T-Mobile blokkeerde echter DEZELFDE DAG zonder melding mijn iPhone voor uitgaand bellen en Internet! Ik kreeg niet eens de kans om de rekening zelf te betalen.
Ik kan nu niet meer uitgaand bellen en krijg een automatisch bericht dat mijn telefoon geblokkeerd is wegens achterstallige betaling. Ik kan ook niet meer gebruik maken van 3G internet.
Ik heb al meer als 10 jaar mobile telefoons bij allerlei andere providers en nooit problemen gehad met betalingen en ben nog nooit afgesloten of geblokeerd.
Ik gebruik de telefoon ook zakelijk en het is voor mij essentieel dat ik uitgaand kan bellen. Ik ga een twee jarig contract aan met t-mobile en inversteer over de Euro 800 in een iphone en dan behandelen ze mij, als nieuwe klant, op die manier. Schandalig!
Ik heb t-mobile gebelt en die kunnen helaas niet doen. Mijn opties zijn betalen via online bankieren, dan duurt het ongeveer tien dagen voordat de transactie verwerkt is, of betalen bij een t-mobile winkel. Hiervoor moet ik eerst 20 km rijden.
Ik kan mobiel het service nummer bellen om direct te betalen via een eenmalige incasso, maar dat lukt niet omdat ze mij afgesloten hebben. Ook via de my-tmobile is het niet mogelijk om via Credit Card of iDeal direct te betalen. Er stond nb niet eens hoe ik de openstaande factuur dan wel moest betalen.
Ik heb nog een SIM kaart in de la liggen van een oud abonnement, maar helaas is de iPhone gelocked op de SIM kaart van t-mobile. Ik moet nu een tweede mobiel + abo aanschaffen als reserve, voor het geval er weer een automatische incasso niet lukt.