LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DSB BANK

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Maja1974

DSB BANK

Ongelezen bericht door Maja1974 »

Hallo allemaal,

Al jaren lang lees ik berichten van mensen die problemen hebben met metname de DSB bank. Nou dames en heren dit is uw kans :D
In roerige tijden zoals deze en een gebrek aan middelen van de DSB bank is het misschien een leuk idee om alle betalingen stop te zetten voor een paar maanden 8) Het effect hiervan laat zich raden maar de kans is groot dat het echt HEEL zeer doet bij DSB en misschien is het wel een nekslag :wink:
Heb ik zelf wat met DSB.......Nee, ik had zeker geholpen dan. Ik vind eigenlijk verbazingwekkend dat wat er nu gebeurd op de beursen dat dat niet veel eerder gebeurd is. Ik ben belazerd door een veel gerenormeerde bank te weten de ABN-AMRO.........grrrrrrrr

sjoegel

Re: DSB BANK

Ongelezen bericht door sjoegel »

Boos worden op dit forum op de ABN zonder te zeggen waarom is niet netjes.

Wilbertvandenbroek

Ongelezen bericht door Wilbertvandenbroek »

En hopen/aansporen dat een bepaalde bank omvalt (ongeacht hoe slecht dat bedrijf is) is ook niet netjes, want dat zou wel eens voor erg veel ellende kunnen zorgen.

__oi__

Ongelezen bericht door __oi__ »

+ dat meer dan 60 dagen niet betalen zorgt voor een hoop vervelende coderinkjes bij het BKR, waardoor je bij geen enkele andere bank meer terecht kunt.
Tenzij je natuurlijk in je verklaring richting je nieuwe bank, over hoe je coderingen hebt opgelopen , aangeeft dat je mee hebt geholpen met een leuke forum actie om collectief een bank om zeep te helpen. Denk wel dat ze daarvan gecharmeerd zijn.

zwiebertje

Ongelezen bericht door zwiebertje »

Ook de DSB zal niet omvallen,daar zorgt Zalm wel voor
Ons kent ons in de bankwereld :wink:

mattie

Ongelezen bericht door mattie »

Als DSB nu netjes recht zou maken wat krom is,zou dat heel veel schelen!
Ook ik heb geroepen dat ik hoop dat DSB omvalt,maar dat waren egoistische wraakgevoelens.
Nee,ik zou niet graag willen dat meer mensen gedupeerd worden door omvallen van deze bank.
Daarom neem ik dat terug.
Als DSB een nette bank word,mag ze van mij nog lang bestaan.
Mattie

Gesloten