LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] iSassi Amsterdam
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 19 okt 2008 12:06
iSassi Amsterdam
26 April een geweldig mooie Italiaanse bank besteld, tot op heden is de bank spoorloos & is er geen idee wanneer de bank geleverd kan worden!
De beloofde levertijd: 12 weken...
Inmiddels verstreken: 22 weken.
Aantal berichten van iSassi: 1 brief dat de levertijd 4 weken vertraagd is... Volgens mij en mijn calculator is 12 + 4 toch echt 16 en niet 22! Aantal reacties van het hoofdkantoor op mijn aangetekende brief waarin ik het contract ontbind op basis van wanprestatie: 0.
Aantal euro's teruggegeven van de aanbetaling: 0.
Nu dan maar een mail gestuurd met alsnog verzoek tot betaling van mijn aankoopbedrag...
Ik wacht af...
De beloofde levertijd: 12 weken...
Inmiddels verstreken: 22 weken.
Aantal berichten van iSassi: 1 brief dat de levertijd 4 weken vertraagd is... Volgens mij en mijn calculator is 12 + 4 toch echt 16 en niet 22! Aantal reacties van het hoofdkantoor op mijn aangetekende brief waarin ik het contract ontbind op basis van wanprestatie: 0.
Aantal euro's teruggegeven van de aanbetaling: 0.
Nu dan maar een mail gestuurd met alsnog verzoek tot betaling van mijn aankoopbedrag...
Ik wacht af...
Re: iSassi Amsterdam
Als ze niet op aangetekende brief reageren, naar de geschillencommissie stappen. Bedrijf is immers bij CBW aangesloten, dus daar kan je terecht....
Indien vermoedelijke levertijd met een maand verstreken is , dan heb je recht op ontbinden koop en geld terug.
Indien vermoedelijke levertijd met een maand verstreken is , dan heb je recht op ontbinden koop en geld terug.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 19 okt 2008 12:06
Re: iSassi Amsterdam
Vandaag een mail teruggekregen van iSassi. Daarin wordt vermeld dat men op 26 september een brief heeft teruggestuurd als reactie op mijn aangetekende brief (een kopie van deze brief was bijgevoegd). Men is schijnbaar helderziend bij iSassi want ik heb pas op 1 oktober een aangetekende brief verzonden, die op 2 oktober door iSassi in ontvangst is genomen...
Verder wist men mij mee te delen dat het Italiaanse bedrijf faiiliet is verklaard afgelopen zomer, en dat de bank door een ander bedrijf in productie zal moeten worden genomen. Wat de levertijd nu zal zijn werd wederom niet genoemd.Als ik het contract niet ontbind kan ik een lullige korting van 200 euro tegemoet zien (voor een bank van 2000 euro waarvan de toekomst onzeker is en ik nu al een half jaar aan het lijntje gehouden word). Uiteraard ga ik hier niet op in en wil ik het aankoopbedrag van 500 euro teruggestort krijgen.
Wat een verspilde tijd en moeite is dit allemaal geweest zeg! Ik kan het iedereen ten zeerste afraden ooit met dit bedrijf in zee te gaan.
Verder wist men mij mee te delen dat het Italiaanse bedrijf faiiliet is verklaard afgelopen zomer, en dat de bank door een ander bedrijf in productie zal moeten worden genomen. Wat de levertijd nu zal zijn werd wederom niet genoemd.Als ik het contract niet ontbind kan ik een lullige korting van 200 euro tegemoet zien (voor een bank van 2000 euro waarvan de toekomst onzeker is en ik nu al een half jaar aan het lijntje gehouden word). Uiteraard ga ik hier niet op in en wil ik het aankoopbedrag van 500 euro teruggestort krijgen.
Wat een verspilde tijd en moeite is dit allemaal geweest zeg! Ik kan het iedereen ten zeerste afraden ooit met dit bedrijf in zee te gaan.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 19 okt 2008 12:06
Re: iSassi Amsterdam
Het bewijs dat iets schrijven op het radar forum ook wel degelijk effect kan hebben -> aankoopbedrag teruggestort gekregen!
Nu kan ik weer op zoek naar een nieuwe bank....
Zucht
Nu kan ik weer op zoek naar een nieuwe bank....
