Hallo,
Een half jaar geleden heb ik een pre-paid Nokia van T-mobile gekocht. Regelmatig (altijd op zaterdagen) zie ik, als ik het toestel open, dat-ie iets probeert te downloaden; meestal iets met een Engelse titel. Een liedje of zo? Dat beëindig ik dan direct. Ik had het idee dat het wel beltegoed kostte. Afgelopen weekend weer hetzelfde: toestel open en ik zie: download succesvol. Direct weggedrukt, beltegoed gecheckt (had ik de vorige dag ook gedaan): € 3,50 weg! Het irritante is dat er niets in m'n toestel te vinden is van die contacten: geen download, geen afzender, geen beller, geen bericht, geen sms-nummer, helemaal NIETS!!! T-mobile gebeld, die kunnen ook geen gegevens achterhalen. Volgens hen kan het ook zijn dat een vorige eigenaar van mijn telefoonnummer ergens een abonnement op had. Hun oplossing: koop maar een nieuwe SIM-card. Da's lekker! Straks zit ik weer met een ander z'n oude nummer en wellicht één of ander abonnement... Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kan komen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beltegoed verdwijnt zonder sporen achter te laten
Re: Beltegoed verdwijnt zonder sporen achter te laten
Dit lijkt mij toch een of andere smsdienst.
Hier moet t-mobile u bij helpen om dit stop te zetten.
Via uw provider komt de troep binnen. Uw provider moet dus kunnen zien wie het stuurt en u melden waar het vandaan komt.
M.i. blijft uw provider in gebreke door u niet te helpen van deze dienst af te komen.
Zij zouden minimaal een nieuwe simcard gratis ter beschikking moeten stellen ter compensatie van het gebrek aan service van T-mobile.
Een nieuw nummer kunt u laten registreren als GEHEIM nummer en u kunt u meteen aanmelden bij smsdienstenfilter.nl om u voor
smsdiensten te blokkeren. U kunt dit ook doen voor uw huidige telefoonnummer, maar u moet deze dienst ook afmelden wat alleen kan ALS T-MOBILE U DAARBIJ HELPT!!!!!!!!!!
Sorry dat ik begin te schreeuwen, maar ik word soms wat emotioneel als ik weer lees over gebrek aan service van een provider, in dit geval t-mobile. Waar is hun prima service gebleven????????????
Hier moet t-mobile u bij helpen om dit stop te zetten.
Via uw provider komt de troep binnen. Uw provider moet dus kunnen zien wie het stuurt en u melden waar het vandaan komt.
M.i. blijft uw provider in gebreke door u niet te helpen van deze dienst af te komen.
Zij zouden minimaal een nieuwe simcard gratis ter beschikking moeten stellen ter compensatie van het gebrek aan service van T-mobile.
Een nieuw nummer kunt u laten registreren als GEHEIM nummer en u kunt u meteen aanmelden bij smsdienstenfilter.nl om u voor
smsdiensten te blokkeren. U kunt dit ook doen voor uw huidige telefoonnummer, maar u moet deze dienst ook afmelden wat alleen kan ALS T-MOBILE U DAARBIJ HELPT!!!!!!!!!!
Sorry dat ik begin te schreeuwen, maar ik word soms wat emotioneel als ik weer lees over gebrek aan service van een provider, in dit geval t-mobile. Waar is hun prima service gebleven????????????