Ik heb een e-mail gekregen van de Stichting Selectieve Post, met als onderwerp: Je hebt nog steeds je plasmascherm niet opgehaald
Oh denk ik krijg ik een plasmascherm dan? Maar helaas, bij het openen van het mailtje blijkt dat ik eerst een test moet doen, en vervolgens kans maak op dat plasmascherm. Een beetje verwarrend, aangezien ze het in het onderwerp over 'je plasmascherm' hebben, wat duidt op dat het al mijn bezit is, en dat ik hem ergens op kan halen.
Nu mijn vraag: mag dit? Of heb ik nu daadwerkelijk recht op dat plasmascherm?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stichting Selectieve Post (SSP)
Re: Stichting Selectieve Post (SSP)
Misschien als u daar met de Belbus arriveert.
Ik geef u weinig kans. M.i. spam.
Ik geef u weinig kans. M.i. spam.
-
Ik denk ook dat dit een truc is. Je denkt iets te krijgen en dan krijg je het niet? Blijf er ver vandaan en geef zeer zeker geen enkele persoonlijke informatie. Dit is een vorm van spam!
Maar U mag mijn plasmascherm wel hebben hoor. Ik gooi dit mailtjes van dit soort altijd meteen weg, dus ze hebben er vast nog wel een over
-
Dit lijkt wel die reclame van de sponsorloterij pas geleden,
je het altijd prijs ga je naar die site moet je eerst een lot kopen, ze proberen het op alle manieren om iemand iets af te troggelen.
je het altijd prijs ga je naar die site moet je eerst een lot kopen, ze proberen het op alle manieren om iemand iets af te troggelen.
Hoi,
Ik heb zelfs drie weken geleden een telefoontje gehad dat ik een plasmascherm gewonnen zou hebben.
Nadat ik twee keer een mail heb gehad van het SSP waarin stond dat ik mijn plasmascherm nog steeds niet opgehaald heb,heb ik het SSP een mailtje gestuurd met de vraag waar ik het plasmascherm dan op kan komen halen maar tot op heden nog niets van hun vernomen!!
Wat een stelletje oplichters,maar wel een paar keer per jaar een vragenlijst sturen(per post)waarmee je dan leuke prijzen kunt winnen!!
De volgende lijst die ze sturen,daar veeg ik mooi mijn reet mee af!!!
Dus mensen niet aan beginnen!
Ik heb zelfs drie weken geleden een telefoontje gehad dat ik een plasmascherm gewonnen zou hebben.
Nadat ik twee keer een mail heb gehad van het SSP waarin stond dat ik mijn plasmascherm nog steeds niet opgehaald heb,heb ik het SSP een mailtje gestuurd met de vraag waar ik het plasmascherm dan op kan komen halen maar tot op heden nog niets van hun vernomen!!
Wat een stelletje oplichters,maar wel een paar keer per jaar een vragenlijst sturen(per post)waarmee je dan leuke prijzen kunt winnen!!
De volgende lijst die ze sturen,daar veeg ik mooi mijn reet mee af!!!
Dus mensen niet aan beginnen!