LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oxxio stalkt

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Leendert99

oxxio stalkt

Ongelezen bericht door Leendert99 »

ook wij zijn niet blij met stalker Oxxio.Wij hebben uitsluitend onze eneco rekeningen naar oxxio gefaxt om een offerte te kunnen ontvangen.Daarna heeft Oxxio gebruik gemaakt van alle gegevens welke zij vanaf de eneco rekeningen tot hun beschikking hadden en gedaan alsof wij een contract met ze hadden.Nu 5 jaar later stalkt oxxio ons nog steeds en stuurt maandelijks intrum justitia ons spook rekeningen van voor ons onbekende stroom afname.Wij hebben altijd netjes aan eneco betaald.Wie heeft ook soortgelijke ervaring met Oxxio of allicht jurisprudentie in deze.

deoxxiomedewerker
Contacteer:

Re: oxxio stalkt

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste Leendert,

Uw forumbericht van 5 oktober jl. maakt duidelijk dat u het niet eens bent met aan u gerichte facturen voor de levering van stroom. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Medewerker van Oxxio

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Goh, heeft Oxxio nu ook een puinruimer die pas ingezet wordt als men de publiciteit zoekt??

Gizmo©

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Ja, je zou maar eens slechte reclame kunnen krijgen.
Hoeven ze zich geen zorgen te maken. Tis al jaren bekend dat het geen fijne club is als je al de fora doorspit.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Die criminelen hebben niets te zoeken op dit forum! Hoeveel klanten worden er elk jaar weer genaaid en bestolen door Oxxio? Mensen die niet in staat zijn zich te verweren tegen de criminele praktijken van dit bedrijf.

En dan ook nog eens anoniem willen blijven en je naam als Oxxio-medewerker niet willen noemen op dit forum. Dat illustreert toch voortreffelijk wat voor reputatie dit bedrijf heeft.

Gesloten