LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZIGGO en de lange wachttijden

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

hoe lang moet u wachen bij ziggo aan de telefoon ?

1 tot 2 min
2
12%
2 tot 4 min
0
Geen stemmen
4 tot 8
0
Geen stemmen
10 tot 15
1
6%
15 tot langer
5
29%
extreem 35 minuten en langer
9
53%
 
Totaal aantal stemmen: 17

wolf1970
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2008 09:26

ZIGGO en de lange wachttijden

Ongelezen bericht door wolf1970 »

een goede dag allemaal..

voor mijn werk heb ik veel te maken met ziggo.. nu heb je veel bedrijven in nederland maar ziggo klanten service is een ramp!!

als je even met ziggo wil bellen dan kan je daar gemiddeld een minuut of 15 a 40 voor uit trekken voor dat je iemand aan de lijn heb..
ik heb het zelf uitgeprobeerd . als je klant wil worden dan . heb je in snelheid recor een medewerker van ziggo aan de lijn ..
ik heb net gedaan of ik het verkeerde menu heb gekozen . en werd vriendelijk weer in de wacht gezet.. de kroon bij mij was dat ik voor me zelf even moest bellen vanwege een betaling en wou daar een regeling voor treven dus ik had echt . een medewerkere nodig.. ik heb 40 minuten moeten wachten????????????

de gevleugelde woorden van de beste man was. uh ja dat is wel erg lang .. ja we zijn er mee bezig en ziggo doet zijn uiterste best??
ik kon hem wel door de telfoon heen sleuren !!!!!!!

ik ben blij dat ik nog een vast lijn heb maar als je naar ziggo mobiel moet bellen dan ben je een godsvermogen steeds kwijt. en dat vind ik rond uit schandaalig ik hoop dat radar is een uitzending aan wijd . en zelf is wat testen gaan doen bij ziggo want dit kan niet en dit mag niet .. de consument . word hier door geiriteerd en gefrustreerd en het is van de zotte dat je een half uur aan de lijn zit of 10 minuten om iemand te spreken te krijgen ..
en ja u kunt alle andwoorden vinden op mijn ziggo of op de website van ziggo dat is zo krom .. als je geen internet heb maar men gaat er maar van uit dat iedereen internet heeft..

ik vind dat men er iets aan moet doen aan deze praktijken

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: ZIGGO en de lange wachttijden

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ziggo heeft tijdelijk de kosten van de helpdesk verlaagd naar locaal tarief, maar het blijft onacceptabel om zo lang te moeten wachten aan de telefoon.
Misschien kunt u als bedrijf een schadeclaim indienen omdat u in de vorm van arbeidstijd wat verloren gaat, schade lijdt. Arbeidstijd = geld lijkt mij.
Dit naast inderdaad het probleem waarmee mobiele bellers te maken krijgen als zij Ziggo moeten bellen.

Telkens als het gebeurt klacht indienen bij Consuwijzer gaat misschien daar ook als eye opener werken hoe de klant in de kou staat t.a.v. bereikbaarheid helpdesk bij deze provider.

Hier klacht indienen

wolf1970
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2008 09:26

Re: ZIGGO en de lange wachttijden

Ongelezen bericht door wolf1970 »

hartelijk dank voor uw reactie..

ik heb aan ziggo al gevraag of ik geld kon terug krijgen . en of ze daar aan doen.

ik heb al een paar keer gehoord nee meneer daar doen wij niet aan ..

ik heb gelijk gebruik gemaakt van uw link die u heeft neergezet ..

wolf1970
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2008 09:26

Re: ZIGGO en de lange wachttijden

Ongelezen bericht door wolf1970 »

sorry meneer vogels ik merk dat u een leek bent..en de toon die u tegen mij aanslaat of ik een leugennaar ben dat bevalt mij al helemaal niet..werkt u voor ziggo??

ja bij sommige afdelingen bij ziggo word je na 10 minuten er afgegooit
bij andere afdelingen voor gewoon de klanten servise en bij storingen . blijf je gewoon aan de telfoon hangen ..en daar zeggen ze niet na 10 minuten word de lijn onderbroken ..ga maar gewoon even een financiele vraag stellen .. .via de weg die hun aan geven ?

daarbij doet het systeem het met een postcode check dus mischien bij u dat het wel goed werkt ..

en ik heb geen klanten die om 8 uur al bij ziggo moeten zijn .. .. meestal om een uur of 10 of om een uur of 1 of 2 of 3 soms om 1900.

camkooyman
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 okt 2007 22:03

Re: ZIGGO en de lange wachttijden

Ongelezen bericht door camkooyman »

Ik heb ook last van telefonische wachttijden van minstens 20 minuten. Dat is op alle tijden.
Ik moet dikwels bellen, omdat ze veel fouten maken en afspraken steeds niet na komen.
Ze willen steeds nog niet de niet gebelde nummers naar het buitenland vergoeden. Dat was 88 euro.
Na veel moeite is afgesproken en ook zwart op wit bevestigd dat ik 44,95 zou terug krijgen op 25 september. Omdat ik zag dat ze dat niet niet hebben gedaan, heb ik weer gebeld en weer 20 minuten in de wacht gestaan. Heb afgesproken dat ze het bedrag terug gingen storten. Maar dat hebben niet gedaan.
Bij Casema heb ik nooit zo lang hoeven te wachten. Was hooguit 5 minuten. Bij ZIGGO is het altijd minstens 20 minuten.
Ik zal een keer de tip van andere schrijver eens volgens om om 8.00 uur te bellen. Zijn ze dan al open? Ik hoop wel dat ze wakker zijn.

