LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen Digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Lytse wrotter
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2006 19:55

Opzeggen Digitenne

Ongelezen bericht door Lytse wrotter »

Verbijsterd was ik toen ik na een jaar(contract, slechte ontvangst) Digitenne op wilde zeggen. Contract liep tot 23 september. Ben begonnen met opzeggen via e-mail (ga ècht niet bellen naar een nummer á 45 eurocent per minuut) op 28 juli. Tot tweemaal toe een toezegging gekregen dat ik gebeld zou worden door KPN voor een retournummer dat ik moest invullen op de adressticker van mijn retourzending. Tot twee keer toe geen telefoontje gehad. Daarna nog een toezegging dat ik gebeld zou worden. Toch maar naar de Prima(sic)foonwinkel. Daar kreeg ik op 1 oktober te horen dat is een maand opzegtermijn heb en dat die maand op 1 oktober ingaat! Ik heb al geen ontvangst meer, ben ruim op tijd begonnen met mijn opzegpogingen, heb mijn jaarcontract uitgediend maar een jaarcontract duurt bij KPN dus minimaal 13 maanden!
:twisted: Voor telefoon en internet ga ik nu ook naar een andere provider. O,ja, voor mijn problemen werd mij door KPN nog wel een bos bloemen toegezegd en 4 euro restitutie. Gevraagd of die uitgave van KPN niet beter besteed kon worden aan vereffening van mijn rekening. Antwoord was negatief.

pele
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2007 16:53

Re: Opzeggen Digitenne

Ongelezen bericht door pele »

Ook ik had problemen met Digitenne opzeggen. Eind juni telefonisch doorgegeven dat ik per 1 sept digitenne plus het voetbalpakket wilde opzeggen. Na ruim 10 minuten a 45 cent p/m kreeg ik het retournummer wat op de doos moet voor het terugzenden van de decoder. Om een lang verhaal kort te maken, in augustus moest ik nog wel de huur van de tuner voor de maand september betalen. Ik weer bellen, wat blijkt, dat ik de huur daarvan niet opgezegd. Nee nee. In september krijg ik weer een factuur nu voor het abonnement plus 10 cent voor de huur voor 1 dag. Ik maar weer eens bellen, en wat blijkt er is helemaal niets opgezegd, maar ik werd doorverbonden met opzeggingen. Ik kon dus niet opzeggen vertelde die dame mij want ik had alles al opgezegd, alleen bij de facturatie wisten ze dat niet. Maar ik moest maar betalen en dan kreeg ik het de volgende maand terug. En ja hoor, ik heb iets terug gekregen, ik betaald 6,95 voor het abonnement en ik krijg 6,22 teruggestort. Niets over de huur van september die ik ook terug zou krijgen. Ik heb het maar zo gelaten stom misschien maar die 3 euro ben je dubbel en dwars weer kwijt aan de telefoonkoste. Ben blij dat ik er nu helemaal vanaf ben.

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: Opzeggen Digitenne

Ongelezen bericht door glith »

Voor iedereen die met dat dure nummer zou moeten bellen ga naar de primafoon winkel ( als je die hebt) daar kun je GRATIS bellen naar digitenne :twisted:

WillendeWeter
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2008 15:35

Re: Opzeggen Digitenne

Ongelezen bericht door WillendeWeter »

Ik heb Digitenne online bestel bij tv-telefonie-internet.nl. Het leek allemaal wel erg mooi. Een maand gratis kijken en daarna maar EURO 7,50 per maand en ook nog een gratis decoder. Na 5 dagen had ik alles in huis. Maar na de boel aan te sluiten, merkte ik waarom het een maand gratis is!
Bij iedere brommer loopt het beeld zowat vast. Terwijl bij mij in Rotterdam de dekking gewoon goed moest zijn.

Ik heb toen naar dat dure nummer moeten bellen om alleenmaar het adres te krijgen waarnaar ik het moest terugsturen. Hoeze zetten ze dit niet online.

Wellicht een tip voor www.tv-telefonie-internet.nl :)

kouwes
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2008 16:24

Re: Opzeggen Digitenne

Ongelezen bericht door kouwes »

Die adressen mogen ze inderdaad wel eens gewoon publiceren. Maar je moet je abo natuurlijk ook nog opzeggen. Dit gebeurt bij KPN alleen maar telefonisch. Dit is schandalig. Je kan alles online regelen maar dit houden ze expres moeilijk.

WillendeWeter
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2008 15:35

Re: Opzeggen Digitenne

Ongelezen bericht door WillendeWeter »

Inderdaad!

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: Opzeggen Digitenne

Ongelezen bericht door jelle. »

Dat adres staat gewoon op de retoursticker die bijgeleverd is...? Alleen heb je wel een retournummer nodig van klantenservice, anders weten ze natuurlijk nooit waar het pakket vandaan komt.

bozewillem
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2010 12:10

Re: Opzeggen Digitenne

Ongelezen bericht door bozewillem »

Ik heb een digitene abbo afgeloten waarbij ik de tuner huur ik wilde dit door omstandigheden afsluiten. Maanden voordat de einddatum komt neem ik telefonisch contact op met kpn.

Er word mij verteld dat ik het abbo alleen kan opzeggen 3 maanden voor de einddatum. poging 1
Poging 2. ( 3 maanden voor het opzeggen voor het abbo)Daar word mij netjes verteld wat het retournummer is en wanner kpn het pakket bij mij thuis op komt halen.
Poging 3. Belde ik met de klantenservice voor een bevestiging van de datum 4 sebt. Dat was op de dag zelf, er werd gezegd dat de tuner bij mij thuis opgehaald zou worden tussen 10 uur sochtens en 6 uur savonds.
Poging 4. "6 sebt" belde ik weer met de klantenservice daar werden mij gegevens voor de zoveelste x gecontroleerd, daar heb ik netjes toch dingend uitgelegd wat mijn pobleem is. Er werd verteld dat er begrip was voor de situatie en ze zouden me even doorverbinden met het team klachten. de verbinding werd verbroken
Poging 5. "6 sebt" Ik heb de klacht opniew gedaan aan een aardige medewerker die mij met haar vriendindelijke stem tot bedaren kon brengen.
Ze vertelde me ook dat het niet mogeijk was om het pakket thuis op te laten halen !
Daar me ook meteen 11 min aan de telefoon heeft gehouden en me helemaals niets wijzer heeft gemaakt. en tot mijn groot ongenoegen voordat ze iets voor me had kunnen betekenden werd voor de 2e keer binnen 30 min de verbinding verbroken zonder me te hebben geholpen.

Als je van je digitene abbonement afwilt en je eerst 5 keer a (45cent pm) moet bellen naar de klantenservice van kpn. De medewerkers houden me aan de lijn met verzoeken om informatie te vragen en de verbinding word verbroken voordat het gesprek is afgerond.

Denk nog een keer als je kpn digitene wilt aan laten sluiten. Het beeld is blokkig geluid is ronduit slecht te noemen. De klantenservice is duur en helpt me niet.

Ik ga het pakket nu zelf opsturen in de veronderstelling dat daarmee de kosten en problemen ophouden.

Gesloten