Betreft: Klacht overgang Planet-adsl naar KPN Internet plus bellen.
Op 2 juli 2008 ontving ik van KPN een schrijven over het feit dat Planet Internet KPN werd, en er een mogelijkheid was om goedkoper sneller te kunnen internetten.
Op 4 juli 2008 heb ik contact opgenomen met KPN en een overstap aangevraagd van Planet Internet adsl naar KPN Internet plus bellen. Dit met behoud van mijn e-mail adres plus 3 aliassen en behoud van mijn oude telefoonnummer
Toen ik de bevestiging op PDF kreeg merkte ik meteen op dat de betrokken medewerker mij een nieuw telefoonnummer had toegekend. Ik heb meteen terug gebeld en ik werd gerust gesteld dat alles goed zou komen.
Op 8 juli ontvang ik twee aanvraag brieven voor Internet plus bellen thuis. Met twee nieuwe klantnummers. Ik heb meteen contact opgenomen. En na weer lang in de wacht rij te hebben gehangen heb ik dit doorgegeven. Er waren per ongeluk 2 orders aangemaakt. Een zou vervallen. Ik heb kenbaar gemaakt dat ik mijn oude telefoonnummer wil behouden en ook de 4 e-mail adressen.
0p 16 juli heb ik de experia-box ontvangen. Hierin bleek dus toch een nieuw telefoonnummer in te zitten. Internet via de experia-box werkt maar telefoneren gaat nog analoog via mijn oude telefoonnummer. Ik heb toen meteen met de helpdesk gebeld en het probleem wederom uitgelegd. Een medewerker heeft toen geprobeerd mijn oude telefoonnummer te importeren, maar heeft dit per ongeluk naar het account van mijn buren gedaan. Dit moest weer geannuleerd worden. Ik kon na 5 werkdagen weer terug bellen.
Na 5 dagen heb ik terug gebeld en bleek het niet mogelijk te zijn om mijn nummer te importeren, omdat mijn oude contract nog niet beëindigd was. Ik zou terug gebeld worden. Maar dat is niet gebeurd.
Tussentijds ben ik met de afdelingen Verkoop, retentie, technische ondersteuning en Antwerpen doorverbonden. En heb vele uren aan de telefoon gehangen.
Donderdag 28 augustus bleek ook mijn oude e-mail adres en de drie aliassen niet meer te werken.
Ik heb weer gebeld met de helpdesk, en dit was omdat mijn oude contract beëindigd was. De medewerker kon mijn e-mail adres wel weer actief maken maar dat zou 5 euro kosten. Het e-mail adres werkte weer, maar de aliassen zo bleek later werken nog steeds niet. Ik heb daarom zaterdag 30 augustus weer gebeld met de helpdesk. Volgens deze medewerker had de medewerker van donderdag een nieuw pakket aangemaakt met alleen het hoofd e-mail adres en hadden de e-mail adressen aan een ander klantnummer moet zijn gehangen.
Donderdag 4 september is mijn e-mail adres weer geblokkeerd. het duurt weer 10 werkdagen eer dit geactiveerd is.
woensdag 17 september 2008 opnieuw gebeld en er is weer een ticket aangemaakt. verder kan de medewerker niets doen… er wordt aan gewerkt…
Donderdag 2 oktober ontvang ik een factuur voor Belvrij weekend over periode oktober - november 2008-10-03. Vrijdag 3 oktober wederom klanten service gebeld. Hier wordt door de service medewerker beweerd dat ik mijn oude telefoonnummer nog niet heb opgezegd, en het dus mijn eigen fout is. Ik zit nu dus met dubbele kosten en wens dat de abonnementskosten van 32,26 gecrediteerd worden.
De problemen zijn nu nog steeds niet opgelost.:
Mijn oude telefoonnummer heb ik nog steeds niet terug.
Mijn alias e-mail adressen werken niet, en mijn hoofd e-mail adres hangt aan een verkeerd contract.
Ik heb nog een factuur ontvangen over mijn e-mail adressen. (factuur kenmerk .......) en een factuur met de belvrij weekend abonnement over de peiode oktober - november (32,26 excl. btw)
door KPN wordt helemaal niet gereageerd.
Weten jullie hoe ik KPN in beweging kan krijgen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overgang planet adsl - internet plus bellen kpn
Re: overgang planet adsl - internet plus bellen kpn
Ja, die mooie aanbieding om van Planet naar KPN te gaan begin juli....... KPN heeft het hier behoorlijk laten afweten!! Dit is volgens mij geheel in de soep gelopen en niemand weet meer van deze actie getuige mijn ervaring van de afgelopen weken.
Ik wens je succes (de komende maanden?)!
Ik wens je succes (de komende maanden?)!
dank je erik jan. ik heb dezelfde ervaring als jou.
ik heb nog nooit op een site als deze iets geplaatst, maar nu kook ik al als ik het woord KPN hoor
ik zou nu weer opgebeld worden, maar dat is nog nooit gebeurd. ik ben nu 3 maanden aan het bellen...
ik heb nog nooit op een site als deze iets geplaatst, maar nu kook ik al als ik het woord KPN hoor
ik zou nu weer opgebeld worden, maar dat is nog nooit gebeurd. ik ben nu 3 maanden aan het bellen...
Weet iemand hoe ik KPN dan inbeweging kan krijgen?
Ik heb vorige week vrijdag weer gebeld met KPN, en ik zou terug gebeld worden. maar tot nu toe heeft niemand gebeld.
Ik heb vorige week vrijdag weer gebeld met KPN, en ik zou terug gebeld worden. maar tot nu toe heeft niemand gebeld.