dingen tegen je zeggen:

Sucses we stoppen ermee u zoekt het maar uit ga vooral door met klagen.
Xado-Central houd zich er vanaf nu buiten als u zelfs tegen deze meneer in gaat dat hebben wij niks meer bij u te melden.
Nog maals sucses!

MELDING: alles reactie worden nu verandert in CODE 45433
Haha. Hoeveel accounts heb je wel niet?

Veel plezier in de Xado-Central.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 01 Okt 2008 21:32 door r.o.f.

Sucses we stoppen ermee u zoekt het maar uit ga vooral door met klagen.
Xado-Central houd zich er vanaf nu buiten als u zelfs tegen deze meneer in gaat dat hebben wij niks meer bij u te melden.
Nog maals sucses!

MELDING: alles reactie worden nu verandert in CODE 45433
Lekker leesbaar word dit topic op die manier r.o.f/xens14/XoX enz. Morgen zal een Tros-Mod je fijne reactie's wel verwijderen.

Bezoekers mogen slechts gebruik maken van een (1) identiteit; het gebruik van een "valse" identiteit is niet toegestaan.
Het opzettelijk verhullen van de afkomst van berichten is niet toegestaan

mickey40
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2006 21:38

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door mickey40 »

Hallo heren,

Meestal gaan de reacties op dit Forum ergens over. Ik ga ervanuit dat de onderstaande berichten van heren afkomstig zijn. De berichten betreffen absoluut een haantjes-gedrag dat ik eigenlijk niet wil lezen. Hou eens op met dit nutteloze en onzinnige gedoe en ga lekker buitenspelen. Indien je iets zinnigs te melden hebt dan doe je dat, daar is een Forum voor maar dit zinloze geharrewar heeft niets met een Forum van doen en Radar, svp haal dit soort onzinnige dingen alstubieft van jullie site en blokkeer desnoods deze gebruikers want na het lezen van tientallen berichten weet ik nog amper wat men nu werkelijk vindt van dit product.
En ja , ik ben een vrouw.

Gesloten