LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Poppeliers Veenendaal

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
bhb
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 dec 2005 13:35

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door bhb »

Hoi Hoi

Oke ik vind het nog netjes dat ze het terug wilde nemen menige andere poppelier c.q had je laten zitten er mee. Ik heb ook (antiek) eiken meubelen gekocht daar, met een leer bankstel, ik heb echt heel hard hout massief. Buiten het feit dat hout werkt, heb ik aan de meubelen geen problemen gehad. Ik heb ook niet veel meer als die 6000 euro betaald. Heb er echt gigantisch goeie meubelen aan, Er kan een Olifant op gaan staan. Krasjes wrijf je weg met de meubelolie die ook daar vandaan kom. Als ik dit eerder had geweten had ik je gezegd voor welke meubelen je had moeten kijken.

Bij alles wat je hebt gewoon toch klagen en op je garantie terug vallen.

Hoop dat je toch nog een poosje met je meubelen toe kan.

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: Poppeliers Veenendaal

Ongelezen bericht door San32 »

Wij zijn inderdaad ook zo rond de 6000 euro kwijt geweest aan de kasten, 2 tafels, 1 3-zits bank en 2 losse stoelen...een boel geld waar we lang voor hebben gespaard.
Ja helaas hadden we misschien ons beter moeten laten voorlichten....ik lees "eiken" dus denk eiken te kopen...
Bij levering zagen we al meteen dat het fineer was maar volgens de verkoper gaat dit toch echt door voor eiken, jaja...en dan sta je dus met je mond vol tanden.
Maarja de meubels was wel geheel in onze smaak, de look die wij wilden zeg maar.
Helaas mankeerde er nogal wat bij levering, een lijst die wij hier ook neergezet hebben maar die dus verwijderd moest worden.
Daardoor is wel het 1 en ander omgeruild en aangeleverd en door 1 stoel waren we binnen no-time al gegaan en die is gerepareerd.
We hebben een half jaar met een leenmeubel moeten doen, dat zag er niet uit bij de rest maar zo lang duurde het voordat de tv kast klaar was!

Mocht het heel erg worden met de meubels zullen we inderdaad aan de bel trekken, maar of we gehoor krijgen....dat vraag ik mij af.
Het doet gewoon heel amateuristisch aan allemaal. Maar gelukkig dat het bij jou allemaal wel in orde is!
We hopen in ieder geval 5 jaar met deze meubels te doen, de intentie was misschien 10 jaar maar dat kunnen we vergeten.

Gesloten