LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Complimenten voor Hakim van T mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
fleur_tjuh
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 mar 2007 14:05

Complimenten voor Hakim van T mobile

Ongelezen bericht door fleur_tjuh »

Hallo


Omdat ik al geruime tijd een conflict heb met T-mobile ben ik dan nu eindelijk goed geholpen.Deze Hakim van klantenservice luistert niet alleen naar mensen maar onderneemt gelijk actie.We hebben het zaterdag in de winkel uitgetest en er stond inderdaad een interne mail in de computer geschreven door Hakim.Dit was de eerste keer dat iemand eindelijk zijn woord heeft gehouden.Het conflict is bijna opgelost maar ik heb er vertrouwen in.T-mobile wees trots op deze medewerker en hij krijgt van mij de warme douche. :D

Gr. M Wullink

Enschede

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Complimenten voor Hakim van T mobile

Ongelezen bericht door Big-V »

Een warme douche vanwege een enkele klantenservice-medewerker die niets méér doet dan zijn werk?
Dat valt niet eens meer onder de noemer "overdreven"; dat is gewoon regelrechte onzin!

fleur_tjuh
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 mar 2007 14:05

Re: Complimenten voor Hakim van T mobile

Ongelezen bericht door fleur_tjuh »

hoi Big


Soms kan 1 persoon het voor een heel bedrijf weer goed maken.Schijnbaar ken je dat gevoel niet anders had je niet zo gereageerd.Het is dan een kleine kunst om deze persoon een warme douche toe te wensen.Negativiteit wil een mens graag horen over een bedrijf maar gelukkig zie ik ook de positieve kanten van een bedrijf.En of je dat nu alleen doet of met zijn allen ,het is altijd leuk om zoiets te horen.Ken je dat gevoel?Niet? Soms wil een warme douche wel eens helpen.

gr M

Gesloten