Cornel40
Berichten: 48
Lid geworden op: 04 dec 2006 23:50

Re: ZIGGO en de lange wachttijden

Ongelezen bericht door Cornel40 »

Wat een mazzel dat ik bij xs4all zit, al is het maar vanwege de goede service en niet onbelangrijk...gratis bellen naar hun klantenservice en helpdesk die je in verhouding maar weinig nodig hebt. :lol:

Planet internet is een ramp, zelfs als je keurig wilt opzeggen volgens de voorwaarden. :shock:

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: ZIGGO en de lange wachttijden

Ongelezen bericht door Ulbe »

De helpdesk en service van Ziggo is een dikke shitzooi!, jammer dat ik dit woord moet gebruiken, :(

De bereikbaarheid is slecht, de medewerkers echter allervriendelijkst!, de callcentermedewerkers beloven alles goeds, maar de support is echt bedroevend slecht,

Er wordt simpelweg niks voor de klant gedaan!, alleen na lang aandringen heb je mazzel dat er toch nog eens wat voor je gedaan wordt!,

De callcentermedewerkers doen hun best om de klanten tevreden te stellen, maar het zooitje daar achter liggen volgens mij de hele dag te slapen, er wordt daar niks ondernomen om de klanten tevreden te stellen,

Wat zullen die callcentermedwerkers het moeilijk hebben met het afhandelen van al die klachten die ze om hun oren geveegd krijgen. :(

Sterkte als je daar werkt...,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Paullus
Berichten: 68
Lid geworden op: 19 apr 2004 20:15

Re: ZIGGO en de lange wachttijden

Ongelezen bericht door Paullus »

De bereikbaarheid van Ziggo is inderdaad een ramp.
Een enkele keer lukt het om snel verbinding te krijgen maar doorgaans meer dan 20 minuten als je al verbinding krijgt...
De kwaliteit van de telefonische heldpdesk is slecht.
Niet omdat de mensen hun best niet doen, maar ze hebben geen enkel mandaat om te kunnen handelen.
De mensen die dat wel kunnen, zijn niet bereikbaar.
Aan de telefoon kan men alleen maar een status inzien, verder niet.
Webcaremedewerkers zijn veel beter, daar heb je wel wat aan.

CBP
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2008 22:20

Re: ZIGGO en de lange wachttijden

Ongelezen bericht door CBP »

Heb deze week totaal drie en half uur in de wacht gestaan bij Ziggo. En het resultaat van de service van de klantenSERVICE, uiteindelijk niets opgeschoten om dat de klantenservice bij Ziggo amateuristisch geknoei op kleuterschoolniveau is.
Volgens mij doen ze het met opzet, elke nieuwe beller wordt standaard eerst 20 minuten in de wacht gezet, KASSA!!!!!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: ZIGGO en de lange wachttijden

Ongelezen bericht door TdeHond »


Dirkie
Berichten: 2940
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: ZIGGO en de lange wachttijden

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik bel niet, maar stel een vraag via email. Niet dat je daar veel wijzer van wordt. Ik kreeg na 2 weken eindelijk antwoord, alleen was het geen antwoord op mijn vraag. Dus maar weer een nieuwe mail gestuurd en ik wacht nog steeds op het antwoord. Gelukkig is het gee dringend probleem :D

58Jolanda
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2008 12:53

Re: ZIGGO en de lange wachttijden

Ongelezen bericht door 58Jolanda »

Sinds 1 week probeer ik Ziggo aan de lijn te krijgen, wat niet lukt omdat na 25 minuten in de wacht staan de verbinding door Ziggo verbroken wordt. :x
Eindelijk heb ik zojuist een medewerker aan de telefoon die zegt dat ze mij niet helpen kan en ik terug moet bellen en het juiste keuzemenu moet intikken.
Het keuzemenu is er vandaag echter niet (meer) als ik bel. Dit heb ik de dame in kwestie proberen uit te leggen, ze was zeer onbeleefd en liet mij niet één keer uitpraten.
Het enige wat ze zei was "zal ik nóg een bestelling voor u maken, want daar ben IK voor, dan krijgt u een dubbele rekening". Ik heb haar naam gevraagd, ze zegt: "U heeft mijn naam gehoord in het begin" en hangt op!!!!!!!!!!
Zoiets kan/mag je toch niet doen?

Daarna ben ik 18 minuten in de wacht geweest en krijg een medewerker aan de lijn die wél vriendelijk is en me uitleg heeft kunnen geven, zijn naam is L.Tran en deze meneer verdiend een pluim.

Ik heb namelijk een brief gekregen dat ik vanaf 24 oktober tv-signaal heb, echter er verschijnen geen zenders op mijn televisie.

lurvi09
Berichten: 50
Lid geworden op: 14 jun 2005 21:23

Re: ZIGGO en de lange wachttijden

Ongelezen bericht door lurvi09 »

Ik probeer ze sinds vrijdag te bereiken en nu staat dit op de site

Voor postcodegebied **** zijn de volgende meldingen bekend:

Storing

van maandag 3 november 11.37 uur tot (nog niet bekend)
Momenteel kunt u hinder ondervinden met de bereikbaarheid van 0900-1884. De wachttijden zijn langer dan gebruikelijk. We werken hard aan een oplossing.


Volgens mij geldt dit voor alle postcodegebieden.

Gesloten