LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Ik ben sinds 2001 altijd een tevreden Planet klant geweest. Sinds ongeveer een jaar ben ik ook een tevreden Planet InternetPlusBellen klant. Juli 2008, Planet veranderd in KPN.
Begin juli een brief van KPN ontvangen: met daarin de 'aanbieding' om over te stappen van Planet InternetPlusbellen Standard (tot 3Mb) van EUR 42,95 per maand naar KPN InternetPlusBellen Basis (tot 3Mb) voor EUR 35,- per maand. De snelheid zou gelijk blijven met daarbij BelOnbeperkt Avond en Weekend. Tevens de keus PC-veilig of niet voor een nieuw bedrag van EUR 5,-. Via de website http://www.kpn.com/planetnaarkpn mijn keuze doorgegeven. Overstappen naar KPN InternetPlusBellen Basis voor EUR 35,- per maand en beeindigen PC-veilig abonnement.
Omdat nog steeds het oude bedrag van mijn rekening afgeschreven werd heb ik contact gezocht met KPN klantenservice. De bovengenoemde actie was/is hun niet bekend. Toch heeft deze medewerker veel voor mij proberen te doen, alleen ben ik bang dat de systemen vervolgens niet hun werk gedaan hebben.
Tot op heden is mijn abonnement nog steeds het Planet InternetPlusbellen Standard abonnement van EUR 42,95 per maand en dat terwijl de einddatum van dit abonnement in http://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx op 16 september staat. Ik kan gelukkig nog wel internetten en bellen.
Wat ik nu graag zou willen is dat ik volgens de voorwaarden van de mij in juli gestuurde brief (reeds bij KPN's webcare in bezit) over wil gaan naar KPN InternetPlusBellen Basis voor EUR 35,- per maand. Ik verwacht tevens dat dit abonnement met terugwerkende kracht in zal gaan op 1 augustus 2008 en dat alle systemen op orde gebracht worden zodat ik volgende keer niet weer ergens tussen wal en schip raak.
Groeten,
Erik-Jan
Begin juli een brief van KPN ontvangen: met daarin de 'aanbieding' om over te stappen van Planet InternetPlusbellen Standard (tot 3Mb) van EUR 42,95 per maand naar KPN InternetPlusBellen Basis (tot 3Mb) voor EUR 35,- per maand. De snelheid zou gelijk blijven met daarbij BelOnbeperkt Avond en Weekend. Tevens de keus PC-veilig of niet voor een nieuw bedrag van EUR 5,-. Via de website http://www.kpn.com/planetnaarkpn mijn keuze doorgegeven. Overstappen naar KPN InternetPlusBellen Basis voor EUR 35,- per maand en beeindigen PC-veilig abonnement.
Omdat nog steeds het oude bedrag van mijn rekening afgeschreven werd heb ik contact gezocht met KPN klantenservice. De bovengenoemde actie was/is hun niet bekend. Toch heeft deze medewerker veel voor mij proberen te doen, alleen ben ik bang dat de systemen vervolgens niet hun werk gedaan hebben.
Tot op heden is mijn abonnement nog steeds het Planet InternetPlusbellen Standard abonnement van EUR 42,95 per maand en dat terwijl de einddatum van dit abonnement in http://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx op 16 september staat. Ik kan gelukkig nog wel internetten en bellen.
Wat ik nu graag zou willen is dat ik volgens de voorwaarden van de mij in juli gestuurde brief (reeds bij KPN's webcare in bezit) over wil gaan naar KPN InternetPlusBellen Basis voor EUR 35,- per maand. Ik verwacht tevens dat dit abonnement met terugwerkende kracht in zal gaan op 1 augustus 2008 en dat alle systemen op orde gebracht worden zodat ik volgende keer niet weer ergens tussen wal en schip raak.
Groeten,
Erik-Jan
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Ik heb geen brief van jou ontvangen hoor, alleen dus het mailtje met daarin deze zelfde vraag.Wat ik nu graag zou willen is dat ik volgens de voorwaarden van de mij in juli gestuurde brief (reeds bij KPN's webcare in bezit) over wil gaan naar KPN InternetPlusBellen Basis voor EUR 35,- per maand. Ik verwacht tevens dat dit abonnement met terugwerkende kracht in zal gaan op 1 augustus 2008 en dat alle systemen op orde gebracht worden zodat ik volgende keer niet weer ergens tussen wal en schip raak. Wink
Ik kan je sowieso niet toezeggen dat ik dit allemaal kan regelen voor jou maar ik zal kijken of ik iets voor je kan doen.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Wat ik nu graag zou willen is dat ik volgens de voorwaarden van de mij in juli gestuurde brief (reeds bij KPN's webcare in bezit (kopie als attachment toegevoegd en via email verstuurd aan webcare)).Wat ik nu graag zou willen is dat ik volgens de voorwaarden van de mij in juli gestuurde brief (reeds bij KPN's webcare in bezit)
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Bijlages kunnen wij niet openen (security policy).
