LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] orange mobiele telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gerardina
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mar 2004 21:31

orange mobiele telefoon

Ongelezen bericht door gerardina »

hallo ik heb een probleem. kreeg vandaag een dagvaarding van gerechtsdeurwaarders in naam van Orange dat ik 2230 euro moet betalen en de 26e voor moet komen . Maar bij de bank geinformeerd is alles gewoon keurig betaald. Maar nu staat er een klantnummer bij wat niet van ons is, en volgens Orange A.dam mobiel is het adres ook niet goed. maar de dagvaarding staat wel mooi op mijn naam. Dit kan niet van ons zijn, volgens de brief hebben we ook 3 aanmaningen gekregen maar wij hebben niks gehad. Nu moeten we gewoon de 26e voorkomen terwijl het helemaal niet van ons is maar heb toch de schrik. wat kunnen we nog doen. Hebben justitia al gebeld , kunnen niks doen Orange gebeld kan niks doen, de deurwaarders gebeld, kunnen ook niks doen, moeten gewoon tot de 26e wachten. Staat ook dat ze ons geblokkeerd hebben, maar wij hebben sinds anderhalf jaar helemaal niks van Orange.dus is ook niks geblokkeerd. Wat een fouten . Wat kunnen we hier nog aan doen. graag goed advies groetjes Gerardina

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: orange mobiele telefoon

Ongelezen bericht door rene117 »

als je de 26 voor moet komen dan moet je gewoon alles mee nemen wat je heb betaald en het aan de rechter voor leggen intrum blundert wel vaker dus gewoon alles mee nemen naar de rechtbank

en uw moet ook vrargen om dat klant nummer dat niet van uw is laat zie dan maar met bewijsen komen dat dat klant nummer wel van uw is
een deurwaarder moet uw die stuken geven het is makkelijk om te zeggen van daar kunnen wij niets aan doen


laat even weten hoe het af loopt

gerardina
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mar 2004 21:31

Re: orange mobiele telefoon

Ongelezen bericht door gerardina »

Hallo Rene
Bedankt voor je reaktie, ja maar volgens mij hoef ik niets mee te nemen want ik heb dat kl.nr helemaal niet, en volgens Orange is het adres ook niet hetzelfde, dus ik hoef niks te bewijzen, maar hun naar welk adres ze alles hebben gestuurd (fakturen). maar ik laat het nog weten. gr gerardina

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: orange mobiele telefoon

Ongelezen bericht door rene117 »

neem voor de zekerheid toch de paperen mee van het betaalbewijsen
dan sta je een stuk serker bij de rechter en probeer dan ook een claim tegen intrum neer telegen wegen laster ik hoop dat ze dan heel goed op de bek gaan nog maals neem de papieren mee naar de rechtbank dat jij wel heb betaald maar dat jij dat andere nummer niet kend


groetjes rene

gerardina
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mar 2004 21:31

Re: orange mobiele telefoon

Ongelezen bericht door gerardina »

Hoi Rene, Wij doen aan internetbankieren bij de abn amro en dan krijg je geen afschriften meer, maar ik heb gebeld en ze heeft mij vanaf okt. 2006 doorgegeven dat het betaald is, maar waar Orange het over hebt, dat mobile nummer heb ik niet en ook nooit gehad. Dus duidelijk van iemand anders. maar ik neem zoveel mogelijk mee en morgen bel ik een jurist voor advies. je hoort het nog wel. Groetjes Diny

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: orange mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Big-V »

Heel erg slordig en erg, erg vervelend.
Hoewel Orange hier natuurlijk kansloos is, zou ik wel zeker even bij de rechter langsgaan om duidelijkheid te verschaffen.
Succes ermee.

gerardina
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mar 2004 21:31

Re: orange mobiele telefoon

Ongelezen bericht door gerardina »

ja ik moet de 26e voorkomen daar kan niks aan veranderen, maar we gaan morgen in ieder geval langs de rechtbank en jurist. en ga daarna kijken hoe ik Orange kan aanpakken, want dit bezorgd je hartklachten, wat een klotemaatschappij is dit zeg, nooit geen Orange. :evil:

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: orange mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik zou je er werkelijk niet te veel zorgen over maken. Zoals je het beschrijft is het gewoon een opeenstapeling van fouten.
Ik kan me uiteraard wel voorstellen dat je weinig zin hebt in dit soort onzin.

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: orange mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Uranus »

Gerdina; je kan ook kopietjes maken van de betalingen of je kan de bank vragen de bwijzen op te sturen.

Uranus.

gerardina
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mar 2004 21:31

Re: orange mobiele telefoon

Ongelezen bericht door gerardina »

HALLO URANUS, NOU DE RECHTZAAK IS GEWEEST EN DE AANKLACHT IS INGETROKKEN DOOR ORANGE. WAS VOOR EEN ANDER BESTEMD. EN ER ZATEN NOG MEER MENSEN MET VAN DIE DIKKE REKENINGEN DIE NIET VOOR HUN WAREN. DE KANTONRECHTEN EISTE VAN ORANGE NU 50 EURO VOOR ONS IVM KOSTEN. ZE HETEN TROUWENS NU ONLINE.NL , DUS 4X VAN NAAM VERANDERD. WAT EEN KLOTEMAATSCHAPPIJ ZEG, NOOIT MEER . LOOP NU WEL BIJ IKAZIEZIEKENHUIS MET HARTKLACHTEN, WANT JE WEET HET MAAR NOOIT WAT ZE KUNNEN ROMMELEN. IN IEDER GEVAL BEDANKT VOOR JE REAKTIE. GROETJES DINY :evil: [/b]

Gesloten