Ik heb zitten lezen op het forum en ik zie dat er mensen zijn met behoorlijk wat kennis over wasmachines.
Ik heb een paar jaar geleden een Nordland gekocht, big mistake!!!!!! Dat ding is in de laatste 9 maanden 5 keer stuk geweest. Nu mag ik van It's een nieuwe wasmachine bestellen, en het hoeft gelukkig geen nordland te zijn.
Mijn budget is tussen de 600 en 800 Euro. Dus ik ben aan het kijken naar de Bosch wasmachines. Ik ben aan het twijfelen tussen de WAS28440NL en de WAE32360NL. Ik las namelijk dat er ook bij Bosch wasmachines worden gemaakt die wat "goedkoper" zijn. Als er iemand verstand heeft van deze modellen hoor ik het graag.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bosch wasmachine advies
Re: Bosch wasmachine advies
Ik zou gaan voor de WAS28440.
Deur sluit makkelijker en dicht is ook echt dicht, dat is vaak lastiger bij een wae model waarbij je de deur echt in de manchet moet duwen.
Als extra een extra snel programma
Sensitive trommel
Aquastop systeem alleen op de was28440
Deur sluit makkelijker en dicht is ook echt dicht, dat is vaak lastiger bij een wae model waarbij je de deur echt in de manchet moet duwen.
Als extra een extra snel programma
Sensitive trommel
Aquastop systeem alleen op de was28440