Hoi,
Ik ben benieuwd naar de kwaliteitsvergelijking van Tristar en Systemat. Kan iemand mij hiermee helpen? Is de kwaliteit gelijk? Het gaat om een greeploze hoogglans lak keuken op hoogte ong. 95 cm.
En kent iemand de keukenzaak I-Kook? Ik ben in de omgeving hier geweest voor een Systemat keuken. Deze zaak beviel goed, maar zij verkopen geen Tristar. I-Kook wel, maar kan over hen niets vinden. Geen nieuws, goed nieuws?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Alvast bedankt!
Groet,
Lelie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tristar/Systemat
-
Re: Tristar/Systemat
I-kook was voorheen keukenspectrum.........
o echt?
Er is bij ons in het dorp ook net eentje begonnen, maar ik dacht dat dit gewoon weer een nieuw ideetje was van onze lokale oplichter...
Er is bij ons in het dorp ook net eentje begonnen, maar ik dacht dat dit gewoon weer een nieuw ideetje was van onze lokale oplichter...
Tristar is een mooi product, geschroefde achterwanden etc etc, als je voor dezelfde prijs deze kan kopen als systemat in kunstof deuren dan maak het niet zoveel.
Als het om lak gaat dan heeft tristar zeker mijn voorkeur, superstrakke deuren leveren ze namelijk in lak.
Mvg Kuchegirl.
Als het om lak gaat dan heeft tristar zeker mijn voorkeur, superstrakke deuren leveren ze namelijk in lak.
Mvg Kuchegirl.