Zucht
Re: iSassi Amsterdam
Beste Helen,
goed dat jij je aankoopbedrag teruggestort hebt gekregen. Ik heb 22 mei een bank via Jencikova besteld. Failliet gegaan in augustus..., mede door volgens mij een radar uitzending. Bank zou 12-14 weken levertijd hebben, maar goed dat is niet doorgegaan. iSASSI heeft de bestelling overgenomen, maar geeft aan dat ze nu helemaal niet weten wanneer mijn bestelling binnenkomt. Volgens mij mag dit niet en kun je 1 maand ná de uiteindelijke levertijd je ontbinden van de koop (artikel 6 CBW voorwaarden). Daarnaast hebben ze mij compleet verkeerd voorgelicht en beloften gedaan die ze niet waar kunnen maken. Ik heb inmiddels een brief geschreven en die gaat morgen de deur uit. Ik hoop dat ik ook mijn aanbetaling van 300 euro terug krijg.
Ik vroeg mij wel af, hoe heb jij dat aankoopbedrag terug gestort gekregen? door in je brief het radar-forum aan te halen? of door je brief zelf en omdat je je waarschijnlijk ook op artikel 6 van de CBW voorwaarden kon beroepen?
Verder.., mensen koop alsjeblieft niet bij deze zaak en doe nooit een aanbetaling! Kijk verder altijd eerst even voordat je zoiets koopt op het radar forum, want die winkels belazeren je waar je bij staat.
goed dat jij je aankoopbedrag teruggestort hebt gekregen. Ik heb 22 mei een bank via Jencikova besteld. Failliet gegaan in augustus..., mede door volgens mij een radar uitzending. Bank zou 12-14 weken levertijd hebben, maar goed dat is niet doorgegaan. iSASSI heeft de bestelling overgenomen, maar geeft aan dat ze nu helemaal niet weten wanneer mijn bestelling binnenkomt. Volgens mij mag dit niet en kun je 1 maand ná de uiteindelijke levertijd je ontbinden van de koop (artikel 6 CBW voorwaarden). Daarnaast hebben ze mij compleet verkeerd voorgelicht en beloften gedaan die ze niet waar kunnen maken. Ik heb inmiddels een brief geschreven en die gaat morgen de deur uit. Ik hoop dat ik ook mijn aanbetaling van 300 euro terug krijg.
Ik vroeg mij wel af, hoe heb jij dat aankoopbedrag terug gestort gekregen? door in je brief het radar-forum aan te halen? of door je brief zelf en omdat je je waarschijnlijk ook op artikel 6 van de CBW voorwaarden kon beroepen?
Verder.., mensen koop alsjeblieft niet bij deze zaak en doe nooit een aanbetaling! Kijk verder altijd eerst even voordat je zoiets koopt op het radar forum, want die winkels belazeren je waar je bij staat.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 19 okt 2008 12:06
Re: iSassi Amsterdam
Hallo,
Wat vervelend, ik zat precies in hetzelfde schuitje. Ik heb iSassi gemaild op [email protected] en heb mijn topic op dit forum niet eens aan hoeven halen zij hebben het uit zichzelf al gezien!!! Mede daarom hebben zij denk ik ook gereageerd, want op mijn aangetekende brief kwam geen reactie. Ik hoop dat dat bij jou anders zal zijn...
Het was voor mij gelukkig niet nodig om de geschillencommissie in te schakelen dat scheelt een hoop tijd en energie. Probeer het eens via de mail, dat had bij mij het meeste succes.
Succes!
Wat vervelend, ik zat precies in hetzelfde schuitje. Ik heb iSassi gemaild op [email protected] en heb mijn topic op dit forum niet eens aan hoeven halen zij hebben het uit zichzelf al gezien!!! Mede daarom hebben zij denk ik ook gereageerd, want op mijn aangetekende brief kwam geen reactie. Ik hoop dat dat bij jou anders zal zijn...
Het was voor mij gelukkig niet nodig om de geschillencommissie in te schakelen dat scheelt een hoop tijd en energie. Probeer het eens via de mail, dat had bij mij het meeste succes.
Succes!
Re: iSassi Amsterdam
of het amsterdam is maakt volgens mij niet uit aangezien alles via een centraal magazijn verloopt. Maar deze club heb ik bijzonder slechte ervaringen mee qua service, kunde en afhandelingen.
indruk van de winkel is zeker ok.
Maar als je er wat koopt begint de ellende.
Wij hebben daar een big boy zitzak gekocht 4 eetkamer stoelen en een wandmeubel. De zitzak was in orde (maar dat is ook gewoon doorverkoop van een gerenomeerd merk).
