LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoni en internet van ziggo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jac.
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2008 16:11

telefoni en internet van ziggo

Ongelezen bericht door jac. »

Ik vraag me af of het zo langzamerhand normaal wordt,dat je telefoon en internet verbinding regelmatig uitvalt.
Ik heb een gecombineerd abbonnement bij ziggo van telefoon en internet, regelmatig heb ik geen internet verbinding ,(soms wel 4of5keer perweek) en ook gebeurt het dat ik dagen niet kan bellen,zoals nu weer het geval is.
Ik zou graag van andere ziggoklanten horen hoe die met ziggo varen?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: telefoni en internet van ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Kort geleden problemen gehad met zowel telefonie als internet gedurende ruim drie dagen. Regio Haaglanden ( casemagebied)

ermi
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2008 12:26

Re: telefoni en internet van ziggo

Ongelezen bericht door ermi »

Hoi Forumleden,
Ik heb al op 19 aug. alles in 1 bij Ziggo aangevraagd.En daarna nog 4 keer. Heb ondertussen wel internet en dig.tv,maar nu al 6 weken geen telefoon meer!!Heb zeer regelmatig gebeld(mobiel) kost je handen vol met geld,maar nog steeds niets.Mijn geduld raakt langzaam op!

Gr. ermi :evil:

robinv
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:16

Re: telefoni en internet van ziggo

Ongelezen bericht door robinv »

Bellen met internet is nog niet helemaal betrouwbaar. Er is een maatschappij die dat ook keurig op z'n website aangeeft en dat is Xs4all. Ga maar eens kijken. Daarom blijf ik voorlopig bij mijn betrouwbare Pretium aansluiting. Gaat alles goed mee.

croezekontje
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2008 13:53

Re: telefoni en internet van ziggo

Ongelezen bericht door croezekontje »

hallo, ook wij zijn nu bij ziggo (voorheen @home). wij hebben sinds 10 oktober geen telefoon van ziggo. :( als je belt beloven ze de ene keer dat ze het dezelfde dag "repareren" en als je de volgende dag weer belt wordt er gezegd dat de technische dienst een heeeele grote achterstand heeft en dat ze voorlopig niets voor je kunnen doen. (toen wij net telefonie van @home hadden was de verbinding ook niet optimaal, hij viel steeds weg. later was het redelijk goed.) een buurvrouw had in het begin van @home 9 maanden geen telefoon. ik hoop toch echt dat ons dat bespaart blijft. ondertussen doen ze niets voor je. het enige dat je kunt doen volgens hun is wachten. ik wens alle ziggo klanten met problemen veel sterkte. gr. j. :roll:

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: telefoni en internet van ziggo

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Alsof XS4ALL zo'n leuke tent is. Kwam er vorig jaar (na een storing) achter dat het zware ADSL abonnement dat ik via XS4ALL had minder dan de helft van de beloofde snelheid was. Dit vanwege een downgrade van de KPN centrale 2 jaar daarvoor. Terugbetalen? Natuurlijk niet.

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: telefoni en internet van ziggo

Ongelezen bericht door skippy »

helaas trappen nog vele mensen in de mooie verhalen van de kabelbedrijven.Laatst is een probleem in slechts 1,5 jaar door ziggo en de rechtsvoorganger multikabel opgelost doordat de mensen het geluk hadden dat er toevallig een monteur lang kwam die er wel zin in had.Er zat een beschadiging in de buitenmantel van de kabel in het pad van de voortuin.Hierdoor was er vocht in de kabel gekomen.De helpdesk geeft vaak de eigen apparatuur de schuld terwijl dat vaak niet de oorzaak van het probleem is. mijn advies is om voor internet een telefoon niet met deze charlatans in zee te gaan .

Auwema
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 okt 2008 18:22

Re: telefoni en internet van ziggo

Ongelezen bericht door Auwema »

hallo,
ook wij zijn bij ziggo (voorheen @home). wij hebben sinds 5 oktober geen telefoon van ziggo. als je belt beloven ze de ene keer dat ze het dezelfde dag "repareren" en als je de volgende dag weer belt wordt er gezegd dat de technische dienst een heeeele grote achterstand heeft ivm een nieuw computer systeem.
Meerdere keren gebeld en gemailt maar geen enkele reactie.

Moedeloos en zeer verdrietig wordt je er van

wittesusan
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 okt 2008 19:30

Re: telefoni en internet van ziggo

Ongelezen bericht door wittesusan »

Ik houd het voorlopig ook gewoon bij een ouderwetse telefoon aansluiting. Al die problemen met kabel gaan maar door. Kabel is er voor de televisie en voorlopig niet meer. Je zal toch maar een nood gesprek moeten voeren, lig je daar ziek op de vloer zonder verbinding. Moet er niet aan denken.

Gesloten