LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Los de serive op Aries Keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Bruiner

Los de serive op Aries Keukens

Ongelezen bericht door Bruiner »

Wij hebben een keuken gekocht bij Johan (eigenaar van Aries Keukens). Bij verkoop was alles mogelijk en was niets te veel.

Inmiddels hebben wij spijt van onze aankoop!

Bij de eerste levering ontbraken er een aantal zaken, zo iets kan gebeuren (zeker als je deze forums leest is dat normaal bij keukens). Echter je hebt wel de hoop dat het opgelost wordt, en de beloofde afspraken nagekomen worden.

Wij hebben de keuken januari 2007 gekocht. De showroom was nog een beetje rommelig, maar we hadden er wel vertrouwen in. Twee maanden later kwam een montagebedrijf uit midden Limburg de keuken monteren. Zij hebben hun uiterste best gedaan, echter zij kunnen niet verkeerd geleverd artikelen monteren.
Johan beloofde dat alles binnen enkele weken opgelost zou worden. Inmiddels zijn wij meer dan een jaar verder en nog steeds is het een grote puinhoop.
Johan heeft inmiddels een tweede keukenzaak geopend. Ook daar zijn wij geweest om verhaal te halen, maar hij stuurde ons gewoon weg en zij dat hij er niets mee te maken zou hebben.

Rest ons nog maar 1 ding....naar de rechtsbijstand!

Ik hoop dat het voor die tijd is opgelost, wij willen geen ellende, maar een nieuwe keuken.

KKKKeukens

Re: Los de serive op Aries Keukens

Ongelezen bericht door KKKKeukens »

Ik weet wie je bent Jan Bruiner.

Ik heb alles gedaan om je tevreden te stellen, maar jij bent net als al die andere zeikende klanten die niet willen luisteren.

We zien mekaar wel voor de rechter...daar hebben wij voldoende ervaring mee!!!!!

CocaCola81

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

:shock: Zo, goed verhaal, lekker kort.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

daar hebben wij voldoende ervaring mee!!!!!
Zegt genoeg.

Kuchegirl

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Fijne frisse kijk op hoe je met een klant dient om te gaan, zou me de ogen uit mijn hoofd schamen om op deze manier te reageren!

Dames en Heren hij bestaat echt de Neanderthaler ondernemer van het jaar 2008 is tada Aries keukens!!!

Mvg Kuchegirl

Kuchegirl

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Fijne frisse kijk op hoe je met een klant dient om te gaan, zou me de ogen uit mijn hoofd schamen om op deze manier te reageren!

Dames en Heren hij bestaat echt de Neanderthaler ondernemer van het jaar 2008 is tada Aries keukens!!!

Mvg Kuchegirl

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

net als al die andere zeikende klanten die niet willen luisteren.
mmmmm. waar zou de oorzaak dan liggen?

Eek

Ongelezen bericht door Eek »

Mmmm lekker verhaal ! Begrijp niet dat Johan van Aries keukens de mogelijkheden zag om nog een winkel te openen, als je zo met je klanten om gaat..... :oops:

keukenklepper

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Ik zou bijna denken dat die reactie niet echt van "Johan" is maar van Jan zelf om Aries nog zwarter te maken.

Hoe snugger moet je als eigenaar van een keukenzaak zijn om zo'n reactie te plaatsen als je met naam en toenaam op een forum staat.. Klinkt niet echt logisch. Niet onmogelijk, maar toch...

CocaCola81

Het allermooiste is dat Tros Radar hits altijd hoog, zoniet altijd frontpage, eindigen bij Google. Dit topic zal dus binnen enige tijd als, pak 'em beet, vierde of vijfde resultaat staan.

Fout staaltje image-building of inderdaad sluwe actie?

Klant en ondernemer hadden waarschijnlijk een conflict waarin het posten op Tros Radar werd gemeld gezien de korte reactietijd?
Wel toevallig dat beiden met een (gratis) emailadres zijn, opvallend.

Een profi ondernemer heeft hopelijk genoeg inzicht en bezinningstijd voordat deze op de Verzend knop van zijn reactie klikt, behoorlijk amateuristisch wat hierboven is gebeurd als het daadwerkelijk zo is.

Kijk bijv. eens naar Mammoet Wonen in subforum Meubels, die lossen met eigen reacties aardig wat zaken op. Wekt ook weer vertrouwen in een winkel als je deze negatief aantreft op een forum. Leermomentje dus. Overigens zijn de bedrijven die hierin handelen, een digitaal weerwoord/goed imago in opkomst en dat wordt een zeer lucreatieve (en tevens slinkse ;) ) handel.

Eh, zonnige vrijdagmiddag, koud biertje vs. lang verhaal. Foute zaak. Fijn weekend allen! 8)

edit: n.a.v. Klep wat nuance (2x)
Laatst gewijzigd door CocaCola81 op 10 okt 2008 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.

keukenklepper

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Ik weet het eingelijk wel zeker. De 2 id's zijn dezelfde persoon.

Kijk maar eens naar de gebruikte grammatica en leestekens.

Leuk en origineel geintje om een keukenzaak helemaal de grond in te trappen.

CocaCola81

I'm with Klepper, tenzij topicstarter met geloofwaardig bewijs komt aanzetten.

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

De twijfels slaan toe, als de eigenaar reageert met een ander gelinkt e-mailadres als zijn winkel. Als een klant van mij zoiets zal posten (al is die kans nihil :wink: ) zou ik toch echt uit naam van de zaak reageren....

Awel, hoe dan ook een smakeloze actie :?

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

Een klusje voor de moderator van de Tros. Die moet het toch kunnen zien.

loesjes

Ongelezen bericht door loesjes »

kijk eens ook wel heel toevallig dat KKKKkeukens al binnen een half uur reageert op het verhaal van zijn " klant"
Jammer bruiner.... dat je het op deze manier aanpakt, zegt denk ik wel genoeg over jezelf.

lunarsun

Ongelezen bericht door lunarsun »

Hoax of niet, dit publiceerde de rechtspraak vandaag....

Naam: ARIËS KEUKENS SITTARD BV
Vestigingsadres: Industriestraat 37 6135KG Sittard
KvK-nummer: 14093554

publicatiedatum publicatiekenmerk publicatieomschrijving
16-10-2008 maa.08.155.F.1300.1.08 Uitspraak faillissement op 14 oktober 2008
Curator: mr. H.L.M. Houben
Adres: Postbus 1750 6201BT Maastricht
Telefoon: 043-3626655
Rechtbank: Maastricht
Rechter-commissaris: mr. W.E. Elzinga
Insolventienummer: F.08/155

Bruiner

Ongelezen bericht door Bruiner »

Klein vraagje:
KKK Keukens heeft dezelfde eigenaar als Aries Keukens (zie KvK). Hoe zit dat nu.... is hij nu ook failliet.

Anders gezegd: kunnen gedupeerde consumenten met garantie etc nu terecht bij KKK Keukens (ligt in dezelfde straat)

el diablo

Ongelezen bericht door el diablo »

Helaas mensen, Ariea is failliet, maar kkk keukens is van dezezelfde hopeloze stakkers die denken dat ze zakenmensen zijn, maar niets kunnen. Dus mensen BIJ DEZE ZAAK GEEN KEUKEN KOPEN, ONDER GEEN BEDING.

el diablo

Ongelezen bericht door el diablo »

Sorry, kleienigheidje vergeten. Aries keukens hebben ze bewust failliet laten gaan. eigenaren zijn Johan Ruiten uit Montfort en Jokan Krops ( al vaker failliet gegaan ) uit Sittard

Gesloten