Hallo allemaal,
Ik heb al heel wat onderwerpen gelezen over de kwaliteiten van verschillende merken fronten (kasten), zoals:
Rotpunkt, Ballerina, Störmer, Sachsen, Bauformat, Habemat, :lada,
Nolte, Pronorm, Hacker, Schuller :renault,citroen
Systemat, next 125, Rational, leicht, Zeyko : vw enz
Siematic, Bulthaup, Poggenpohl, Eggersmann : mercedes,bmw
Omdat je zoals op het forum te lezen is nog veel meer merken hebt, ben ik toch nog naar een paar merken benieuwd die ik zo niet terug heb gevonden op het forum.....
Kan iemand wat meer vertellen over:
- Alno;
- Trend;
- E+K;
Het liefst met een korte toelichting.
Groetjes Danny
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alno, trend.....E+K?
Re: Alno, trend.....E+K?
Beste,
E+K is qua bouwkwaliteit te vergelijken met een Systemat, Next.
Echter het grote voordeel van dit merk is dat het enorm veel mogelijkheden biedt, iets wat bij bijv. bovenstaande merken niet mogelijk is. Het is een kleine fabriek, wat dus voornoemd voordeel heeft, maar als nadeel dat de prijzen voor het "standaard" werk in kasten en deurfronten vrij pittig te noemen zijn.
Ergo; heb je een keukenindeling en front die je bij de grotere merken vinden kunt dan zal je bij E+K duurder uitzijn voor een gelijke bouwkwaliteit. Zoek je echter afwijkende maten, fronten kasten etc. dan is E+K een aantrekkelijk alternatief.
Succes met de keuze!!
E+K is qua bouwkwaliteit te vergelijken met een Systemat, Next.
Echter het grote voordeel van dit merk is dat het enorm veel mogelijkheden biedt, iets wat bij bijv. bovenstaande merken niet mogelijk is. Het is een kleine fabriek, wat dus voornoemd voordeel heeft, maar als nadeel dat de prijzen voor het "standaard" werk in kasten en deurfronten vrij pittig te noemen zijn.
Ergo; heb je een keukenindeling en front die je bij de grotere merken vinden kunt dan zal je bij E+K duurder uitzijn voor een gelijke bouwkwaliteit. Zoek je echter afwijkende maten, fronten kasten etc. dan is E+K een aantrekkelijk alternatief.
Succes met de keuze!!
-
en Hebaform, kan iemand daar iets over zeggen, daar lees ik ook weinig over. Het is volgens mij wel een vrij duur merk, maar zit je dan met een hebaform keuken ook in een "hoger segment"?
Hebaform is een klasse apart en toch niet duur bij de juiste dealer.
Door en door maatwerkwerk, hoogglans fronten 8 x gespoten, alle laden met standaard BLUM beslag.
Ze maken ook de allermooiste Landhuis en Greeploos Keukens
Veel Siematic modellen, maar in een veel hogere kwaliteit.
Niet te vergelijken met de massaproducten als Systemat en Next, die ook te duur ook worden verkocht.
15 jaar geleden heeft Hans Verkerk veel Hebaform verkocht en ze staan nog heel goed bij, soms krijg ik een klant die wil uitbreiden of een beschadigde front vervangen, en die keukens zien er nog goed uit,
en de klanten nog steeds tevreden.
Door en door maatwerkwerk, hoogglans fronten 8 x gespoten, alle laden met standaard BLUM beslag.
Ze maken ook de allermooiste Landhuis en Greeploos Keukens
Veel Siematic modellen, maar in een veel hogere kwaliteit.
Niet te vergelijken met de massaproducten als Systemat en Next, die ook te duur ook worden verkocht.
15 jaar geleden heeft Hans Verkerk veel Hebaform verkocht en ze staan nog heel goed bij, soms krijg ik een klant die wil uitbreiden of een beschadigde front vervangen, en die keukens zien er nog goed uit,
en de klanten nog steeds tevreden.
-
Beste Sjoerd15,
Bedankt voor jouw heldere antwoord over E+K, super!
Kan er iemand toevallig over de andere twee ook nog wat
meer vertellen??!
Alvast bedankt!
Groetjes Danny
Bedankt voor jouw heldere antwoord over E+K, super!
Kan er iemand toevallig over de andere twee ook nog wat
meer vertellen??!
Alvast bedankt!
Groetjes Danny
pkd, wat is dan een juist hebaform dealer in ZuidHolland?pkd schreef:Hebaform is een klasse apart en toch niet duur bij de juiste dealer.