LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame op een consumenten forum.

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.

Is reclame op dit forum volgens de regels toegestaan?

Ja,volgens mij wel
1
5%
nee,volgens mij niet
21
95%

Totaal aantal stemmen: 22

gravedigger

Re: Reclame op een consumenten forum.

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ook mag er wel eens iets aan schrijfwijzen gedaan worden
Over schrijfwijzen gesproken: maak dan zelf geen grammaticale miskleunen als deze:
om een schreeuw voor
het is toch echt: OP een schreeuw OM

ron1

Ongelezen bericht door ron1 »

Onnozel ? Kost niets ? Dat is onjuist, elk forum kost iets,dus ook dit.Het online zetten van een aparte URL kost altijd geld.Hoe meer reclame hoe meer vreugde.Dat zie je aan comerciele tv zenders ook,veel goede films en acties.Mensen willen wel dit zien,maar als er reclame komt gaan ze klagen.Juist door deze reclames krijg je wat je ziet.Niks mis mee dus.Indirect staat op dit forum al reclame,naar bijvoorbeeld ed troskompas,zie boven,lekker belangrijk.

En die taalfoutjes,ach,daar doelde ik niet op gravenspitter....het gaat mij om het zinloze en kansloze gebruik van uitroeptekens na ELKE zin.

Fijne avond.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

deze trol begint een beetje op tulliofan te lijken, ze bedoeld ook niks maar ondertussen plaatst ze allerlei linken naar de meest onzinnige therapieen.

ron1

Geheel mee eens Puma, ik snap deze mensen ook niet,zie mijn andere reactie bij jou andere topic.

Fijne avond.

Da silva

Ongelezen bericht door Da silva »

@ Ron 1
Het gaat hier niet om reclame voor de tros kompas,had je dat niet begrepen?

puma73

ron1 is een trol. hij probeert je alleen te stangen

Sharky

Ongelezen bericht door Sharky »

In de gedragsregels van Tros-Radar staat duidelijk dat directe-indirecte reclame niet is toegestaan.
Al maandenlang wordt o.a. deze regel stelselmatig overtreden zonder dat de moderator/redactie overgaat tot het nemen van adequate maatregelen.
Er wordt bij alternatieve geneeswijze o.a. een veroordeelde, voor het leven geschorste Tullio Simoncini gepromoot met een bewezen onzinnige kankertherapie.
Zijn behandelingen met natriumbicarbonaat, werkt in vivo/in vitro niet, heeft al meerdere mensen het leven gekost en op volgende slachtoffers hoeft slechts gewacht te worden.
Ze komen niet of te laat bij regulier terug.

Dus reclame maken voor b.v. fietsbellen mag niet, maar die voor levensgevaarlijke kwakzalversbehandelingen wel?
Een kwakzalver is per definitie een bedrieger en oplichter, heeft dus niets van doen met welke geneeswijze dan ook.

Da silva

Naar interpretatie van de redactie
Daar kun je alle kanten mee op....

Sharky

@Da Silva

Inderdaad kan die interpretatie vele kanten opgaan, vooral als een moderator/redactie in feite geen idee heeft wat er gepost wordt op met name de fora van alternatieve geneeswijze.

Da silva

@ Sharky
Dat weten ze wel,ze hebben eerder een dergelijk topic gesloten waar de gemoederen nogal hoog opliepen.....
Maar ze distancieren zich op deze manier....
Algemeen
De TROS kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van de bijdragen die in het forum worden geplaatst.

Lekker gemakkelijk!

ron1

En terecht,hulde aan de Tros,de familieomroep voor dit forum.

Ik begrijp nooit waarom mensen klagen op een forum terwijl er miljoenen andere websites zijn,bevalt het u niet,zoek dan iets anders.Met reclame op een forum is niets mis.Dit is geen stangen,dit is werkelijk mijn mening.

puma73

gezien jouw uitlatingen in andere topics ben jij duidelijk de trol aan het uithangen en andere mensen aan het stangen.

er komt namelijk alleen maar onsamenhangende taal naar buiten en in sommige topics gedraag jij je als een kleuter met het geven van antwoorden.

ron1

Dit is uw mening,prima.Heb ik nog respect voor ook.Wilt u ook ontopic blijven,bedankt,anders kan de moderator deze topic wel sluiten eigenlijk.Als u iemand een trol vindt omdat hij of zij een duidelijke mening heeft die sommigen niet aanstaan,is dit best triest,maar niet ons probleem.Succes.

Sharky

http://www.kwakzalverij.nl/756/Handelaren_in_valse_hoop

quote:
Handelaren in valse hoop zoals Simoncini mogen geen gratis reclame krijgen op de tv. einde quote

Waarom krijgt Tullio dan wel al vanaf 8 december 2007, uitgebreid en met vele herhalingen, reclame op dit consumentenforum?

Bij de gedragsregels staat nog steeds dat reclame niet toegestaan is, dus wat hebben die regels voor zin als ze toch niet nageleefd worden?

Het gaat letterlijk om mensenlevens en ieder onnodig slachtoffer is er een teveel.

Da silva

Hier wat mensen die inmiddels verdwenen zijn van het forum,gebanned of het wanbeleid beu.
http://forum.omroepgelderland.nl/viewtopic.php?p=7815
Sticky :de vervuiling van het forum
http://forum.trosradar.nl/viewforum.php?f=58

Naar aanleiding van vele klachten rondom het forum gaan we een strenger beleid voeren m.b.t. het plaatsen van berichten.

