LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] seats and sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
embden
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2008 12:09

seats and sofas

Ongelezen bericht door embden »

Ik ben benieuwd of er nog meer zijn met slechte ervaring ivm levering en service bij Seats and Sofas. Wij hebben een half jaar gewacht op de levering ( ja meneer volgende week komt uw levering en dat 8 x herhalen getuigd wel van het niet serieus nemen van de klant) en daarna de koop ongedaan gemaakt. Tegemoet koming in de slechte service of aanbod andere bank? Nee hoor gewoon je geld terug, jammer voor de klant, een bedankje in woord of gebaar? Ach waarom?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door sjoegel »

ja wat verwacht U dan van Seats en Sofa's ? Had U serieus gedacht dat men daar ook maar enigzins aan normaal klantenbeheer doet ? Het verbaast mij nog dat ze de aanbetaling teruggeven. In het vervolg bij een echte meubelzak kopen :D

embden
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2008 12:09

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door embden »

we hadden in goed vertrouwen het gehele bedrag al betaald! Uit schaamte hebben we in de loop van de maandenj anuari -april al 2 x korting gekregen, maar daar schiet je aan het eind niets mee op ! Een leuke verkooptruc als je toch al weet dat je niet kan leveren!

N Hollander
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2008 19:40

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door N Hollander »

Mijn ouders hebben daar ook een behoorlijk duur leren bankstel gekocht. Na een paar maanden begon het leer al te verkleuren op de stukken waar je zit en de 3 zitter is aan 1 kant scheef geworden waardoor je elke keer op zij valt. Waardeloos bankstel voor veel te veel geld.

rluijt
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 okt 2007 11:29

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door rluijt »

Hallo, ook wij hebben een bankstel gekocht bij Seats and Sofa's, in ons geval waren de banken keurig rond de afgesproken datum binnen. Het enige was dat de bank veel zachter was dan het showmodel, wij hebben hierover gebeld en we kregen te horen dat we ermee langs konden komen?!? Ik heb direct mijn ongenoegen aangegeven en men zou met een andere oplossing komen, enkele dagen later kregen wij bericht dat Holland Meubel Repair 7 juli (vandaag) langs zou komen. Vanmorgen zijn ze geweest om alle zittingen te voorzien van extra opvulling en de bank zit nu een stuk beter, er is ook aangegeven dat, wanneer het no niet helemaal naar onze zin is, we wederom contact op kunnen nemen om het te laten verhelpen.
Ik hield mijn hart vas na het lezen van diverse nare berichten maar dit viel ons toch alles mee....

Fam. Luijt uit Alkmaar

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door Chief »

Ik heb gisteren keurig netjes op tijd mijn zwart leren bankstel van seats en sofa's ontvangen. Het is mijn tweede bankstel inmiddels die ik bij hun heb besteld. De eerste heb ik besteld in 1996 we hebben daar tot 2003 op gezeten, en daarna is het weggegeven wegens interieur verandering. Het bankstel daarna heb ik gekocht bij betermeubel wat een drama ding was dat, 4500 euro weggegooit geld, het ging kraken zittingen waren zo door gezakt dat we die hebben laten opvullen.
Vandaar onze keus weer voor seats, ik denk ook dat je een beetje geluk moet hebben. Onze buurtjes hadden ook bij seats een bankstel besteld in januari twee weken geleden is het pas geleverd. Wij zelf hadden het besteld op koninginnedag en precies 10 weken daarna was de aflevering.

hayde
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2008 14:22

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door hayde »

hallo allemaal,

Nou ik lees veel slechte reacties over de S&S,

Ik ga samenwonen voor het eerst en ik heb dus nog geen ervaring met het aanschaffen van meubels,

Ik zag een hele leuk bank en was op slag verliefd,

De normale prijs bedroeg 800 nog wat en dat was een aanbieding,

Ons limiet was in eerste instantie 500 euro, Maar ook bij Leenbakker kosten banken tegenwoordig 800 euro,

Na veel korting zeiden we tog dat we moesten na denken, en uit eindelijk bood hij 650 euro ervoor aan.

We hebben hem gekocht een een aanbetaling van 10 procent gedaan namelijk 75 euro.

Het is misschien niet slim om zon impuls aankoop te doen maar zoals ik al zei dit is voor ons allemaal nieuw.
Ik heb vanacht letterlijk wakker gelegen van mijn bank,

Maar ik lees ook positieve reacties over de S&S dus aan de ene kant stelt dat me ook wel een beetje gerust,

Iedere winkel kan slechte servixe verlenen natuurlijk, en ook goeie.
Maar stel je voor dat ons bankje tot de slechte service behoort!

