LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VODAFONE ELLENDE!!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
yesitismoi
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2008 11:19

VODAFONE ELLENDE!!!!!

Ongelezen bericht door yesitismoi »

Ben op dit moment ZO ONTZETTEND BOOS!!!!! Wat een enorme bende bij Vodafone! Ben daar al 11 jaar klant, maar nu is de "service" echt tot een verschrikkelijk dieptepunt gedaald. Wat je ook doet, word GEEN klant bij Vodafone.

Mijn verhaal is als volgt. Afgelopen juni heb ik mijn abonnement verlengd tegen leuke gunstige voorwaarden. DACHT IK. Het abonnement is nooit doorgevoerd in het systeem... Allerlei onterechte kosten worden nu in rekening gebracht... Ben twee keer in de shops geweest en heb al meerdere malen telefonisch contact gehad met de meest onkundige mensen die je je maar kunt bedenken.

Vanmorgen heb ik weer gebeld waarop een juffrouw weer niet wist wat ze ermee aan moest. Hierop werd ik in de wacht gezet. Wat gebeurt er.. ik kom doodleuk uit bij een ander die wilde dat ik hele verhaal weer opnieuw zou vertellen. Hierop heb ik bedankt en betalingen gebeld.
(Ben nu van plan zelf het onterechte deel ervan af te trekken).

Wat denk je??!! "Ja sorry het is nu zo enorm druk dat u wordt teruggebeld..." En dat was het!!

Mijn advies aan iedereen: WORD GEEN KLANT BIJ VODAFONE.

WEBRELATIONSAA
Berichten: 98
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47

Re: VODAFONE ELLENDE!!!!!

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

@yesitismoi

Stuur me als je wilt je gegevens en mobiel nummer naar vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com, dan kijk ik het even voor je na.

Jan
Vodafone Web Relations

yesitismoi
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2008 11:19

Re: VODAFONE ELLENDE!!!!!

Ongelezen bericht door yesitismoi »

And the saga continues. Ik word net opgebeld door betalingen en ik krijg een mevrouw aan de lijn die mij haarfijn vertelt dat als ik niet betaal, ik afgesloten word en naar het incassobureau word gestuurd!

Klachten?? NEE daar gaat zij niet over! Nee duuhh!! Je denkt toch ook niet dat ik dat had verwacht ofzo!!?? Het enige wat ik wilde was melden dat als zij niet aan hun verplichtingen voldoen, dan ik ook niet meer!

Wat een prutsers!!! :evil: :evil: :evil:

Mirage
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 okt 2008 13:23

Re: VODAFONE ELLENDE!!!!!

Ongelezen bericht door Mirage »

Radar, help! Jullie lezen wel mee toch? Ik waag er zo nog maar eens mailtje aan.
Alleen jullie hebben de middelen om dit bedrijf wakker te schudden zodat ze hopelijk wat efficienter en doelgerichter met de talloze klachten en omgaan.

Ik ben net ook weer met smoesjes afgescheept, zie daarvoor het andere topic. Heb ook een veel te hoge factuur ontvangen.
Vodafone doet gewoon veel te weinig moeite om de problemen te verhelpen.

Mirage
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 okt 2008 13:23

Re: VODAFONE ELLENDE!!!!!

Ongelezen bericht door Mirage »

Ik heb radar een bondige mail gestuurd met een link naar de beschreven problemen op het forum en een verzoek tot hulp.

petron
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 feb 2009 17:42

Re: VODAFONE ELLENDE!!!!!

Ongelezen bericht door petron »

Bijna 2 jaar geleden al flink de dupe geworden van een ongelofelijke hoge rekening voor mobiel internet gebruik in het grensgebied. Nu wou ik ook ingaan op een mooi aanbod om mijn abonnement te verlengen, maar ook ik kwam in de diepe ellende van vodafone terecht. Dus ook nu (februari 2009) nog steeds dikke ellende.

