LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe kom ik van KPN Planet af??

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
stopp124

Hoe kom ik van KPN Planet af??

Ongelezen bericht door stopp124 »

Heb op 05 juni dit jaar mijn abonnenment schriftelijk opgezegd bij Planet. (ruim voor de opzegdatum van mijn abbonnement)Heb hier 19 juni een bevestiging van gehad, maar moest nog bellen als de teco telco migratie gedaan was om er zeker van te zijn dat ik internet bleef houden. Zo gezegd zo gedaan. Toch kreeg ik in September een rekening van KPN voor ADSL diensten. Ik eerst geprobeerd te bellen maar vele euro's lichter had ik nog niemand gesproken. Toen maar via de website gedaan. Na 5 dagen eindelijk antwoord, men zou mijn binnen 7 dagen terug bellen. Dit moet nog gebeuren. Oktober weer een rekening gehad. Ik weer contact gezocht per mail met KPN. (per telfoon duurde het weer eeuwen) Geen reactie. Heb toen de automatische incasso's gestorneerd. Nu wel binnen 2 dagen antwoord. Ik moet binnen 2 dagen betalen ander zou men mijn diensten blokkeren. Hoezo diensten blokkeren, ik neem niks meer af daar!
Heb de klantendienst gebeld, moet nu een brief sturen met alle correspondentie die ik van hun heb, want zij hebben de brieven niet die ze zelf gestuurd hebben.

Wat een dom zooitje daar. Als het tegen zit moet ik volgens hun mijn abbonnement nog afkopen ook. Wat kan ik hier aan doen??

djmaze

Re: Hoe kom ik van KPN Planet af??

Ongelezen bericht door djmaze »

Geen idee. Ik heb mijn rekeningen geblokkeerd voor KPN en gooi al 3 jaar de post in de prullenbak

TdeHond

Re: Hoe kom ik van KPN Planet af??

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als ik u goed begrijp heeft u schriftelijke bevestiging einde contract KPN.

Kosten voor de lijn betaalt u aan uw nieuwe provider. Dat hoort u na te kunnen kijken op de overeenkomst die u met uw nieuwe provider heeft afgesloten.

U kunt 2 dingen doen:
1. niets. U wacht af of KPN via een incassobureau probeert geld te incasseren, waarna deze een rechtszaak begint om het geld te kunnen vorderen. Daar kunt u met bewijzen komen dat u uw overeenkomst heeft beëindigd en dat u voor de vaste lijn betaalt bij uw nieuwe provider.
2. u legt het voor bij de geschillencommissie als u er met KPN niet uitkomt. De kosten zijn dan ook voor KPN als u e.e.a. kunt bewijzen. U kunt dan ook vervolgschade eisen ( minimaal 50 euro, als u aangetekende brieven moet gaan schrijven)

Gesloten