! van de stoelen (op wielen) reed niet. Deze lui hebben een reparatie bedrijf als enig te bellen klachten lijn in dienst. Komt iemand direct de boel "repareren" door de wielen 7 cm achteruit te zetten. ziet er dus niet uit tov. de rest. Na lang gezeur kom je niet om die reparatie service heen. Na een brief met juridische termen wel. Iemand langs geweest en stoelen en kast bekeken. (kast hing niet vast aan de muur, duertjes vlogen vanzelf open en nog vele gebreken). Alles zou geregeld worden en daarover ook een brief gehad. 2 mnd later waren de nieuwe spullen er. weer veel gepruts van hun monteurs en niks echt opgelost.
Nu 1.5 JAAR verder. de kast is nog steeds een puinhoop en de stoel weg voor "reparatie"
indruk van de winkel is zeker ok.
Maar als je er wat koopt begint de ellende.
Wij hebben daar een big boy zitzak gekocht 4 eetkamer stoelen en een wandmeubel. De zitzak was in orde (maar dat is ook gewoon doorverkoop van een gerenomeerd merk).
! van de stoelen (op wielen) reed niet. Deze lui hebben een reparatie bedrijf als enig te bellen klachten lijn in dienst. Komt iemand direct de boel "repareren" door de wielen 7 cm achteruit te zetten. ziet er dus niet uit tov. de rest. Na lang gezeur kom je niet om die reparatie service heen. Na een brief met juridische termen wel. Iemand langs geweest en stoelen en kast bekeken. (kast hing niet vast aan de muur, duertjes vlogen vanzelf open en nog vele gebreken). Alles zou geregeld worden en daarover ook een brief gehad. 2 mnd later waren de nieuwe spullen er. weer veel gepruts van hun monteurs en niks echt opgelost.
Nu 1.5 JAAR verder. de kast is nog steeds een puinhoop en de stoel weg voor "reparatie"
Re: iSassi Amsterdam
Ook weer zo'n ongelofelijk verhaal, maar helaas het is waar. Dit soort zaken kunnen werkelijk waar helemaal niets. Jencikova was ná het verschijnen van Tros Radar binnen de korste keren failliet. De berichten die ik op het Radar forum las en hetgeen dat op televisie kwam, verschilt niet veel van deze situaties: levertijden/slechte communicatie/kapotte producten bij levering. Wat mij betreft zou iSASSI hier lering uit moeten trekken...
Misschien is het ook wel allemaal te mooi om waar te zijn. Mooie (design) producten, die niet al te duur zijn. In het vervolg toch maar net wat meer uitgeven en om zo geen gezeur tijdens en ná de koop te hebben.
Misschien is het ook wel allemaal te mooi om waar te zijn. Mooie (design) producten, die niet al te duur zijn. In het vervolg toch maar net wat meer uitgeven en om zo geen gezeur tijdens en ná de koop te hebben.
Re: iSassi Amsterdam
Tja was het maar goedkoop, maar dat is het ook nog eens verre van.
Re: iSassi Amsterdam
Zo'n 1,5 jaar geleden hebben wij een salontafel bij Isassi in Rotterdam gekocht. Een aantal maanden later begon echter de lak te bladeren maar na een 2 maand durende onderzoek van Isassi zouden we een nieuwe krijgen. Vervolgens zijn we maanden lang aan het lijntje gehouden met de belofte dat de tafel met enkele weken zou binnen komen. Toen Isassi vervolgens vertelde dat de tafel niet meer kon worden geleverd kregen we de optie om een herkeuze te maken. Dus wij met frisse moed naar Isassi maar ook naar Kuka en Nano interieur om te kijken of wij een andere tafel konden vinden. Bij Isassi vonden wij niet alleen onze nieuwe tafel maar ook onze huidige, niet leverbare tafel, met trouwens dezelfde gebladerde lak. Onze nieuwe keuze bleek na twee weken ook niet leverbaar. Ik heb toen aangegeven dat ik me geld terug wilde hebben en dat ze daarna de oude salontafel konden komen ophalen. Het geld terug was ok maar eerst de tafel en dan mijn geld. Ik wordt dus door een firma die zijn etalge vol heeft staan met spullen die ze niet kunnen leveren, je een jaar laat wachten zonder het fatsoen je een keer terug te bellen uitgemaakt voor een potentiële crimineel?!
Isassi/ Meubex zou vandaag de tafel ophalen maar ik heb niemand gezien.... Deze firma verleend totaal geen service en er staan sowieso 3 verschillende produkten in hun winkels die ze niet kunnen leveren, het kan niet anders dat deze firma nog veel meer mensen aan het lijntje houd.
