LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VENDOPLAN keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
mikedh
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 sep 2008 11:08

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door mikedh »

@Rinda: We hadden een afspraak gemaakt via het nummer op de Bruynzeel-brief voor het filiaal Den Haag Hoge wal

verkoper01
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 sep 2008 21:27

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door verkoper01 »

pff ik ben blij dat het allemaal dus goed afloopt..
kan ik teminste met een gerust hard Vendoplan achter me laten en
rustig aan de slag gaan bij Br

Bard123
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 sep 2008 21:39

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Bard123 »

feli mikedh, dat goed voorbeeld mag doen volgen ;)

ik ga vanmiddag op herhaling bij Bruynzeel en heb goede hoop.

De levertijd valt me wel tegen, mikedh. Moest je gelijk beslissen over de keuken?


mikedh
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 sep 2008 11:08

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door mikedh »

Ik kon zelf de levertijd bepalen. Hij zou binnen 6 weken leverbaar zijn. Ter plekke werd gecontroleerd wat de eerstvolgende levertijd zou worden. Zelf hebben wij voor week 50 gekozen in verband met de werkzaamheden die wij nog moeten uitvoeren in ons nieuwbouwhuis.
Wij hebben zelf wel ter plaatse beslist, maar volgens mij is het mogelijk er later op terug te komen. Omdat wij echt overtuigd waren van een goede deal en hem op tijd wilde laten leveren, hebben daar getekend.
Overigens, inmeten en montage kan de levertijd wel beïnvloeden.

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Eek »

Mmmm...deze lofzang klinkt me bekend in de oren van het Henry's kitchens gebeuren, ben zeer benieuwd of Bruynzeel, als jij vandaag een keuken koopt in week 50 kan uitleveren en monteren, geloof er eerlijk gezegd niets van. Alleen al de inmeetafdeling duurt er een maand over, de verkoper moet binnen 10 dagen zijn dossier naar de inmeetafdeling sturen, inmeter moet binnen 10 dagen inmeten en daarna binnen 10 dagen zorgen dat het dossier in het filiaal terug is....

mikedh
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 sep 2008 11:08

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door mikedh »

Volgens mij is het niet helemaal duidelijk. Hij kan bij ons in week 50 geleverd worden omdat er niet ingemeten en gemonteerd hoeft te worden. Zou dat wel moeten gebeuren dan was het niet haalbaar en zou het pas in het nieuwe jaar kunnen. Vandaag mijn opmerking over het beïnvloeden van de levertijd door inmeten en monteren :)

Jaap29
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 sep 2008 08:07

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Jaap29 »

De Bruynzeel in Son neemt volgens mij de telefoon niet op vanwege de brand vannacht bij de buren, de keukenluxxx vestiging.
Waar gaat dit heen?

amanda2312
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 sep 2008 21:51

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door amanda2312 »

Zojuist ben ik gebeld door Bruynzeel.
In Son kan de afspraak niet plaatsvinden omdat ze rook en waterschade hebben opgelopen van de brand.
Tja, dan is de telefoon wel het laatste waar je aan denkt. :lol:

PS Mikedh, dat is nog een goed bericht!
Ik ga morgen naar Waalwijk, hoop op net zo'n goede afloop!

Bard123
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 sep 2008 21:39

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Bard123 »

:)

met succes net terug van Bruynzeel. Het was een gemakkelijke deal, zoveel mogelijk gelijk aan de keuken van Vendoplan met nog wat aanvullingen. Een kleine bijbetaling, maar als nu de keuken ook komt dan zijn wij tevreden.

Onze keuken zal in week 2 worden afgeleverd. Iedereen net zoveel succes gewenst de komende tijd.

nb ze lezen ook mee op dit forum ;)

Rinda
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 sep 2008 09:48

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Rinda »

Super!!!!!
Weer een goed bericht!!!
Misschien raken we dan toch alle Vendo-plan ellende kwijt.

amanda2312
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 sep 2008 21:51

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door amanda2312 »

Bard123, wat een goed nieuws!!

