Wij willen een keuken laten maken op maat en zijn op zoek naar een goede timmerman/vakman. Wij willen een frans eiken keuken met een belgisch hardstenen(grijs) blad en grote tegels op de grond.[b
Daar we eenmaal slechte ervaring hebben gehad met het maken van een kast gaan we liever via via, iemand die goede ervaring met het plaatsen heeft gehad. Wij denken zo aan de 15.000-17.000 euro. voor de hele keuken.
Wij wonen in den haag dus graag iemand uit deze beurt
alvast bedankt!!!][/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] advies gevraagd
Re: advies gevraagd
ik zit in het zuiden, dus aan een haagse timmerman kan ik je niet helpen. Maar weet je zeker dat je belgisch hardsteen wilt hebben.
Belgisch hardsteen is alles behalve hard. Het krast, je krijg vlekken, je moet uitkijken met azijn,citroen,cola, dat je niet uitschiet met een bot mes, je vork met de bolle kant naar beneden legt. enz.enz.
Een paar jaar geleden wilde iedereen B.hardsteen. Iedereen bovenstaande uitgelegd, die paar die het toch hebben laten plaatsen hebben allemaal spijt.
Belgisch hardsteen is alles behalve hard. Het krast, je krijg vlekken, je moet uitkijken met azijn,citroen,cola, dat je niet uitschiet met een bot mes, je vork met de bolle kant naar beneden legt. enz.enz.
Een paar jaar geleden wilde iedereen B.hardsteen. Iedereen bovenstaande uitgelegd, die paar die het toch hebben laten plaatsen hebben allemaal spijt.
-
http://www.hvkeukens.nl/
Is een ervaren monteur / meubelmaker, die het werken voor bedrijven die keukens niet compleet kunnen leveren en afspraken niet na kunnen komen, zat was en zelf keukens is gaan verkopen.
In de Lier, dus niet zo ver rijden.
En dan weet ik nog BOL keukens in Hoeven, deze man maakt echt alle keukens zelf, heeft liefde voor het meubelmakersvak, weet daarentegen wel minder van apparatuur . Is het stuk rijden wel waard. Maar bel 'm vantevoren want hij doet alles zelf!
Is een ervaren monteur / meubelmaker, die het werken voor bedrijven die keukens niet compleet kunnen leveren en afspraken niet na kunnen komen, zat was en zelf keukens is gaan verkopen.
In de Lier, dus niet zo ver rijden.
En dan weet ik nog BOL keukens in Hoeven, deze man maakt echt alle keukens zelf, heeft liefde voor het meubelmakersvak, weet daarentegen wel minder van apparatuur . Is het stuk rijden wel waard. Maar bel 'm vantevoren want hij doet alles zelf!
Beste zelfstandigste,
Inderdaad een prima keukenbedrijf, met een super service maar ook HV koopt zijn keukens in, en als ik me niet vergis bij 2 fabrieken bij u in de buurt
Inderdaad een prima keukenbedrijf, met een super service maar ook HV koopt zijn keukens in, en als ik me niet vergis bij 2 fabrieken bij u in de buurt
-
Klopt inderdaad mrd......
Maar Henk kan standaard en maatwerk leveren met zijn leveranciers, en hij is zelf ook niet al te beroerd om een kast te (ver)bouwen.
Voor meubel-maat-werk is inderdaad Bol een beter adres.
U kan ook nog http://www.disyko.nl/ proberen, zij werken enkel met massief hout (ook voor de kasten).
Maar Henk kan standaard en maatwerk leveren met zijn leveranciers, en hij is zelf ook niet al te beroerd om een kast te (ver)bouwen.
Voor meubel-maat-werk is inderdaad Bol een beter adres.
U kan ook nog http://www.disyko.nl/ proberen, zij werken enkel met massief hout (ook voor de kasten).
zoals ik al zei, hahaha
Prima adres in regio west!
Bol ken ik verder niet,
Prima adres in regio west!
Bol ken ik verder niet,