![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Hallo,
Mijn zoon had met iemand anders via internet een telefoon geruild, de jongen heeft deze telefoon, in een pakje verpakt afgegeven op het postkantoor in Rotterdam, vervolgens de code doorgemaild zodat mijn zoon het pakje kon volgen via de pc. Het pakje is nog steeds niet verder dan het postkantoor en ligt daar volgens de "volgcode" nog steeds, al 2 1/2 week, we hebben nu een zoekformulier ingevuld. Ondertussen had mijn zoon ook zijn telefoon opgestuurt, die was de volgende dag al bij die jongen. Dus waar is het pakje uit Rotterdam?
Volgende pakje: We hebben het vorige week nog sterker meegemaakt,
een jongen uit loosdrecht had een telefoon opgestuurd naar ons, pakje komt wel bij ons aan maar is
LEEG!!!!!!!!!!!!! Die jongen wist zeker dat hij de telefoon opgestuurd had. Na het pakje goed bekeken te hebben, zagen wij dat er twee kleuren tape waren gebruikt, nl. de tape die onder over de doos zat en
over de tape van die jongen was een andere kleur!! Dus volgens onze bevindingen is de doos van onder open gesneden,telefoon eruitgehaald en met andere tape weer dichtgeplakt op een postkantoor,want de verzendsticker van TNT post zat nog ongeschonden op de opening boven op de doos.
Ra, ra, nou mijn zoon heeft geen of weing vertrouwen meer in TNT.