Omdat de onderwerpen rondom Legio Lease veel stof doet opwaaien en daarom belangrijk is dat de juiste informatie bij de juiste personen komt. En doordat er veel personen zijn die berichten plaatsen die niks met het onderwerp Legio Lease te maken hebben ziet het overgrote deel van de forum gebruikers door de bomen het bos niet meer. Deze berichten worden verwijderd en wanneer dit vaker voorkomt zullen wij verdere maatregelen nemen tegen deze gebruikers van het forum.

Ook gebruikers die van het "leed" van Legio Lease er een eigen slaatje uit proberen te slaan worden op hun rechten gewezen. Het forum is geen reclame blok voor allerlei instanties of personen die geld proberen te verdienen.

Voor op of aanmerkingen kunt u zich wenden tot volgend e-mail adres:

[email protected]

Met vriendelijke groet,

TROS Radar webredactie

Waarom kan het met een geldkwestie wel opgelost worden,maar wanneer het om iemands gezondheid gaat niet?

Sharky

@Da Silva

Omdat geld veel belangrijker is dan een mensenleven in de westerse maatschappij?
Omdat met name kankerpatiënten het toch al zo gemakkelijk hebben?
Omdat vooral die bestookt mogen worden met de grootst mogelijke onzin/list/bedrog en misleiding?
Omdat niemand genegen is om verantwoordelijkheid op zich te nemen?

Da silva

Hier een goed voorbeeld van hoe het niet zou moeten.....

Geplaatst op 08 Okt 2008 10:08 door Tullio fan
http://www.natriumbicarbonaat.blogspot.com/

MAANDAG 1 SEPTEMBER 2008
W.W.K. start eigen website en overige informatie!
W.W.K. patienten-bijeenkomst (2e) en Spiegelbeeld (update 6/10/0Cool
.
W.W.K. patiënten-bijeenkomst (2e), zondag 23 november 2008. Later meer.
Zie hier verslag vorige (1e) bijeenkomst: http://kanker.diamental.nl/steun/wwk.htm
.
In het onafhankelijk maandblad ‘Spiegelbeeld’ voor wetenschap, gezond-heid en milieu: http://www.spiegelbeeld.nl/ van oktober 2008 (nr: 9) is deze keer ook een artikel opgenomen van Drs. H.J. (Henk) Trentelman, tevens lid van de werkgroep (W.W.K). Hij besteed daarin ondermeer aandacht aan zijn boek met de definitieve titel (na twee wijzigingen): Chemo? Of kan ik zelf kiezen? (zie info hieronder). Uitgever is: http://www.succesboeken.nl Ook aan de orde komt chemotherapie in relatie tot de eed van Hippocrates (artseneed). Verder nog Dr. Wim Huppes die zichzelf heeft genezen (dichloorazijnzuur) van prostaatkanker (zie eerdere info hieronder), nadat hij regulier was opgegeven en als voorbeeld wordt gesteld voor wat er mis is in de reguliere zorg. Lees (koop) voor verdere informatie het blad.

In hetzelfde blad ook nog een artikel van Harm Wagenmakers, wiens lever voor 70 % was verkankerd. Regulier waren er geen methoden ter behan-deling voorhanden. Hij was dus opgegeven (augustus 2006) en zou niet lang meer te leven hebben. Door toeval en fantastische bemiddeling van Henk Trentelman kwam hij in kontakt met de kliniek van Dr. Robert Gorter in Keulen: http://www.cologne-model.com/nl/index_nl.php en thans is hij geheel genezen. Harm schrijft ondermeer in dit/zijn artikel... (wij citeren): Ik hoef u niet uit te leggen denk ik, dat ik Henk Trentelman, mijn leven lang dankbaar zal blijven voor zijn spontane actie en de enorme, onvoor-waardelijke inzet voor mij! Beiden waren volslagen vreemden voor elkaar!
.
Lees (koop) het blad ‘Spiegelbeeld’ voor alle informatie en/of lees een verslag van Harm hier: http://www.yayabla.nl/news/show_article ... leid=13017 of zie video: http://www.kanker-actueel.nl/index.php? ... euws=12959
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nationale Handtekeningenactie IOCOB! (update 5 oktober 2008)
.
De nationale 'Ga voor CAM (Complementary Alternative Medicine)’ handte-keningenactie is een initiatief van IOCOB. Een stichting voor innovatief onderzoek van complementaire behandelwijzen in Nederland: www.iocob.nl

Zie hier: http://www.iocob.nl/nieuws/de-nationale ... actie.html het persbericht en oproep aan politiek Den Haag m.b.t. de voorgenomen, onaanvaardbare, beperking(en) van therapie-keuzevrijheid voor patienten.
.
Zie: http://www.gavoorcam.nl om deze actie te bekijken en/of... te steunen.

Maar liefst 10! links in 1 post!!!!!!

puma73

met dank van de hele bicazooi voor het maken van reclame

Sharky

uit Spiegelbeeld:

*Chemo: Geneesmiddel of vergif?
De eed van Hippocrates
Na het schrijven van zijn eerste boek ‘Voor en na de diagnose; een ongelijke strijd?’ lag het voor Henk Trentelman beslist niet in zijn bedoeling aan een tweede te beginnen. Ongeveer vier maanden geleden werd hij echter benaderd door een uitgever met het verzoek het onderwerp Chemotherapie eens kritisch aan de orde te stellen.*

Daar weet een doctorandus in de economie uiteraard alles van, geld verdienen met een boek bedoel ik, de mening/expertise over chemotherapie laat ik liever aan deskundigen over.

Da silva

met dank van de hele bicazooi voor het maken van reclame
Ik probeer hier een punt te maken Puma,jij hebt hier meer linken richting Bicazooi weggezet dan ik.
Ik begin het een beetje beu te worden om door jou en anderen op mijn vingers getikt te worden,ik bepaal zelf wat ik schrijf en hoe ik schrijf.

Gesloten