In april met een aktie heel veel zaken voor de badkamer besteld bij de plaatselijke formido. Hieronder was een bad. De bestelling thuis laten bezorgen en meteen de zaken opgeslagen.
Nu ben ik aan het verbouwen en wilden we het bad gaan plaatsen en blijkt nu dat er een paar fikse scheuren in zitten. Natuurlijk de bouwmarkt gebeld en het antwoord laat zich raden.
Ik ben 5 maand na aankoop veel te laat met het melden van deze schade en is er buiten eventueel korting op nieuwe aankoop helemaal niets aan te doen!!!
Ik heb het gevoel dat ik hier sterk benadeeld wordt en dat de gang van zaken van geen kant klopt!! Dit is voor mij een nieuw product die nadat ik al het beschermend materiaal heb verwijderd stuk blijkt te zijn. Ik had dit materiaal laten zitten omdat het wel even zou gaan duren voordat we daadwerkelijk zouden gaan plaatsen.
Staat Formido volledig in zijn recht??
Groet,
Johan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bad stuk
Re: bad stuk
Ik heb ook van mening dat je veel te lang hebt gewacht met controleren hoe een en ander eruit ziet nadat je het hebt ontvangen. Je had toch even kunnen kijken om vervolgens alles weer in te pakken?
Re: bad stuk
Ja, ik kan me voorstellen dat dit enorm balen is.
Het is echter wel zo, dat U de aangeleverde produkten diende te controleren op defecten e.d.
Dat U het produkt opgeslagen heeft en na maanden er achter komt, is helaas pech, en zeker niet leuk.
De fabriekant zal dit n.l. niet accepeteren, dus de Formido in dit geval kan hier niets mee.
Het is zo wel zo dat een produkt een verwachte levensduur heeft en U het hierop kunt gooien!! Dit moeten ze dan wel als garantieklus accepteren.
Succes en gooi het op het laatste.
En als de Formido U als klant wil behouden werken ze hier wel aan mee!!
DUS FORMIDO HELP UW KLANT UIT DE BRAND!!
GR> GAMMA!!
Het is echter wel zo, dat U de aangeleverde produkten diende te controleren op defecten e.d.
Dat U het produkt opgeslagen heeft en na maanden er achter komt, is helaas pech, en zeker niet leuk.
De fabriekant zal dit n.l. niet accepeteren, dus de Formido in dit geval kan hier niets mee.
Het is zo wel zo dat een produkt een verwachte levensduur heeft en U het hierop kunt gooien!! Dit moeten ze dan wel als garantieklus accepteren.
Succes en gooi het op het laatste.
En als de Formido U als klant wil behouden werken ze hier wel aan mee!!
DUS FORMIDO HELP UW KLANT UIT DE BRAND!!
GR> GAMMA!!