Quote:
Welke bijdrage heb jij geleverd naar de redactie/moderator toe door selectief te quoten over het topic alternatief versus regulier in de wetenschap dat die toch helemaal niet meelezen en dus uit het verband getrokken zaken beoordelen?
Ik heb het idee dat ik je vraag niet helemaal begrijp
Wat wil je nu precies weten ?
In het volgense bericht heb je het over een raadsel angel, dat is voor mij dus een raadsel, want bovenstaande vraag is al duidelijk zat.
Eigenlijk is voor mij al dat opeens wazig doen al een goede indicatie.
Normaal gesproken ben je toch wat meer bij de pinken als ik zo vanalles van je lees.
Maar je wil het nog concreter, vooruit dan maar.
Waarom heb je bij de redactie nooit geprotesteerd tegen de duidelijke reclameboodschappen van o.a. Tullio Fan en haar off-topic grappen en grollen waar toch ook sprake van was?
Je wilde dat die bleef vanwege een eigen invulling wat goed was en is voor kankerpatiënten begrijp ik uit reactie's van jou hier.
Waarom bestaat bij velen de indruk dat je de redactie wel op gedragsregels hebt gewezen als het b.v. ging om wat scheldwoorden of grapjes van anderen? Dat je die wel degelijk heel ijverig hebt lopen quoten in mails naar de moderator?
Waarom vond en vind je het wel terecht dat die mensen een ban kregen en dat topic gesloten werd? Wat ik zo over en van ze lees staan ze toch aan de goede kant met duidelijke en inhoudelijke argumenten.
Op de beide overgebleven fora over alternatieve geneeswijzen begint het Tullio- Fan- Spelletje weer van voren af aan en niemand die het een halt toeroept, het mens wordt daardoor steeds brutaler heb ik het idee.
Die weet intussen net zo goed als jij en wij nu ook, dat de redactie toch niet meeleest.
Of allemaal wel of allemaal niet is dan mijn mening, dus iedereen over een kam scheren.
De gedragsregels bestaan voor iedereen zonder uitzondering en als die toch niet nageleefd hoeven worden door werkelijk iedereen kunnen ze net zo goed verdwijnen.
Ik las dat kankerpatiënten zelfs voor de monitor hebben zitten huilen vanwege de schofferende berichten van Tullio Fan en ook ene Frans Hoek. Mag het dan onderhand eens een keer ophouden of is dat teveel gevraagd?