Zo, het is weeer eens feest bij Telfort, we kunnen weer niet bellen. Wat is dat een drama zeg...
Ik hou het sinds een tijdje maar eens bij op een blog-site:
http://telfort.blogspot.com
Jammer dat er geen vergelijkbare alternatieven zijn (vooralsnog)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wederom geen telefoon bij Telfort
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 26 mar 2008 11:57
Re: Wederom geen telefoon bij Telfort
Het blijft tobben met Telfort. Sterkte.
Re: Wederom geen telefoon bij Telfort
Het wordt oppassen, wanneer je wel kan bellen met Telfort. Telfort was Tiscali en Telfort zit niet net als de mensen denken, dat ze op het KPN Netwerk zitten, nu het van KPN is, maar het tegendeel is waar. Ze zitten juist niet op het KPN Netwerk, maar op het Tiscali Holding netwerk en dat met die bekende Tiscali Holding modems......Zyxel. Goed, het zijn ook mooie modems waar je hele mooie trucjes kan uithalen. Zo kan je bijvoorbeeld een programmaate downloaden, die er voor zorgt het wachtwoord te traceren van de gebruikener van dat modem en de gegevens die in dat modem staan. Dan heeft die ander, die ook een Zyxelmodem heeft de gegevens van de ander, die hij vervolgens even invoegt in het modem zelf en hij kan bellen op de kosten van een ander. Mooi toch!! Op kosten van een ander kunnen bellen, is dat niet het mooiste wat er is?? Neen, dus. Ik ben blij dat ik nog nooit in dit soort fraudegevoelige en onbeveiligde netwerken ben ingetrapt. Dan zeggen ze tegen de abonnementhoud(st)er, dat het zijn/haar schuld is, dat ze zo bionnen konden komen, want dan had u de boel beter kunnen beveiligen. Nu daar zit juist het probleem. De klant kan dat niet beveiligen, maar de ISP wel, dus Telfort u moet de boel beter beveiligen. Dus Telfort, maak dat eerst even af en begin dan pas met telefonie. U, Telfort, maar hier een hele grove fout in deze.
Re: Wederom geen telefoon bij Telfort
ook wij zijn de gelukkige bezitters nadat ons internet was uitgevallen hebben wij direct met de klantenservice gebeld. dit lag dus aan de telefooncentrale werd er ons verteld. wat schertste onze verbazing na een week geen internet te hebben wij waren afgesloten van internet omdat wij een betalingsachterstand zouden hebben maar ja onze rekeningen gaan allemaal via telebankieren en zonder internet is het lastig na te kijken. nu blijkt dat telfort ons zomaar in september heeft afgesloten omdat september nog niet betaald zou zijn niets is minder waar!!!!na lang bellen wat ook een vermogen kost bij telfort is het tot op heden nog niet gelukt om internet weer aan de praat te krijgen met de klantenservice bellen heeft geen zin wij werden te woord gestaan door een moeilijk nederlands sprekende medewerker die ook geen greintje fatsoen had en op mijn vraag om een supervisor te spreken werd doodleuk gerageerd met wij verbinden niet door. schrijven helpt ook niet wij krijgen gewoon geen reactie het abonnement loopt nog tot februari maar ik wil er nu vanaf ga liever weer terug naar mijn oude provider wel duurder maar nooit geen problemen. ze doen er alles aan om jou als klant binnen te halen maar eenmaal binnen laten ze je gewoon in de kou staan. en ondertussen maar geld vangen van al die dure telefoontjes. marco visser je moet je eigen schamen en eens uit je torentje komen en de klachten van de mensen aanhoren!!
Re: Wederom geen telefoon bij Telfort
In de telegraaf van zaterdag staat bij Digitaal, dat Telfort restitutie abonnementsgeld gaat geven.
Eerst hier lezen dat de bedragen vergoed zijn, dan geloven.
Eerst hier lezen dat de bedragen vergoed zijn, dan geloven.