Dat zal dan de reden misschien zijn waarom ik m niet heb gekregen.
Ik heb ondertussen even navraag gedaan, wat ik kan doen is het abonnement in ieder geval per eerst mogelijke datum proberen om te laten zetten naar IPB basis voor 35€, en vanaf dat moment kunnen we kijken wat we met betrekking tot terug werkende kracht kunnen gaan laten crediteren.
Laat het me maar weten of je het er mee eens bent, het is in ieder geval het enige wat ik kan doen voor je.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team
Dat zal dan de reden misschien zijn waarom ik m niet heb gekregen.
Ik heb ondertussen even navraag gedaan, wat ik kan doen is het abonnement in ieder geval per eerst mogelijke datum proberen om te laten zetten naar IPB basis voor 35€, en vanaf dat moment kunnen we kijken wat we met betrekking tot terug werkende kracht kunnen gaan laten crediteren.
Laat het me maar weten of je het er mee eens bent, het is in ieder geval het enige wat ik kan doen voor je.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Ik ben benieuwd, ik zie dat "einddatum contract" plots gewijzigd is in 24-10-2008 i.p.v. 16-09-08.
Dat word met een beetje pech weer 1 maand langer extra betalen.
Dat word met een beetje pech weer 1 maand langer extra betalen.
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Het wordt steeds mooier, de einddatum is nu al 24-11-2008.
Zijn de systemen een eigen leven gaan leiden?
Zijn de systemen een eigen leven gaan leiden?
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
En ik maar denken dat ik de enige bent met problemen
Deze maand weer 14,95 door PLANET van de rekening afgehaald terwijl PLANET niet meer bestaat.
Tot overmaat doet onze fax het niet meer maar 1 of ander 06 nr kpn gebeld 36 minuten aan de telefoon gehangen er werd gezegd we hebben nu de voice mail uitgezet dus uw fax moet het weer doen.
Vergeet het maar je krijgt nu weer dat 06 nr als je ons bel ipv de fax.
Ook eindelijk in mijn kpn kunnen komen en daar staat als eind datum 31-12
Had ik maar nooit overgestapt
Deze maand weer 14,95 door PLANET van de rekening afgehaald terwijl PLANET niet meer bestaat.
Tot overmaat doet onze fax het niet meer maar 1 of ander 06 nr kpn gebeld 36 minuten aan de telefoon gehangen er werd gezegd we hebben nu de voice mail uitgezet dus uw fax moet het weer doen.
Vergeet het maar je krijgt nu weer dat 06 nr als je ons bel ipv de fax.
Ook eindelijk in mijn kpn kunnen komen en daar staat als eind datum 31-12
Had ik maar nooit overgestapt
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Aan E. Weis,
Zit je nog te wachten op mijn goedkeuring n.a.v. je berichtje van 24 september? Ik zie dat ik dat nog niet heb laten weten. Misschien komt dat omdat ik er behoorlijk de pest in heb/had hoe de dingen allemaal lopen (bij notabene mijn eigen bedrijf).
Ik zou zeggen, laten we het proberen (als je dat al niet gedaan had).
Graag hoor ik nog wel van je per wanneer deze "papieren" kwestie rond zou moeten zijn (Ingangsdatum IPB Basis €35).
En als je wilt kan ik je de, eerder gestuurde, bijlage ook intern naar je toe kunnen sturen, want dan heb je geen problemen dat je de bijlage niet kunt openen.
Groet,
Erik-Jan
Zit je nog te wachten op mijn goedkeuring n.a.v. je berichtje van 24 september? Ik zie dat ik dat nog niet heb laten weten. Misschien komt dat omdat ik er behoorlijk de pest in heb/had hoe de dingen allemaal lopen (bij notabene mijn eigen bedrijf).
Ik zou zeggen, laten we het proberen (als je dat al niet gedaan had).
Graag hoor ik nog wel van je per wanneer deze "papieren" kwestie rond zou moeten zijn (Ingangsdatum IPB Basis €35).
En als je wilt kan ik je de, eerder gestuurde, bijlage ook intern naar je toe kunnen sturen, want dan heb je geen problemen dat je de bijlage niet kunt openen.
Groet,
Erik-Jan
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Helaas kom mijn kpn NIET meer in
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het antwoord op mijn vraag en het verloop van mijn klacht.
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Heb t nogmaals doorgestuurd naar een collega met de vraag of ze het zo kan zetten zoals je in de mail hebt gestuurd.
Afwachten dus.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
Afwachten dus.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Word er nu echt doodziek van hang alweer 18 minuten aan de telefoon en van het kastje naar de muur gestuurd IS HET ZO MOEILIJK OM DE NUMMERWEERGAVE AAN TE ZETTEN
Schijnt volgens de dienst automatisch AAN te staan maar voorlopig staat ie hier al vanaf vorige week UIT.
