LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beltegoed verdwijnt zonder sporen achter te laten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
amastebr

Beltegoed verdwijnt zonder sporen achter te laten

Ongelezen bericht door amastebr »

Hallo,

Een half jaar geleden heb ik een pre-paid Nokia van T-mobile gekocht. Regelmatig (altijd op zaterdagen) zie ik, als ik het toestel open, dat-ie iets probeert te downloaden; meestal iets met een Engelse titel. Een liedje of zo? Dat beëindig ik dan direct. Ik had het idee dat het wel beltegoed kostte. Afgelopen weekend weer hetzelfde: toestel open en ik zie: download succesvol. Direct weggedrukt, beltegoed gecheckt (had ik de vorige dag ook gedaan): € 3,50 weg! Het irritante is dat er niets in m'n toestel te vinden is van die contacten: geen download, geen afzender, geen beller, geen bericht, geen sms-nummer, helemaal NIETS!!! T-mobile gebeld, die kunnen ook geen gegevens achterhalen. Volgens hen kan het ook zijn dat een vorige eigenaar van mijn telefoonnummer ergens een abonnement op had. Hun oplossing: koop maar een nieuwe SIM-card. Da's lekker! Straks zit ik weer met een ander z'n oude nummer en wellicht één of ander abonnement... Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kan komen?

TdeHond

Re: Beltegoed verdwijnt zonder sporen achter te laten

Ongelezen bericht door TdeHond »

Dit lijkt mij toch een of andere smsdienst.
Hier moet t-mobile u bij helpen om dit stop te zetten.
Via uw provider komt de troep binnen. Uw provider moet dus kunnen zien wie het stuurt en u melden waar het vandaan komt.
M.i. blijft uw provider in gebreke door u niet te helpen van deze dienst af te komen.

Zij zouden minimaal een nieuwe simcard gratis ter beschikking moeten stellen ter compensatie van het gebrek aan service van T-mobile.

Een nieuw nummer kunt u laten registreren als GEHEIM nummer en u kunt u meteen aanmelden bij smsdienstenfilter.nl om u voor
smsdiensten te blokkeren. U kunt dit ook doen voor uw huidige telefoonnummer, maar u moet deze dienst ook afmelden wat alleen kan ALS T-MOBILE U DAARBIJ HELPT!!!!!!!!!!

Sorry dat ik begin te schreeuwen, maar ik word soms wat emotioneel als ik weer lees over gebrek aan service van een provider, in dit geval t-mobile. Waar is hun prima service gebleven????????????

Gesloten