Isassi/ Meubex zou vandaag de tafel ophalen maar ik heb niemand gezien.... Deze firma verleend totaal geen service en er staan sowieso 3 verschillende produkten in hun winkels die ze niet kunnen leveren, het kan niet anders dat deze firma nog veel meer mensen aan het lijntje houd.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 jun 2009 00:04
Re: iSassi Amsterdam
Oktober 2008 hebben wij een bank gekocht bij Isassi te Leiderdorp van ruim 2000 euro. Er werd ons gezegd dat deze voor kerst 2008 geleverd kon worden. Na nabellen van onszelf konden ze vertellen dat de afspraak niet na gekomen kon worden en dat het januari 2009 zou worden. Uiteindelijk hebben we de bank half februari 2009 ontvangen. Wij eindelijk gelukkig, maar wat blijkt:
Na 1 avond op de bank gezeten te hebben zijn de zitplekken zichtbaar in de stof. Wij vinden niet dat dit kan en er is een specialist langs geweest. Deze heeft dit bevestigd. Toen hebben wij wederom zelf moeten bellen om te bespreken hoe we dit nu verder op moesten lossen. Hier konden ze toen geen antwoord op geven. Na een week werden wij plotseling gebeld om een afspraak te maken om de bank op te halen. Zonder dat wij uberhaupt op de hoogte waren van de plannen. Er werd ons verteld dat de bank opnieuw gestoffeerd zou worden. Toen de bank opgehaald werd (24 maart), werden wij afgescheept met 2 zwarte, rugpijn bezorgende leenbankjes. Maargoed, als dit 4-6 weken moet en we daarna van al het gezeur af zijn, dan moet dat maar..
Uiteindelijk is woensdag 17 juni, door er zelf constant achteraan te blijven bellen, onze bank geleverd. En wat blijkt.. De bank is niet opnieuw bekleed. Er lijkt niets mee gebeurd te zijn. Dezelde plekken zijn nog zichtbaar in de stof. Wat ze die 12 weken met onze bank gedaan hebben is ons een raadsel. Echt te belachelijk voor woorden.. Nu maar weer op zoek naar een passende oplossing.
Daarnaast hebben we tegelijkertijd een tafel gekocht in oktober. Deze zou ook voor kerst geleverd worden. Na weer iedere keer zelf contact opgenomen te hebben, bleek de tafel uit productie te zijn genomen.. Heel raar verhaal dus. Maar, omdat wij hem al gekocht hadden, zou hij nog 1x "speciaal voor ons!" gemaakt worden. Uiteindelijk is deze de 2e week van maart 2008 geleverd. Dat is toch wat anders dan december 2009..
Het is echt te schandalig voor woorden. Wij zijn helemaal klaar met Isassi en raden iedereen ten zeerste af hier iets te kopen!! Hoe mooi de winkel ook is, de service is zeer slecht.
Na 1 avond op de bank gezeten te hebben zijn de zitplekken zichtbaar in de stof. Wij vinden niet dat dit kan en er is een specialist langs geweest. Deze heeft dit bevestigd. Toen hebben wij wederom zelf moeten bellen om te bespreken hoe we dit nu verder op moesten lossen. Hier konden ze toen geen antwoord op geven. Na een week werden wij plotseling gebeld om een afspraak te maken om de bank op te halen. Zonder dat wij uberhaupt op de hoogte waren van de plannen. Er werd ons verteld dat de bank opnieuw gestoffeerd zou worden. Toen de bank opgehaald werd (24 maart), werden wij afgescheept met 2 zwarte, rugpijn bezorgende leenbankjes. Maargoed, als dit 4-6 weken moet en we daarna van al het gezeur af zijn, dan moet dat maar..
Uiteindelijk is woensdag 17 juni, door er zelf constant achteraan te blijven bellen, onze bank geleverd. En wat blijkt.. De bank is niet opnieuw bekleed. Er lijkt niets mee gebeurd te zijn. Dezelde plekken zijn nog zichtbaar in de stof. Wat ze die 12 weken met onze bank gedaan hebben is ons een raadsel. Echt te belachelijk voor woorden.. Nu maar weer op zoek naar een passende oplossing.
