Sinds enige tijd heb ik een raar iets.. ik wordt steeds gebeld en er wordt of meteen weer opgelegd al voor ik opneem (onbekende nummers). Dat is niet zo'n ramp, enkel vervelend maar....
regelmatig gaat de telefoon, uiteraard onbekend nummer, en als ik dan opneem blijk ik zelf te gaan bellen!!!! Waarheen weet ik niet want ik hang dan gelijk op maar ik vraag me wel af of dit misschien weer een nieuwe truc is om mensen geld afhandig te maken via de mobiele telefoon.
Hebben meer mensen hier last van of weet iemand wat hiervan de bedoeling is...?
Groetjes Relratje
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mobiel gaat en je belt zelf??
Re: mobiel gaat en je belt zelf??
Misschien gebeurt iets dergelijks als hier beschreven staat:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=56990
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=56990
Hoi TdeHond,
ik heb dat topic bekeken... het zou natuurlijk kunnen alleen.. bij mij komt er onbekend nummer in beeld te staan en voor zover ik weet wordt er tot nu toe nog geen geld van mijn prepaid tegoed afgehaald.. mogelijk omdat ik op tijd ophang??
ik heb dat topic bekeken... het zou natuurlijk kunnen alleen.. bij mij komt er onbekend nummer in beeld te staan en voor zover ik weet wordt er tot nu toe nog geen geld van mijn prepaid tegoed afgehaald.. mogelijk omdat ik op tijd ophang??
Ik denk het. Zodra u hoort dat het lijkt dat u zelf een nummer draait, hangt u op, dus de verbinding wordt niet tot stand gebracht.
Is het mogelijk om dit telefoonnummer te blokkeren?
Is het mogelijk om dit telefoonnummer te blokkeren?
Ik ben bang van niet... het is echt een nummer die niet getoond wordt.. dus met alle andere nummers die niet toonbaar zijn op de hoop onbekend nummer gaan.. gisteren heb ik mijn telefoon expres een dagje thuis gelaten en er is maar liefst 24 keer gebeld door onbekend nummer!!!
Laat daar dan een tweetal tussen zitten van mensen die mij daadwerkelijk hadden willen spreken dan hou je toch een beetje een stalking idee over!!!
Laat daar dan een tweetal tussen zitten van mensen die mij daadwerkelijk hadden willen spreken dan hou je toch een beetje een stalking idee over!!!
Als het te gek wordt kunt u overwegen een nieuw nummer te nemen, wat u als geheim nummer laat registreren.