LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe abonnee's Ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Flories
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 nov 2006 16:20

Nieuwe abonnee's Ziggo

Ongelezen bericht door Flories »

Hallo,

Wij willen graag een alles in 1 pakket. Maar dit is hier alleen mogelijk via Ziggo.
Nou zijn de meeste verhalen niet zo goed, maar ik krijg het idee dat de meeste problemen komen doordat mensen over moesten gaan van @home/casema naar het nieuwe ziggo.
Zijn er ook mensen die een nieuw abonnement bij ziggo af hebben gesloten en wat zijn daar de ervaringen van??

Alvast bedankt!

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: Nieuwe abonnee's Ziggo

Ongelezen bericht door Whale123 »

Bij KPN kunt u ook een volledig pakket afnemen, dus inclusief TV.
Zelf ben ik enorm benadeeld door Ziggo (voorheen Casema), zij hebben mij onder valse voorwendsels een bedrag van ruim 150 Euro laten betalen.
Eerlijkheidshalve (een onbekende term bij Ziggo) moet ik zeggen, dat als je hun service niet nodig hebt, met andere woorden, als alles naar behoren werkt, je een goed pakket tegen een redelijke prijs ontvangt, om het even of je analoge of digititale TV in het pakket neemt.
KabelTV en Internet hebben jarenlang probleemloos gewerkt bij mij. Telefonie ging echter helemaal mis op mijn adres.

Maar zodra er iets mis gaat, is Ziggo niet thuis.
Kwam er voor te Telefonie een (Casema) monteur bij mij thuis, werd mij herhaaldelijk verteld, dat zij maar 22 minuten of iets dergelijks per klant kregen van de baas, dus op moesten schieten met zoeken en anders later terugkomen
In ieder geval wordt u in geval van storingen beschaafder en beter geholpen door de helpdesk van KPN en aanverwante aanbiederss dan door Ziggo.

Ziggo is niet uw enige keus, op dit moment wel uw enige KABEL-keus

Klein voordeelpuntje: Ziggo werkt met maandcontracten. Zodra de kabel wordt vrijgegeven, zou u makkelijk over moeten kunnen stappen.

Veel sterkte met uw besluitvorming

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: Nieuwe abonnee's Ziggo

Ongelezen bericht door Whale123 »

@vogels:
Bij u gaat het dus om administratieve missers die behoorlijk zijn opgelost., bij mij werd, ondanks de vele toezeggingen dat te corrigeren,onjuiste bedragen in rekening gebracht. En dan blijkt, dat de administratie niet deugt.
Ook het niet werken van Telefonie werd erkend, maar vervolgens werd Telefonie wel onverkort gefactureerd.
Het is uw goed recht om positief te blijven over Ziggo, evenals het mijn goed recht is, aan te geven dat Ziggo een onbetrouwbare provider is (ik ben echt niet de enige!!)

Asset
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 aug 2008 09:22

Re: Nieuwe abonnee's Ziggo

Ongelezen bericht door Asset »

Beste TO,


Ik ben al vanaf mei bezig om een alles-in-een pakket te bestellen. Helaas is het tot op heden ondanks veel inspanningen, mail en telefoon van mijn kant nog steeds niet gelukt.
Een goede kennis van mij zit in het zelfde schuitje, beide zijn we nieuwe klanten van Ziggo, woonachtig in een andere gemeente en het lijkt wel onmogelijk om ons aan te melden.

Ik ga me orienteren op een andere provider in ieder geval.

Pas op!

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: Nieuwe abonnee's Ziggo

Ongelezen bericht door Whale123 »

@vogels

Respect voor U!
Was ik maar zo ver als u dat ik het van mij af kon zetten.
Voor mij is het nog steeds moeilijk om onrecht te slikken.
Ik hoop het wel op tijd te leren!

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Nieuwe abonnee's Ziggo

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste Flories,

Wij zijn ook overgestapt op het Alles-in-1 Plus pakket van Ziggo,

Het pakket van Ziggo is redelijk stabiel ( behalve de snelheid ) Ziggo heeft ons in een verkeerd pakket gezet, zodoende wij het oude Z2 pakket nog gebruiken,

Bij de aanmelding keurig om het Alles-in-1 Plus pakket gevraagd, maar luisteren schijnt bij Ziggo bijzonder moeilijk te zijn...,

Wanneer u het waagt bij Ziggo aan te vragen, hou dan uw GSM bij de hand, want die heeft u zeer waarschijnlijk hard nodig om de helpdesk te bellen!, en meer dan één keer..., en neem er de tijd voor!, 30 of 50 minuten wachttijd bij de helpdesk is meer regel dan uitzondering!, en dan maar hopen dat u goed en cordaat geholpen wordt!,

Het is een bende bij Ziggo, helaas moet ik dit schrijven, weet waar u aan begint!,

Wanneer u de telefoon en internet voor uw werk of andere belangrijke dingen nodig heeft, raad ik u deze provider ten zeerste af, de support is echt zeer slecht, en serieus zal u niet behandeld worden met pakkende oplossingen bij evtuele problemen,

Nogmaals: Weet waar u aan begint,

Veel succes met uw keuze,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: Nieuwe abonnee's Ziggo

Ongelezen bericht door Whale123 »

@vogels, off topic of niet, Hartelijk Dank!!!!!!!!!!

Flories
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 nov 2006 16:20

Re: Nieuwe abonnee's Ziggo

Ongelezen bericht door Flories »

Dank jullie voor de reacties!

Wat KPN betreft: Mijn ouders hebben net 3 weken zonder telefoon en internet gezeten via KPN, dus daarin is ons vertrouwen ook zoek.... En geholpen werden ze ook niet, ze spraken elkaar bij de hulpdesk allemaal tegen....
Dus helaas ook geen optie....

Ik ga nog eens goed verder kijken, al ben ik bang dat de "perfecte" provider niet bestaat :wink:

Peter26
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 okt 2007 11:58

Re: Nieuwe abonnee's Ziggo

Ongelezen bericht door Peter26 »

Hallo allemaal,

Ook voor mij is het niet mogelijk een alles in 1 pakket (plus) van Ziggo aan te vragen. Ik heb 2x telefonisch besteld en 1x via een dealer. Maar tot op heden nog steeds zonder resultaat.
Men vergeet het nummerbehoud, en de andere 2 keren heb ik helemaal geen bevestigingsbrief ontvangen. Al heel vaak met de klantenservice gebelt die "belooft" dat ze het uit gaan zoeken, zonder resultaat. Helaas kan ook de dealer (Dynabite) niks voor me betekenen......

Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaring?
En hoe hebben jullie dit opgelost?

Groetjes Peter

Gesloten