LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement voor 0,50? Niet dus!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Han Hulsbergen

Abonnement voor 0,50? Niet dus!

Ongelezen bericht door Han Hulsbergen »

In juni van dit jaar heb ik een Nokia N95 via GSM.NL besteld. Aanbieding was als volgt: je krijgt de Nokia N95, neemt een tweejarig KPN
abonnement met beltegoed, onbeperkt online en bovendien van de
firma I-wood iedere maand E 10,-- terug vanwege reclame op je toestel.
Uiteindelijk betaal je dus slechts 0,50. Klopt helemaal niets van en ben nu in een lijkt wel eindeloze discussie (via mail want normaal bellen zonder 0900 nummer lukt niet) met GSM hierover. Ik krijg nu rekeningen van KPN van 50 en 60 per maand. Heeft iemand ook zulke slechte ervaring met GSM.NL

[/b]

Big-V

Re: Abonnement voor 0,50? Niet dus!

Ongelezen bericht door Big-V »

Mag ik vragen of je je contract nog hebt?

En mag ik, in het geval je dit nog hebt, ook weten wat er op staat. En dan bedoel ik uiteraard de afgesloten abonnementen, bundels en extra diensten.

Han Hulsbergen

Ongelezen bericht door Han Hulsbergen »

Als je mij je e-mail adres even geeft zal ik het gescande document naar je toe sturen. Heb je een gelijke ervaring met GSM.NL?

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

neemt een tweejarig KPN abonnement
Om welk abonnement gaat het dan, als ik vragen mag. Hoeveel kost dat abonnement per maand, hoeveel betaal je voor onbeperkt online en hoeveel verbel je, maw. blijf je binnen je bundel of bel je ook buiten je bundel? Staan er nog aanvullende voorwaarden / beperkingen / kortingen enz enz in de voorwaarden. Ik hoef geen gescand document, een kleine opsomming hier is beter, dan kan iedereen het lezen.

Als het goed is, kun je op je rekening van KPN precies zien welke kosten er gemaakt zijn. En dus waarom de rekening zo hoog is. Heb je je mobiel misschien gebruikt tijdens een vakantie in het buitenland?

En de betalingen van I-wood staan los van je abonnement.
Uiteindelijk betaal je dus slechts 0,50.
Eigenlijk moet je zeggen: het kost € 0,50 per maand. Het is een kwestie van betalen (voor abonnement en eventuele kosten buiten je bundel) en terug krijgen (van I-wood).

Gesloten