LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Poppeliers Veenendaal

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door San32 »

dit bericht is verwijderd
Laatst gewijzigd door San32 op 14 dec 2007 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.

bramse
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 okt 2007 18:20

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door bramse »

Ik snap uw teleurstelling, San32, maar ik kan er slecht tegen (en begrijp niet waarom), dat dit dan tot in het kleinste detail op dit forum gezet moet worden, want wat is daar nou het doel van?

Geef ze eerst de kans om de "fouten" goed te maken (want u kunt ook gewoon een geval van pech zijn) en ga daarna pas bedrijven zwart maken.
Nu komt het, op mij tenminste, over alsof dat vooraf al de bedoeling is geweest.

Gun ze de kans en kom er daarna op terug.
Gr, Bram

overtje
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2007 23:18

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door overtje »

san32
onze ervaring met populiers leert wel anders.
wel degelijk goede service en correcte afhandeling van klachten.
jij bent helaas de enige op dit forum met negatieve ervaringen over populiers. maar gezien jou waslijst van klachten,behoor je misschien wel tot de groep, die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten ( en ook nog een kado wil krijgen ).
en als je op deze manier je problemen met populiers wil oplossen, (kan ik me voor stellen dat ze meteen op de kast zitten). geef ze een kans!!
maar uit jou woorden valt op te maken, dat ze het toch nooit meer goed kunnen doen, jammer van een te snel oordeel.
bovendien ben je zelf in de winkel geweest, en hebt kunnen zien wat je kocht, en voor welk bedrag.

met vriendelijke groet

een tevreden populiers klant

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door San32 »

dit bericht is verwijderd
Laatst gewijzigd door San32 op 14 dec 2007 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.

e.w.
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2007 20:41

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door e.w. »

Voor de tweede keer een bankstel gekocht bij Poppeliers in Veenendaal. Gewoon goed geholpen en geadviseerd.Levertijd zou zijn 10-12weken toch geleverd naar 8 weken.Er is netjes van te voren gebeld over de leverdag.Alles keurig op zijn plaats gezet en klaar.Gewoon goed.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 23 Okt 2007 18:18 door bramse


--------------------------------------------------------------------------------

Nu ik dit zo zit te lezen, kan ook ik het niet laten om even te reageren op al dat negatieve gezwets.
Mijn vrouw en ik hebben zelf al 2 complete interieurs bij poppeliers Veenendaal gekocht en dat is gewoon goed gegaan. (hetgeen wat er niet goed was, is netjes opgelost. (niets dan lof)
Allereerst snap ik niet dat San32 uberhaupt daar de meubelen gekocht heeft. (als je je vooraf al druk maakt over het bedrijf)
Zoals San32 zelf al aangeeft, kan poppeliers hier ook weinig aan doen (toeleverancier), behalve dat geval met het uitladen en dat ZEER ERNSTIG gescheurde onderdoek. (ik wist trouwens niet dat er gradaties zijn in gescheurde onderdoeken, maar dat zal wel aan mij liggen) (is volgens mij gewoon een kwestie van een nieuw doek eronder nieten en klaar is Kees)
Zelf heb ik ook een aantal jaar in de meubelen gewerkt en als je wat WIL vinden, dan vind je ook wat, want het bijft toch gewoon handenarbeid.
Bij dit soort reactie's krijg ik altijd weer een vieze smaak in mijn mond. Topicstarter zet het uitgebreid neer en jij komt niet verder dan hem/haar af te ze*ken? Kom op zeg. Je bent bijzonder ongeloofwaardig.Speciaal een accountje gemaakt om hier te reageren?

ps En ja, Ik heb mijn tandjes gepoetst hoor.

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door San32 »

dit bericht is verwijderd
Laatst gewijzigd door San32 op 14 dec 2007 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door San32 »

dit bericht is verwijderd
Laatst gewijzigd door San32 op 14 dec 2007 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.

debbyola
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 okt 2007 15:23

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door debbyola »

Sjah als ik dit zo allemaal eens lees...
Doet me een beetje denken aan de vele afleveringen van KAT in de ZAK.. Protex bescherming heb je toch niet genomen hoop ik :roll:

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door San32 »

dit bericht is verwijderd
Laatst gewijzigd door San32 op 14 dec 2007 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.

JJacoba
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2007 14:13

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door JJacoba »

Nou, ben ik even blij dat ik hier lees!
Ik had dus van de week een folder gehad van Poppeliers en wilde er gaan kijken.
Maar iemand attendeerde mij erop eerst hier te gaan lezen, ik ben verder niet bekend met dit forum.
Maar mooi dat ik dus naar een andere winkel ga!

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door San32 »

Ik geef je geen ongelijk....

Madame B
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jan 2008 14:35

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door Madame B »

Konden we iedereen hier maar op attenderen,dan hoefden zij niet ook nog eens hun spaargeld daar uit te geven.

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door San32 »

Precies...

bhb
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 dec 2005 13:35

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door bhb »

Weet niet precies wat er allemaal gespeeld heeft omdat de desbetreffende mevrouw alle berichtjes heeft verwijderd. Ik weet dat de Poppelier een goede service en garantie geeft. :D Ben er dik tevreden over en ik zal er zeker weer komen als mijn meubels aan vervanging toe zouden zijn. :D Ze zijn nu 3 1/5 jaar oud en nog steeds heel mooi en hetgeen er aan heeft gemankeerd is goed en degelijk gemaakt.
De garantie is een stuk beter dan menig andere zaak en de kwaliteit dito.

