| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Al 13 dagen onbereikbaar via mail door fout KPN
Al 13 dagen onbereikbaar via mail door fout KPN
Omdat KPN op één of andere manier mijn zakelijke en privé email-adressen heeft omgezet van [email protected] naar [email protected] ben ik nu al 13 dagen onbereikbaar via mijn zakelijke én privé email. Hierdoor ondervind ik uiteraard inkomstenderving.
Ik bel en mail ze bijna dagelijks maar ze doen er totaal NIETS mee. Hieronder de laatste reactie van KPN:
Geachte heer ******,
In ons systeem is uw probleem reeds bekend en doorgegeven aan de afdeling die dit gaat behandelen onder registratienummer: 53255**
Wegens grote drukte is het niet mogelijk gebleken per ommegaande telefonisch contact met u op te nemen. Onze excuses hiervoor.
Vriendelijk verzoeken wij u om uw geduld. Zo spoedig mogelijk na het doorzetten van uw klacht zal er contact met u opgenomen worden.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Ren*te S******s
KPN
Ze verzoeken dus om geduld, tja, dat geduld is na dertien dagen al op natuurlijk, ik ben radeloos.......
Ik bel en mail ze bijna dagelijks maar ze doen er totaal NIETS mee. Hieronder de laatste reactie van KPN:
Geachte heer ******,
In ons systeem is uw probleem reeds bekend en doorgegeven aan de afdeling die dit gaat behandelen onder registratienummer: 53255**
Wegens grote drukte is het niet mogelijk gebleken per ommegaande telefonisch contact met u op te nemen. Onze excuses hiervoor.
Vriendelijk verzoeken wij u om uw geduld. Zo spoedig mogelijk na het doorzetten van uw klacht zal er contact met u opgenomen worden.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Ren*te S******s
KPN
Ze verzoeken dus om geduld, tja, dat geduld is na dertien dagen al op natuurlijk, ik ben radeloos.......
Re: Al 13 dagen onbereikbaar via mail door fout KPN
Misschien kunt u dit tijdelijk oplossen door een webmail adres te nemen via bv livemail of g-mail.
Zeker voor zakelijke e-mail lijkt mij dit een aanrader. Zeker nu op zeer korte termijn uw provider uw probleem niet opgelost heeft.
U heeft er niets aan dat "uw probleem bekend is"
Zeker voor zakelijke e-mail lijkt mij dit een aanrader. Zeker nu op zeer korte termijn uw provider uw probleem niet opgelost heeft.
U heeft er niets aan dat "uw probleem bekend is"
-
frenkievee
Wat belangrijk is, dat u KPN in gebreke stelt en verantwoordelijk stelt voor gemist inkomsten door een handeling die zij uitgevoerd hebben. Zeker als dit niet van tevoren is aangekondigd.
Stuur dit vandaag nog per fax en per aangetekende brief (met ontvangstbevestiging), zodat zij op de hoogte zijn.
Succes!
Stuur dit vandaag nog per fax en per aangetekende brief (met ontvangstbevestiging), zodat zij op de hoogte zijn.
Succes!
Tijdelijk emailadressen werkt toch niet zeker niet ben ook soms afhankelijk van opdrachtgevers die mailen en als je die niet normaal kan bereiken houd het snel op.
KPN MOET gewoon zorgen dat hun diensten doen wat er belooft word, wij moeten toch ook onze verplichtingen nakomen
KPN MOET gewoon zorgen dat hun diensten doen wat er belooft word, wij moeten toch ook onze verplichtingen nakomen
Ik denk dat het tijdelijke e-mailadres via webmail zo goed gaat bevallen dat dit permanent gebruikt gaat worden! Ik gebruik mijn webmail ( hotmail, nu live) altijd voor zakelijke mail en als ik een e-mail adres op een website moet invullen. Ik heb dan ook een vrijwel volledig spam vrij persoonlijk e-mail adres!
Natuurlijk hoort de provider er zorg voor te dragen dat e.e.a. werkt, maar als dit zoals bij deze gedupeerde niet het geval is, dan moet er op korte termijn naar een andere oplossing, tijdelijk of blijvend gezocht worden.
En tussen een provider "hoort zorg te dragen voor" lijkt soms maanden ver van "draagt zorg voor", maar dit is een inkoppertje.
Natuurlijk hoort de provider er zorg voor te dragen dat e.e.a. werkt, maar als dit zoals bij deze gedupeerde niet het geval is, dan moet er op korte termijn naar een andere oplossing, tijdelijk of blijvend gezocht worden.
En tussen een provider "hoort zorg te dragen voor" lijkt soms maanden ver van "draagt zorg voor", maar dit is een inkoppertje.
En wie vergoed de kosten van het briefpapier en de visitekaartjes als er een nieuw mailadres moet worden aangemaakt
Heb zelf bij me host een zakenmail dus die werkt tot nu toe altijd
Heb zelf bij me host een zakenmail dus die werkt tot nu toe altijd
De provider, lijkt mij.