Daarnaast hebben we tegelijkertijd een tafel gekocht in oktober. Deze zou ook voor kerst geleverd worden. Na weer iedere keer zelf contact opgenomen te hebben, bleek de tafel uit productie te zijn genomen.. Heel raar verhaal dus. Maar, omdat wij hem al gekocht hadden, zou hij nog 1x "speciaal voor ons!" gemaakt worden. Uiteindelijk is deze de 2e week van maart 2008 geleverd. Dat is toch wat anders dan december 2009..
Het is echt te schandalig voor woorden. Wij zijn helemaal klaar met Isassi en raden iedereen ten zeerste af hier iets te kopen!! Hoe mooi de winkel ook is, de service is zeer slecht.
Re: iSassi Amsterdam
Voor de oplettende lezer is bekend dat mijn vorige bericht in nov 2008 was. En jawel het is nog steeds niet opgelost nu 2 jaar na aankoop.
De nog steeds niet in orde zijnde kast onderdelen waren besteld en na VIER maanden levertijd kwamen ze langs met DE VERKEERDE !!!!!!
Met de opmerking van "nou da's ook mooi" vertrokken ze weer zonder pardon. En enige verdere communicatie van isassi was er niet. Of wel, maar pas na een ingebrekestellingsbrief. Twee maanden later opnieuw het juiste onderdeel (wat nog moet blijken), want levering kan pas ingepland worden over een maand vanwege vakantie van de monteur.
Qua communitie zitten ze sowieso niet te springen dat je ze lastig valt, want contactgegevens staan nog op brieven, nog op emails, nog op de webstite. (ja info@... wel, maar een fatsoenlijk postadres, telefoonnummer of het tegenwoordig bij wet verplichte KvK nummer niet).
Geniale club voor mensen die graag hun geduld laten testen, maar als je wel binnen afzienbare tijd wil krijgen waarvoor je betaald hebt zou ik er met een boog omheen lopen.
De nog steeds niet in orde zijnde kast onderdelen waren besteld en na VIER maanden levertijd kwamen ze langs met DE VERKEERDE !!!!!!
Met de opmerking van "nou da's ook mooi" vertrokken ze weer zonder pardon. En enige verdere communicatie van isassi was er niet. Of wel, maar pas na een ingebrekestellingsbrief. Twee maanden later opnieuw het juiste onderdeel (wat nog moet blijken), want levering kan pas ingepland worden over een maand vanwege vakantie van de monteur.
Qua communitie zitten ze sowieso niet te springen dat je ze lastig valt, want contactgegevens staan nog op brieven, nog op emails, nog op de webstite. (ja info@... wel, maar een fatsoenlijk postadres, telefoonnummer of het tegenwoordig bij wet verplichte KvK nummer niet).
Geniale club voor mensen die graag hun geduld laten testen, maar als je wel binnen afzienbare tijd wil krijgen waarvoor je betaald hebt zou ik er met een boog omheen lopen.
Re: iSassi Amsterdam
Ongeloofelijk maar waar.
In de tussentijd dat de monteur op vakantie is hebben ze toch maar even bij Isassi gekeken of het juiste product geleverd was door de fabriekant. En jawel wederom de verkeerde. De "spoed" levering van een nieuwe poging duurt wederom minimaal 1 maand.
In de tussentijd dat de monteur op vakantie is hebben ze toch maar even bij Isassi gekeken of het juiste product geleverd was door de fabriekant. En jawel wederom de verkeerde. De "spoed" levering van een nieuwe poging duurt wederom minimaal 1 maand.
Re: iSassi Amsterdam
Let op als je iets koopt bij Isassi vraag naar de voorwaarden laat je misleiden daar zijn ze een ster in, dat heb ik jammer genoeg aan den lijve moeten ondervinden,. Kort samengevat besteld iets aangepast herziene niet ondertekend vanwege plotseling ontslag niets besteld door Isassi toch 1500 euro betalen ,ik denk de reinste diefstal ,maar voor Isassi een bron van inkomsten, dus mensen let op hoor je iemand over Isassi licht ze in om teleurstelling te voorkomen.
Re: iSassi Amsterdam
Naar aanleiding van uw brief d.d. 07 juli'09 zal ik inderdaad het restant van de anulering order 14197/14185 betalen, om jullie schrijven van binnen 10 dagen betalen anders zonder schrijven het uit handen geven met alle kosten voor mij.
Toch wil ik niet na laten dat de manier van werken die jullie hanteren m.b.t. ondertekenen van een opdracht dat je daarmee gelijk de voorwaarden mee accepteerd vind ik nog steeds een manier die ver beneden peil is , want laten zien en besproken is het niet, formeel hebben jullie het recht ,maar menselijk gezien nee , zeker gezien het feit jullie totaal niets besteld hebben en ook totaal geen riscico hebben geleden..
