LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eenzijdig ongeluk met fiets (AVP)

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Marcole
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 apr 2008 10:41

Eenzijdig ongeluk met fiets (AVP)

Ongelezen bericht door Marcole »

Hallo,

Ik heb vanochtend met mijn fiets een ongeluk gehad. De M8 bout in mijn zadel is afgebroken en ik ben met 30km per uur tegen het asfalt gevallen. Ik heb 's middags mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht. De fiets is slecht 4 maanden oud (Koga Miyata) en er zat een speciale zadelpen (Sitting Bull) op. Deze is dus volledig afgebroken. Voor de fiets heb ik een verzekering afgesloten en deze wordt ook nu ook gemaakt.

Ik heb alleen zelf meer schade. Mijn jas, shirt, broek, schoenen en dergelijke zijn ook door de val beschadigd en niet meer te repareren.

Nu is mijn vraag.. Ik heb een uitgebreide inboedelverzekering. Kan ik de overige zaken op mijn eigen verzekering verhalen? AVP? Moet ik de fabrikant van de zadelpen aansprakelijk stellen? Ik weet het echt niet meer. Heb alle papieren er al bij gepakt maar kom er zelf niet meer uit.

Alvast bedankt!

Greets Marco

Gesloten