Ook geen garantie staat erbij vanwege de take away formule, maar mijn bank heeft een levertijd van 10 weken van wege vakantie tijd.
wil dat zeggen dat als mijn bank paars is inplaats van wit ik hem niet kan ruilen voor een witte bank ?

Het is geen standaard bankje, het is een rochester, alá p diddy style zeg maar, dus het uiterlijk is het waard. Maar dan de kwaliteit,?

De stof van de bank bestaat uit 4 catogorien, en bij hebben stof 3, ená hoogste. dat stond ook letterlijk in de map op een blaadje van die meneer.

Ik zou er ondersteboven van zijn als ik na een aantal maanden door me bank zak, en me vriend weegt ook geen 40 kilo, nee die weegt 100 kilo...


Ik zal zeker niet de enigste zijn die wakker ligt van een bank aankoop, maar om op 18jarige leeftijd van een bank wakker te liggen vind ik tog wel erg eng, stel dat het idd mis loopt zoals je bij veel berichten leest.
Mijn leeftijd zegt ook al dat ik geen geld van de bomen pluk...

wat raden jullie mij aan ?

groetjes

peter82
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 dec 2007 22:24

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door peter82 »

ga maar rustig slapen das wel een van hun goede modellen en stofgroep 3 is ook een goede stof. en als er iets niet klopt bestellen ze gewoon de bank opnieuw voor je .

ton1973
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2008 12:58

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door ton1973 »

rluijt ik heb een vraag. Hoe heeft u seats and sofa's zover gekregen dat ze zonder kosten bij u langs komen. Ik heb een hoekbank van 3 maanden oud welke in het midden doorzakt. Ik denk dat 1 van de balken te licht is. Waardoor die van binnen is geknakt. Ik moet met de bank zelf langs komen in het filiaal nieuwegein. Wat dus niet gaat. Of ik moet 50 euro betalen en dan komt er een bedrijf aan huis. Dat geld krijg ik niet terug.

rluijt
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 okt 2007 11:29

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door rluijt »

Dat hebben ze ons ook voorgesteld, ik heb dat echter niet geaccepteerd. Ik heb aangegeven dat wij vervoer hebben moeten regelen om het op te halen (kosten gemaakt dus) en dat ik dat best weer wilde doen maar dan eenmalig! als ik de bank terug had moeten brengen had deze daar ook gelijk gebleven.

Overigens is het nog steeds niet goed, de bank lijkt in hoog tempo in te zakken dus een nieuwe afspraak is gemaakt voor September.

shark1900
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2008 20:17

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door shark1900 »

Heb een bankstel van €1100 gekocht (echt leder), na nog geen 6 maanden begon het aan alle zijden van de kussens te scheuren.
Echt leder zou toch niet mogen scheuren!!

Ik vraag me af waarom men zulk slechte bankstellen verkoopt, een bankstel zou toch zeker 10 jaar mee moeten kunnen gaan.

tucson02
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2008 09:17

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door tucson02 »

Als je geen problemen wil koop hier dan niets.
Twee jaar geleden groot probleem gehad met ons bankstel.
Was na ruim een jaar niets meer van over.
Het enige antwoord dat je krijgt is dat dat niet mag gebeuren, en dat ze niets voor je kunnen doen,want je hebt maar een jaar garantie.
Een hoop problemen gehad, en ze flink onder druk gezet.
Uiteindelijk kon ik een nieuwe bank meenemen. Moest hier wel € 200,00 voor betalen. Dat vond ik achteraf niet zo erg want ik had immers ruim een jaar op de andere(kapotte bank) gezeten.
Bovendien hebben ze ook een verkoopmethode die niet klopt. De prijzen in de winkel zijn veel te hoog.
Ik kocht mijn bankstel en twee stoelen( totaal geprijst voor € 2495,00) uiteindelijk voor € 1250,00.
Volgens mij een hele rare verkooptechniek.

CrazyEllen
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2008 20:16

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door CrazyEllen »

Seats en Sofa, Grote OPLICHTERS!!!

Betaal niet vooruit of doe (g)een minimale aanbetaling. Ik wordt al maanden aan het lijntje gehouden met de ***=smoes dat mijn bank in Hengelo staat (al 5 weken!!) en dat de bank via paramaribo verstuurd moet worden om bij het juiste filiaal te komen.. Ja, ook ik ben zo stom geweest om vooruit te betalen en na iedere week nog maar ff te bellen, krijg ik weer de meest grote waanzin te horen!!!

Ik ga al mijn energie stoppen om Seats en Sofa aan de schandpaal te hangen en ze door het slijk te halen.