Dure KPN EXPERT gister langs geweest 45 euro armer en nog GEEN NUMMERWEERGAVE
Schijnt volgens de dienst automatisch AAN te staan maar voorlopig staat ie hier al vanaf vorige week UIT.
Dure KPN EXPERT gister langs geweest 45 euro armer en nog GEEN NUMMERWEERGAVE
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
57.27 minuten verder word er doodleuk gezegd dat het 14 dagen kan duren de protering ( nummerweergave)konden ze dat vorige week niet gelijk zeggen dan weet je wat en moet je je erbij neerleggen. Ben nu al een week over en weer aan het bellen
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
erik jan,
moest dat pc veilig nu wel of niet erbij aangezet worden?
Aan Glith,
Als de portering (omzetting van het telefoonnummer in het IPB netwerk)
nog niet voltooid is, dan is het inderdaad zo dat voicemail, nummer weergave en eventueel andere bijzaken van telefonie niet tot niet goed aan te passen zijn.
Ik zou sowieso de portering eerst afwachten.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team
moest dat pc veilig nu wel of niet erbij aangezet worden?
Aan Glith,
Als de portering (omzetting van het telefoonnummer in het IPB netwerk)
nog niet voltooid is, dan is het inderdaad zo dat voicemail, nummer weergave en eventueel andere bijzaken van telefonie niet tot niet goed aan te passen zijn.
Ik zou sowieso de portering eerst afwachten.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Haha, ik zat het net te onderstrepen in het, zojuist ontvangen, bestellingsoverzicht.
Nee, PC-veilig wilde ik er NIET bij hebben.
Het installatiepakket overigens ook NIET.
Tevens ga ik ervan uit dat ik mijn huidige Planet emailadres en mijn tweede telefoonnummer behoud. Klopt dat?
Bedankt voor de actie overigens!
Nee, PC-veilig wilde ik er NIET bij hebben.
Het installatiepakket overigens ook NIET.
Tevens ga ik ervan uit dat ik mijn huidige Planet emailadres en mijn tweede telefoonnummer behoud. Klopt dat?
Bedankt voor de actie overigens!
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
ja op papier klopt dat, maar mijn e-mail adressen zijn al bijna 3 weken geblokkeerd.
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Erik Jan.
Zojuist terugkoppeling gekregen van mn collega.
Ten eerste blijven natuurlijk de mail adressen behouden.
En er is dus het abonnement voor 35 euro aangevraagd.
Verder kan het zijn dat je een pakket alsnog thuis gestuurd krijgt maar dat kan gewoon weer terug gestuurd worden als het zover komt.
PCveilig is er wel bij aangevraagd maar mn collega zal er voor zorgen dat deze optie er weer uitgehaald wordt als het abonnement volledig geleverd wordt.
Coulance wordt tegen die tijd ook uitgekeerd en komt dus ook helemaal goed.
Ik neem even aan dat dit allemaal nu goed is?
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
Zojuist terugkoppeling gekregen van mn collega.
Ten eerste blijven natuurlijk de mail adressen behouden.
En er is dus het abonnement voor 35 euro aangevraagd.
Verder kan het zijn dat je een pakket alsnog thuis gestuurd krijgt maar dat kan gewoon weer terug gestuurd worden als het zover komt.
PCveilig is er wel bij aangevraagd maar mn collega zal er voor zorgen dat deze optie er weer uitgehaald wordt als het abonnement volledig geleverd wordt.
Coulance wordt tegen die tijd ook uitgekeerd en komt dus ook helemaal goed.
Ik neem even aan dat dit allemaal nu goed is?
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Klinkt goed! Dit was de bedoeling.
Eerst zien dan geloven natuurlijk, maar ik heb er weer een beetje vertrouwen in gekregen.
Bedankt voor je inspanningen en mocht het niet goed gaan dan meld ik me weer.
Eerst zien dan geloven natuurlijk, maar ik heb er weer een beetje vertrouwen in gekregen.
Bedankt voor je inspanningen en mocht het niet goed gaan dan meld ik me weer.
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
Jullie proberen bij de club van KPN te komen. Ik probeer er juist vanaf te komen, vanwege de hoge tarieven. Na 70 !!! minuten wachten, wordt je pas te woord gestaan en als je er iets van probeert te zeggen, is de verbinding meteen verbroken.
Denk goed na voordat je doet wat KPN vraagt: "sluit je aan....."
Ik heb mijn relaas geschreven onder een andere titel van internet/telefonie ect.
Denk goed na voordat je doet wat KPN vraagt: "sluit je aan....."
Ik heb mijn relaas geschreven onder een andere titel van internet/telefonie ect.
Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen
KPN is zich bewust van de lange wachttijden en daarom hebben ze het tarief verlaagd naar 1 cent p/m. Ik mag dus aannemen dat e.e.a. binnekort zal verbeteren. Maar ik moet toegeven, de service is op het moment (ver) beneden pijl.