Mijn twee zonen zijn nu verhuisd naar het buitenland dankzij Bank Labouchere.Een daarvan had voor drie kontrakten getekend,waarde fl146,000,Hij heeft 3 jaar lang 750fl./maand betaald,terwijl hij verdient zeer weinig.....geen geld over voor uitgaan of kleren enzo.Nu zit hij,leeftijd 22,met een enorme schuld.Dus weg van Nederland(en mij!)
De andere,leeftijd 21,en MAAR EEN kontrakt afgesloten, zit met een schuld van 12,500euros.Hij is ook weg!
Hoe kan het dat twee jongens,met geen ervaring van financien,en een laag maandelijkse salaris,zo'n groot bedragen mogen lenen?
Ma
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mijn zoons zijn weggegaan!
Re: mijn zoons zijn weggegaan!
Wat sneu voor u,
Trouwens in het contract staat dat als de woon of verblijfplaats van Lessee niet bekend is er wordt aangenomen dat deze resideert ten kantore van de bank.
Trouwens in het contract staat dat als de woon of verblijfplaats van Lessee niet bekend is er wordt aangenomen dat deze resideert ten kantore van de bank.
Re: mijn zoons zijn weggegaan!
ik was toen ook 21 en lag 30.000 gilden is in een keer zonder de maandelijkse termijnen deden ze helemala niet moielijover werd 10.00 per contract en over 3 jaar winst werdt verteld door de tussen persoon ja de inleg die ik gedaan heb heb ik ook aan schuld en betalen maar mooi niet en we wachten maar af wat erop komen gaat dexia zeg wel je ben getoest of je crediet waardig ben nou dat doen ze niet en ook nooit gedaan formulier invullen dat er gheld komt klaar