Laat ik de laatste wezen die hier een betaling gedaan heeft!!
En Peter82: Je bent of > aandeelhouder/medewerker of oprichter van deze toko, er worden hier echt mensen opgelicht!!!

peter82
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 dec 2007 22:24

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door peter82 »

helemaal mis :)
maar geeft niet hoor je mag het denken.

als ik aandeelhouder was zat ik lekker mijn miljoenen te tellen haha.

wolfmoon
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 sep 2007 17:41

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door wolfmoon »

hoi ik heb een bank van seats & sofa's

om te beginnen een bank van s&s gaat gemiddeld 4 jaar mee je hebt uitschieters

ik heb een bank die mij uiteindelijk 600 euro heeft gekost een 3 persoons bank deze bank moet ik eens in de week even opschudden (de kussens) ik kreeg in de winkel al te horen dat dit moest en dat catergorie stof 4 de beste was. je betaald wel wat maar dan heb je ook wat ik heb toen gekozen voor stof 4 en ook mijn bank was iets later als belooft maar dit was maar 2 weken dus dit viel nog mee en ook ik heb de bank nu een half jaar en ik heb er ook nog een half jaar garantie op.
ik ben opzich goed tevreden.
voor de leken onder ons :
BETAAL NOOIT IETS VOORUIT!
BEKIJK DE VOORWAARDEN (staat in de voorwaarden dat je de bank als deze kapot is zelf moet komen brengen en als je dit niet kunt kan er iemand langskomen mits je betaald ervoor)
LEES DE KLEINE LETTERTJES
ZET NOOIT 1.2.3 JE HANDTEKENING

en nee ik werk er niet zou ik ook niet willen

Yorulmaz
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 dec 2008 15:47

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door Yorulmaz »

Geachte lezers..
hallo mensen.....

Ik heb 2x een 2 zitter en 1 x een 3 zitter bycast gekocht bij seats and sofas capelle aan den ijssel... deze kostten 3000,- maar na een korting van 900 euro kregen wij deze mee voor 2100,- na 11 weken hebben we de de banken opgehaald en ja hoor... 2 banken zaten vol met fabrieks fouten... na veel contact te hebben gehad met seats and sofas zijn we 2 keer langs geweest voor een oplossing omdat deze bank soort niet meer werd gemaakt. en dat wij voor 1500,- euro een nieuwe bank mochten uitkiezen???. na een tijdje deelden zij ons mee dat de banken toch besteld konden worden en dat we dan na 11 weken weer konden ophalen. dit keer kozen we voor 3x een 2 zitter... en een bank die weinig fabrieksfouten had hielden we thuis.. vervoer moesten we altijd nog zelf regelen terwijl het de fout was van seats and sofas.. 70,- euro.... om de banken terug te brengen...

11 weken later de banken binnen.. maar ja hoor... wel met bergen van verschil tussen de bank die wel nog thuis hadden.. de bank die we thuis hadden was bruin.. en de banken die we binnen kregen waren donker donker bruin...... het leer was waarschijnlijk door het vervoeren door seats and sofas.. bij de armleuningen gekrompen en kregen we deze niet mooi.. vervoers kosten weer 70 euro om de banken op te halen...

weer contact gehad met seats and sofas over deze 2e fout,....
we moesten een email sturen met de foto's van de banken.. zo gezegd zo gedaan overigens dit voor de 2e keer...

we kregen van de week een brief binnen wel seats and sofas zegt brengt u a.u.b de banken weer terug zodat wij hier kunnen beoordelen wat nou precies de fout is..
dan denk ik heeft u de foto's niet kunnen bekijken... waarom moest ik deze versturen..... alles was namenlijk heel erg duidelijk te zien op de foto's

well we hebben het nu totaal gehad met deze gewldige zaak seats and sofas... mensen.. we gaan de banken niet terug brengen en deze houden we.. wie weet krijgen we volgende keer roze banken voor in de plaats... als we de banken zouden terug brengen moesten we 140 euro aan het huren van een bestel bus betalen. omdat de baken niet in 1 x passen in de bestel bussen die wij hier kunnen huren..

wees slim... want wij hebben ervan geleerd dat we niet meer naar seats and sofas gaan...

overigens houdt de zaak deze site goed in de gaten... ze bellen gelijk naar je toe als ze zien dat je ze zwart maakt...

klant vriendelijk zijn ze ook wel niet te noemen... als je ze belt??? reken maar erop dat ze nooit opnemen....

wil je een goede bank voor een mooie prijs... ga dan niet naar seats and sofas... en koop je bank a.u.b elders...

Gesloten