LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fraude door colporteur VODAFONE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
André6037
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 okt 2008 22:19

Fraude door colporteur VODAFONE

Ongelezen bericht door André6037 »

Ik heb 2 SIM-only abonnementen bij Vodafone.
Begin juli kreeg ik een nieuw contract thuisgestuurd, met een hogere abonnementsprijs.

In het contract stond dat ik telefonisch toestemming had verleend. Dat is echter pertinent onjuist, want ik was helemaal niet hierover benaderd !

Ik heb de afgelopen maanden 3x een klacht ingediend bij Vodafone (2x per fax, de 3e keer per post),
maar tot op heden geen enkele reactie van Vodafone.

Zijn er meer mensen die zo'n ervaring hebben mett Vodafone?

mvg,
André

tm030614
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 mar 2006 22:44

Re: Fraude door colporteur VODAFONE

Ongelezen bericht door tm030614 »

Vervelende zaak en nog vervelender om met Vodafone op te lossen.

Het is erg lastig een fatsoenlijk antwoord van Vodafone te krijgen.
Kortzichtig bedrijf met geen enkele service, een klantenservice die geen kennis van zaken heeft (op een enkeling na), niet te bereiken is en totaal geen respect voor de klant heeft. Een machtsmisbruiker waar je als klant de dupe van wordt. Regels en hun eigen algemene voorwaarden lappen ze aan hun laars.
Ze reageren niet op je klacht en als ze reageren dan is het vaak niet inhoudelijk of gemotiveerd.

Facturen die niet kloppen, belgegevens die niet kunnen worden ingezien of totaal geen toegang tot de facturen, zoals mijzelf. Ik ben al maanden emails en aangetekende brieven aan het sturen, zonder resultaat. Inhoudelijk gaat men niet in op mijn klacht.

Als je op het forum kijkt en zoekt met Google zie je dat er op het moment administratief enorm veel fout gaat bij Vodafone op het moment.

Omdat je nu hier een bericht post kan het zijn dat Vodafone Web relations je gaat benaderen. Maar of je daar blij mee moet zijn...?

Hun werkwijze is in mijn optiek niet klantvriendelijk:

Op 16 september kreeg ik te horen dat het niet nodig was mijn brief (gericht aan de dir. klantenservice) aangetekend te sturen. Vodafone web relations had de brief intern al doorgestuurd.
Op 22 september vraag ik derhalve of ze een andere brief (wederom gericht aan de dir. klantenservice) ook willen doorsturen.
Tot mijn verbazing geeft Vodafone web relations te kennen dit niet te doen omdat de brief persoonlijk gericht is aan de dir. klantenservice en ik het daarom aangetekend moet versturen.

Wat je kunt doen is Vodafone per aangetekende brief te vragen om een bevestiging dat jij dat contract hebt aangevraagd. Als ze dat niet kunnen geven (geef ze twee weken dat is een redelijke termijn) kun je de zaak voorleggen aan de geschillencommisie telecomunicatie of aan de kantonrechter.

WEBRELATIONSAA
Berichten: 98
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47

Re: Fraude door colporteur VODAFONE

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Ik heb 2 SIM-only abonnementen bij Vodafone.
Begin juli kreeg ik een nieuw contract thuisgestuurd, met een hogere abonnementsprijs.

In het contract stond dat ik telefonisch toestemming had verleend. Dat is echter pertinent onjuist, want ik was helemaal niet hierover benaderd !

Ik heb de afgelopen maanden 3x een klacht ingediend bij Vodafone (2x per fax, de 3e keer per post),
maar tot op heden geen enkele reactie van Vodafone.

Zijn er meer mensen die zo'n ervaring hebben mett Vodafone?

mvg,
André
@André6037

stuur me als je wilt een mail met je naw-gegevens en de mobiele nummers naar vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com, dan zoek ik voor je uit waarom je geen reactie hebt gehad en zorg ik alsnog voor een reactie.

Jan
Vodafone Web Relations

begrip
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 okt 2008 09:27

Re: Fraude door colporteur VODAFONE

Ongelezen bericht door begrip »

André, dat zou ik dus niet doen. Het is toch te gek voor woorden dat je het volgens de officiele weg niet voor elkaar krijgt maar wel via het trosradar forum. Laat ze fatsoenlijk brieven beantwoorden en niet pas op het moment dat je op een forum gaat klagen.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Fraude door colporteur VODAFONE

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als via webteam probleem opgelost wordt zou ik dat wel doen.
Iedereen leest de klachten rond Vodafone en trekt daaruit zijn conclusies.
Zeker gezien alle problemen rond facturering.

tm030614
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 mar 2006 22:44

Re: Fraude door colporteur VODAFONE

Ongelezen bericht door tm030614 »

@Jan van Web relations

Reageer je ook op alle andere klanten die problemen hebben? Waarom negeren jullie zoveel mensen?
Klanten benaderen in forums is prima om ze te helpen maar help dan ook gewoon elke klant. Vodafone is naar mijn mening nogal selectief hierin en negeert een groot deel van de klachten. Waarom is dat?


Wel triest dat Vodafone de problemen niet opgelost kan krijgen via de klantenservice. Wat gebeurt er met klanten die niet klagen op het internet?

begrip
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 okt 2008 09:27

Re: Fraude door colporteur VODAFONE

Ongelezen bericht door begrip »

tm030614, ik ben het helemaal met je eens. Dit is gewoon simpelweg niet het medium om klanten te gaan helpen. Vodafon moet brieven, faxen, mails en telefonisch gedane verzoeken op een normale en juiste wijze afhandelen.

Gesloten