Bruyzeel, I LOVE YOU!! (ik moet nog... :lol: )

Hanneke5
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 sep 2008 16:12

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Hanneke5 »

Jeetje, nog meer goed nieuws!! :D :D :D

Wij moeten binnenkort heen, ben zeer benieuwd!

spidy1
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:01

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door spidy1 »

Wij zijn net terug uit Amsterdam voor de keuken. Ook wij zijn zeer tevreden werden leuk ontvangen en zonder problemen namen ze onze keuken over. Wij hebben geen bijbetaling hoeven doen, hij werd zonder enig onderhandel over genomen. De verkoper uit Amsterdam was zeer behulpzaam en heeft ons verschillende mogelijkheden laten zien. De levertijd is 16 weken, als hij eerder komt is meegenomen. We zijn zeer blij vooral de ontvangst was leuk.

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 21 okt 2008 00:47, 1 keer totaal gewijzigd.

mikedh
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 sep 2008 11:08

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door mikedh »

En dat is 3! Nog 257 keukens te gaan :)
@spidy1: Ik herken veel in je bericht. Levertijd van 16 weken, dus gelakte deurtjes of granieten blad?

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 21 okt 2008 00:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Bard123
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 sep 2008 21:39

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Bard123 »

nog een tip!

De betaling! Er werd een 100% aanbetaling gevraagd ca. 2 weken voor levering. Dit verbaasde me wel, aangezien we al de dupe waren van een vooruitbetaling, maar proberen mogen ze. Verplichten mogen ze je het echter niet! (vraag voor de grap eens wat het CBW over aanbetalingen adviseert ;))

Bruynzeel heeft het 'Bruynzeel Betaalplan'. Dat klinkt als een soort credietregeling, maar het is de mogelijkheid achteraf te betalen zonder extra kosten. Daar hebben wij voor gekozen. Wel doet Bruynzeel een soort van kredietcheck (BKR), maar dat is voor ons geen probleem.

Wij zijn verder goed geholpen door Bruynzeel.

16again
Berichten: 16397
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door 16again »

'Bruynzeel Betaalplan'
Is dat echt gunstig??
-Indien de keuken niet naar wens is geleverd kan je geen geld achterhouden, anders zit je gelijk aan de lening vast.
-Biedt deze constructie de klant zekerheid bij een faillisement?
Dat was niet het geval voor Horn keukenkopers met primeline lening: Op datum koop ontving Horn van primeline direct de koopsom, pas na levering van de keuken gingen de maandelijkse betalingen van de klant in. Echter, Horn ging failliet, geen keuken, maar wel een lening die terugbetaald moest worden!

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Eek »

Hahaha Bruynzeel betaalplan...tsjonge jonge word je eerst gen.... door het Vendoplan gebeuren laat je het nog een keer gebeuren bij Bruynzeel ! Leert er dan niemand ? Er zijn topics hier op radar over dit betaalplan hoor en je zit er diep in. Hoe werkt het ? Het betaalplan loopt via Bruynzeel bij de RBS (royal bank of scotland) klinkt heel sjiek maar dit zijn dezelfde jongens achter primeline,comfortcard en dat soort grappen. Eigenlijk is het geen dat Bruynzeel doet heel simpel de betalingsverplichting verkopen aan RBS en is Bruynzeel gegarandeerd voor zn centen, als je eigen ondernemer bent of 60+ maak je zowieso weinig kans en zal je afgewezen worden waarna je terugvalt in de normale betalingregeling van Bruynzeel (dat zijn die kleine lettertjes op je overeenkomst). RBS betaalt Bruynzeel, mocht jij de RBS nou niet tijdig betalen (waar ze op hopen) word dit plots omgezet in een PL (persoonlijke lening)(nog meer kleine lettertjes) en ga je gigantisch rente bedragen betalen. RBS gaat ook onmiddelijk incaseren bij levering, als je keuken niet goed vervalt je betalingsverplichting namelijk NIET. Je zal waarschijnlijk ook gestalked gaan worden om te kijken of ze je hypotheek nog over kunnen nemen. Bruynzeel verdient leuke bonussen op deze constructies overigens.....

Gesloten