mja.. dat mag je niet zeggen, want dat noemen we dan hakken
Jij wel, als anderen het maar niet doenik bepaal zelf wat ik schrijf en hoe ik schrijf.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Jij wel, als anderen het maar niet doenik bepaal zelf wat ik schrijf en hoe ik schrijf.
Veel belangrijker om een punt te maken dan ook daadwerkelijk iets te doen.. dom van iedereen zeg !
mja.. dat mag je niet zeggen, want dat noemen we dan hakken
Quote:
ik bepaal zelf wat ik schrijf en hoe ik schrijf.
Jij wel, als anderen het maar niet doen
En is het gelukt?jullie hangen een blauwe maandag rond op dit forum. probeer niet iemand te corrigeren die de discussie rondom simoncini vanaf het begin heeft gevolgd en op alle mogelijke manieren heeft geprobeert die kwakzalversclub in diskredite te brengen.
Ik probeer niet te bepalen wat een ander schrijft Angel,Puma probeert te bepalen wat ik schrijf,niet de boel omdraaien.ik bepaal zelf wat ik schrijf en hoe ik schrijf.
Jij wel, als anderen het maar niet doen
Ik doe gezellig mee,daar is dit forum toch groot mee geworden?
Gaat nu het promoten van de spelletje's Hakketakken en Welles-Nietes weer beginnen?
Ik heb me even teruggetrokken in dit topic om te kijken wat jullie nu daadwerkelijk zouden presteren en klaar zouden maken.Gaat nu het promoten van de spelletje's Hakketakken en Welles-Nietes weer beginnen?
En weer hetzelfde slappe gedoe...die beslissing ligt bij de redactie.
Precies wat ik zeg !ik begin er niet eens aan
Ik let ook wel eens op Maar het forum is nog altijd even druk !Ik heb ook even opgelet en het valt mij op,dat het helemaal zo druk niet(meer) is op het forum.
Hoe zou dat nu komen he?
Ook deze houding verbaast me niet echt.Met je"Ik heb me even teruggetrokken" wat een zelfingenomen houding neem jij aan zeg!
Wat verwacht jij hiervan?Goedemorgen,team?
Waarom heeft Tros Radar regels opgesteld voor het forum terwijl niemand er op toe ziet dat die regels nageleefd worden?
Er mag geen reclame gemaakt worden,toch wordt er vooral op het alternatieve forum behoorlijk wat reclame geplaatst.
Reclame die voor met name kanker patienten grote gevolgen kunnen hebben.
Waarom wordt met name deze regel niet nageleefd?
Mvr.gr.Da Silva
Aan de ene kant verwijt je ons dat wij het topic laten doodbloeden,terwijl ik gisteren nog een item aan gehaald heb.
En weer hetzelfde slappe gedoe...
Anderen moeten iets doen... Als jij het maar niet hoeft te doen..
Liever blijven zeuren !
Dat flik jij altijd op dit forum,jij komt je er mee bemoeien en zorgt er voor dat het hele onderwerp ondergesneeuwd wordt door jouw persoonlijke mening!De reden waarom ik me hier terugtrok is, omdat alles wel zo'n beetje gezegd was... Het werd een discussie tussen jou en sharky en mij en ging dus niet meer over waar het echt over moest gaan...
Grootvader heeft naar eigen zeggen NOOIT een reactie terug gehad van de redactie.. Maar grootvader heeft in het verleden wel meer dingen bij elkaar gelogen ! Hij was ook een van de personen die in het verleden al een poging heeft gedaan om de controle hier over te nemen.. Sterker nog, naar eigen zeggen heeft hij zelfs een poging gedaan om de redactie buiten spel te zetten ( en een brief te sturen naar de directeur )...Ik heb op crypto het hele stuk zitten lezen betreft Grootvader en zijn strijd tegen reclame op dit forum,die man kreeg ondanks zijn vele mails geen poot aan de grond!
Volgens mij is een forum om te discussiëren. Dus wat dat betreft maakt me dat niet zoveel uit ! Maar blijkbaar is het niet goed als ik reageer en niet goed als ik niet reageer. Mij om het even hoorDat flik jij altijd op dit forum,jij komt je er mee bemoeien en zorgt er voor dat het hele onderwerp ondergesneeuwd wordt door jouw persoonlijke mening!
Ik heb op de voorgaande pagina's volgens mij meer dan genoeg keren verteld over hoe ik denk dit het beste aan te pakken ( en daar ook gevolg aan gegeven ).Welke inhoudelijke bijdrage heb je in de loop van de tijd zelf geleverd om een einde te maken aan het promoten van kwakzalvers, dus bedriegers, oplichters en fraudeurs?
We hebben hier al heel wat discussie's gevoerd en ook in topics die nu niet meer bestaan omdat ze door de redactie verwijderd zijn !jullie hangen een blauwe maandag rond op dit forum. probeer niet iemand te corrigeren die de discussie rondom simoncini vanaf het begin heeft gevolgd en op alle mogelijke manieren heeft geprobeert die kwakzalversclub in diskredite te brengen.
Sluit jij je maar fijn bij Puma aan,als je deze reactie leest en de mijne weet je wie wie probeerde te corrigeren.jullie hangen een blauwe maandag rond op dit forum. probeer niet iemand te corrigeren die de discussie rondom simoncini vanaf het begin heeft gevolgd en op alle mogelijke manieren heeft geprobeert die kwakzalversclub in diskredite te brengen.