Daarvoor zal ik alles doen in mijn macht om andere mensen hiervan te behoeden dat is mijn plicht , zowel persoonlijk als via allerlei forums, klachten sites , consumentenbond noem maar op en zal dan ook zeker geen reclame voor jullie maken ,integendeel .
Verder hoop ik dat de dat de zogenaamde crisis jullie organisatie een grote klap zal bezorgen ,, en dat u op een moment ervoor komt te staan zoals ik mijn situatie dat je dingen niet meer kan doen en dan dit ook te verduren krijg.
Deze zakelijkheid vind ik persoonlijk de laagste die er bestaat , maar zoals gebleken houden jullie daar geen rekening mee en als dit jullie manier van werken is veel succes er mee en wens jullie verder zeer slechte zaken toe.
Ik denk dat er zeker geen positieve reactie's zullen gaan komen op wat komen gaat.
Toch wil ik niet na laten dat de manier van werken die jullie hanteren m.b.t. ondertekenen van een opdracht dat je daarmee gelijk de voorwaarden mee accepteerd vind ik nog steeds een manier die ver beneden peil is , want laten zien en besproken is het niet, formeel hebben jullie het recht ,maar menselijk gezien nee , zeker gezien het feit jullie totaal niets besteld hebben en ook totaal geen riscico hebben geleden..
Daarvoor zal ik alles doen in mijn macht om andere mensen hiervan te behoeden dat is mijn plicht , zowel persoonlijk als via allerlei forums, klachten sites , consumentenbond noem maar op en zal dan ook zeker geen reclame voor jullie maken ,integendeel .
Verder hoop ik dat de dat de zogenaamde crisis jullie organisatie een grote klap zal bezorgen ,, en dat u op een moment ervoor komt te staan zoals ik mijn situatie dat je dingen niet meer kan doen en dan dit ook te verduren krijg.
Deze zakelijkheid vind ik persoonlijk de laagste die er bestaat , maar zoals gebleken houden jullie daar geen rekening mee en als dit jullie manier van werken is veel succes er mee en wens jullie verder zeer slechte zaken toe.
Ik denk dat er zeker geen positieve reactie's zullen gaan komen op wat komen gaat.
Re: iSassi Amsterdam
Dit kan alleen als de voorwaarden dan ook direct mee worden geleverd, bijvoorbeeld door ze op de achterkant van de koopovereenkomst op te nemen. Wel dient er dan een overduidelijke verwijzing naar de voorwaarden aan de achterkant op de voorkant te staan.de manier van werken die jullie hanteren m.b.t. ondertekenen van een opdracht dat je daarmee gelijk de voorwaarden mee accepteerd
Als de ondernemer op zeker wil spelen, dan laat hij 2e handtekening plaatsen voor ontvangst van de voorwaarden.
Als er alleen op de bon staat dat de AV van toepassing zijn, dan is dat onvoldoende om die voorwaarden daadwerkelijk van toepassing te laten zijn!
Waarom? De winkel moet op eigen initiatief die voorwaarden "ter hand stellen" , liefst aantoonbaar! Laat de winkel dit na dan gelden die voorwaarden niet!vraag naar de voorwaarden
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 aug 2009 14:10
Re: iSassi Amsterdam
Hallo mensen
ik zit nu al sinds 16 mrt. op een toegezegde terugbetaling
van 518 Euro te wachten.
Daar zou ik via het hoofdkantoor van Isassi nog een bevestiging
van krijgen.
U raad het waarschijnlijk al.
Geen bevestiging
Dus ook geen .........
Reeds 3 maal via email gevraagd waar het geld blijft.
Het enige resultaat tot nu toe "Radiostilte"
Dat wordt weer aangetekend schrijven,dat dit soort brdrijven nu niet begrijpt dat het alleen maar imagoschade oplevert
ik zit nu al sinds 16 mrt. op een toegezegde terugbetaling
van 518 Euro te wachten.
Daar zou ik via het hoofdkantoor van Isassi nog een bevestiging
van krijgen.
U raad het waarschijnlijk al.
Geen bevestiging
Dus ook geen .........
Reeds 3 maal via email gevraagd waar het geld blijft.
Het enige resultaat tot nu toe "Radiostilte"
Dat wordt weer aangetekend schrijven,dat dit soort brdrijven nu niet begrijpt dat het alleen maar imagoschade oplevert