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door San32 »

Er is mij door Poppeliers opgelegd alle berichten te verwijderen...vandaar dat alles weg is.
Ik had grote problemen met de meubels die geleverd zijn en die zijn gedeeltelijk opgelost maar zij zijn erg misleidend in hun verkoop.
Uiteindelijk een extra korting afgesproken, dat is hun manier van oplossen, maargoed ik raad iedereen af er te kopen in mijn familie en vriendenkring en ik weet ook dat zij hier meelezen dus.

bhb
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 dec 2005 13:35

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door bhb »

Ja, ik weet dat ze mee lezen. Weet niet precies wat er is gebeurd, maar doe maar niet sturen ik wil zeker niet dat je problemen krijgt. Maar ik zeg eerlijk ik heb vreselijke goed service gehad en nog steeds. Bij mij waren er ook een aantal dingen niet goed maar die zijn echt heel goed op gelost. Eerlijk is eerlijk, vind het heel vervelend dat het niet goed is gegaan zeker omdat meubelen heel veel geld kosten maar heel wat vrienden en kenissen zijn inmiddels door ons aanraden daar geweest en tot volle tevredenheid. Vermoedelijk ben je een uitzondering, overigens vind ik wel dat ze dat netjes hadden moeten oplossen en moeten zorgen dat je de meubelen had gekregen waar je voor betaald had ten slotte spaar je daar een hele tijd voor. Hoop dat je inmiddels wel hebt wat je wilde.

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door San32 »

Eindelijk iemand die begrijpt dat je heel lang spaart voor nieuwe meubels...we hebben in totaal voor 6000 euro aan spullen bij ze gekocht ( uiteindelijk nog 400 euro extra korting gekregen) maar dan moest ik wel alle slechte berichten verwijderen en dat heb ik gedaan en er is niks afgesproken over nieuwe berichten plaatsen. Wij dachten eiken meubelen te kopen en het blijkt gewoon fineer te zijn..laat iets op je tafel of kast vallen en er zit een buts in of een kras op.
Nu na 1 jaar zien ze er al niet meer uit en een half jaar terug is zelfs het 1 en ander nog gewisseld...
Maargoed, blij dat er ook mensen zijn die hun geld niet voor niks hebben uitgegeven, ik raad in ieder geval iedereen Poppeliers af, gewoon door onze ervaring ermee en hoe ze je behandelen.

bhb
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 dec 2005 13:35

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door bhb »

Hoi Hoi

Je hebt een paar jaar garantie ondanks de korting. Als ze er niet uit zien gewoon weer bellen en vragen om te repareren. Je niet met een kluitje het riet in laten sturen. Mijn tafel is ook gemaakt toen hij al 2 jaar oud was, gratis en voor niets. Heb zelfs een leen tafel gekregen.
Ik heb echt houten meubelen dat werkt en ging op een gegeven moment kieren vertonen en dat is gewoon verholpen zonder morren.

Mijn dochter heeft een keer soortgelijk iets aan de hand gehad bij dat bekende bedrijf in Zutpen, ze dacht hout te kopen en kreeg fineer, na een heleboel gezeur , getelefooneer en omruilen van de meubelen, wilde ze een tegoed bon geven voor de meubelen omdat ze het toch niet eens konden worden. Heb ze toen gevraagd of dat lekker zat en je er goed aan kon eten aan zo`n bon, die man vroeg zich echt af ik gek geworden was, maar kreeg wel het geld terug. Je immers niets aan zo`n bon als zij je niet aan andere meubelen kunnen helpen. Je kan moeilijk op de grond blijven zitten tot zij wel zoiets hebben.

Het moraal ondanks je korting en heb je recht op hetgeen je gekocht hebt. Hij is in gebreke gebleven, ik zou eisen( iets wat ik ook bij dat bovenstaande heb gedaan) mijn geld terug of anders te leveren wat ik had besteld en die berichtjes weg???? Wie zijn zij omdat te eisen, zij mogen pas iets zeggen als alles is opgelost.

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door San32 »

Ze waren ons ook best zat denk ik hoor, we hebben flink geklaagd over van alles, maarja dan moeten ze maar de spullen leveren waarmee zij adverteren...
In mijn ogen is eiken gewoon eiken en geen fineer.
Als ik nu ook maar iets te hard laat vallen per ongeluk zit er gelijk een buts in mijn tafel of kast.
Iets stoten? Niet doen want er zit gelijk een buts...
Iets verschuiven op tafel? Niet doen want er zit gelijk een kras.
Zo kun je niet fatsoenlijk leven met een gezin.
Ja ze hebben aangeboden alles terug te nemen hoor ( ook omdat ze ons zat waren waarschijnlijk) maar we zijn daarna akkoord gegaan met de korting.
Dat we dan ook gelijk alle berichten moesten verwijderen was een eis van hun.
Ik ben daaraan tegemoed gekomen maar ik heb niks hoeven ondertekenen dat ik geen nieuwe berichten mocht plaatsen.
De meubels staan mooi hoor, daar niet van maar je kunt er niet fatsoenlijk mee leven zonder bang te zijn dat je het beschadigd.
Daarvoor kies je niet voor eiken, wij dachten dat dat een hard materiaal was, zeker gezien het feit dat we 2 kinderen hebben leek ons dat destijds een goede keuze.
Inmiddels staan de meubels gedeeltelijk een jaar en gedeeltelijk een half jaar omdat alle houten meubelen al een keer omgeruild zijn maar het is nog steeds huilen met de pet op.
Volgende keer dan maar nog meer geld uitgeven en ECHT eiken meubelen kopen...
Maar mocht er iets niet goed zijn, bijvoorbeeld meubels die uit elkaar zouden vallen, dan zullen we ook zeker van ons laten horen weer daar, niet meer dan normaal inderdaad en dan valt dat gewoon onder de garantie.

Gesloten