LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Premiere "Zeitgeist Addendum"

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Resource4all
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 okt 2008 07:55

Premiere "Zeitgeist Addendum"

Ongelezen bericht door Resource4all »

Vorige week ging op Internet de documentaire "Zeitgeist Addendum" van Peter Joseph in premiere. De film is gratis te zien op google video

Met de huidge financieele crisis zie ik een grote kern van waarheid in deze documentaire. Zeker als het gaat om het monetaire systeem en hoe deze de mensheid in een negatiefe spiraal trekt. Ook hoe de media werkt en wie de media controleert herken ik veel. Bij veel berichtgevingen op televisie heb ik het gevoel dat het voornamelijk gaat om tegenstellingen te vergroten. Verder spreken de oplossingen die in deze docu getoond worden mij zeer aan.

De vorige documentaire "Zeitgeist" is in nederland vrijwel onbekend. Ik vroeg mij af of er meer Nederlanders deze documentaire gezien hebben en daar een mening over hebben.


Hier kun je de docu zien: http://video.google.com/videoplay?docid ... 7695921912

Da silva
Berichten: 719
Lid geworden op: 31 jul 2008 09:01

Re: Premiere "Zeitgeist Addendum"

Ongelezen bericht door Da silva »

Ik zal hem eens bekijken,ik vind dit een interessant onderwerp.
Heb deel 1 bekeken,er zit heus wel wat in en veel dingen kloppen ook,dat geldt ook voor deel 2.
Waarom?omdat hij in deze tijd uitgebracht wordt,dit is het uitgelezen moment voor deze film,vandaar ook de titel "zeitgeist"het past precies in de politiek die nu toegepast wordt,de banken die over de kop gaan,de media die de mensen schijnt te beinvloeden,het geloof wat wankelt,alles klopt.
Ik vind het wel altijd jammer dat het zo schreeuwerig (lees Amerikaans) gebracht wordt.
Hier heb je deel 1 ondertiteld.http://video.google.com/videoplay?docid ... 0776624474

Resource4all
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 okt 2008 07:55

Re: Premiere "Zeitgeist Addendum"

Ongelezen bericht door Resource4all »

Bedankt voor je reactie Da Silva. Ik vindt het tweede deel wel iets rustiger dan het eerste, maar bijden zijn glashelder. Ik denk als meer mensen deze documentaire zien de mensheid zich meer bewust wordt van wat er in de wereld gebeurd, ongeacht of je het er mee eens bend of niet.

Gesloten