Wat heb ik mee gemaakt:
- Op mail via myVodafone, wordt niet, onvolledig of pas na 5 werkdagen (veel te laat) gereageerd.
- Vodafone doet aanbiedingen die ze niet na kunnen komen, ze verkopen toestellen die ze helemaal niet hebben.
- De schriftelijke orderbevestiging die ze sturen klopt voor geen meter, het afgesloten internetblox staat er bijvoorbeeld niet op, en de tijden die ze vermelden om telefonisch contact op te nemen kloppen ook niet.
- Ze sturen na de bevestiging een SMS, met de tekst bel 0800 enz, toestel niet leverbaar bel voor alternatief.
- Als je belt houden ze je 3 kwartier in de wacht, om vervolgens een receptioniste aan de telefoon te krijgen die niets voor je kan doen maar je beloofd dat je wordt teruggebeld.
- Je wordt beslist niet teruggebeld.
- De order wordt door vodafone gewoon geannuleerd zonder hier een bevestiging van te sturen, dit terwijl de order zelf wel is bevestigd.
- Je verbruik inzien via myvodafone werkt ook niet, je kan dus niet zien wat het bellen naar het 0800 nummer heeft gekost, als ik het overzicht moet geloven heeft dit namelijk 75 euro gekost !

Kortom wil je naar vodafone? houdt dan rekening met hoge telefoon rekeningen (€ 900,00 is geen uitzondering), een volledig onbereikbare hel(p)desk, een waardeloos netwerk, een altijd een paar extra euro;s voor kosten buiten de bundel. en een niet werkend vodafone online verhaal.

Niet betalen heeft geen zin, alle afdelingen werken langs elkaar heen. Als je iemand bereikt dan krijg je allerlei excuses maar ze zullen er verder helemaal niets aan doen.

Ik heb mijn gegevens alvast gemaild naar [email protected] ben benieuwd of daar nog wat uitkomt.......

Ik moet morgen toch naar het zuiden, misschien moet ik mijn leaseauto maar eens in de hal van vodafone parkeren.....

:evil:

MartijnNe
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 feb 2009 17:32

Re: VODAFONE ELLENDE!!!!!

Ongelezen bericht door MartijnNe »

Ik ben bij Vodafone weggegaan vorig jaar, omdat mijn contract afliep en ik daarom een brief thuiskreeg met een 'prachtige aanbieding'. Ik kon een nieuw toestel krijgen, gratis. Of korting op mijn abonnement als ik zou verlengen, dat waren de twee aantrekkelijke keuzes.

Dus, ik bestelde een nieuwe telefoon. Op de manier die werd vermeld, ik heb het tig keer doorgelezen. Het duurde erg lang, dus ik informeerde naar de status hiervan. Was niks bekend, werd me gemeld. Dus ik probeer het opnieuw, geef niet op, bestel wederom een nieuwe telefoon. Toen wederom niks volgde, en ik de mededeling 'wij weten van niks' kreeg, gaf ik de moed op. Vodafone belde hierna mij nog op om de reden te vragen van mijn vertrek. Ik vertelde over de aanbieding, waar niet op werd ingegaan. En in die tijd bleef mijn contract maandelijks verlengd worden, zonder dat ik het alternatief (de korting) kreeg op mijn kosten.

Elders kon ik goedkoper een grotere bundel nemen, met een nieuwe telefoon. Dus de keuze was snel gemaakt. Maar ik weet wel, qua administratie is het een puinhoop bij Vodafone. Ze weten hun eigen acties niet te regelen en hebben me ook al drie keer gebeld om me 'iets aan te bieden' in de vorm van een nieuw toestel of verbeterde voorwaarden, maar daar bedank ik mooi voor. Het wordt toch niet geregeld. Helaas moet ik ook melden dat de overstap naar Telfort ook niet helemaal bevalt. Maar het is nog altijd beter dan Vodafone. Ik geloof gewoon niet dat zij klanten willen.

Ik zie dat op het radarforum iemand van Vodafone post, om mensen te helpen. Het zegt genoeg als je klachtenfora af moet struinen naar probleemgevallen, anders wordt je dus gewoon NIET geholpen. Je moet te veel je best doen om hulp te krijgen, en het kost je vaak ook geld.

petron
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 feb 2009 17:42

Re: VODAFONE ELLENDE!!!!!

Ongelezen bericht door petron »

Hierbij wat standaard antwoorden van vodafone, waar je als klant helemaal niets voor koopt. mij komt het in ieder geval erg goedkoop over....

Oorspronkelijke vraag gesteld op 18-2 antwoord op 26 februari, detail is als volgt:

"Geachte mijnheer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mail aan de Online Winkel.

Wij betreuren het wanneer u er op dit moment niet door kunt komen. Wij adviseren u het op een ander tijdstip nogmaals te proberen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Er op vertrouwende u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij.

Met vriendelijke groeten,
Vodafone Online Winkel"

:roll: en dit was mijn oorspronkelijke vraag welke dus niet is beantwoord:
"Ik heb mijn abonnement alsnog verlengt, met een nieuw toestel en andere maandprijs, gaat de nieuwe maandprijs per direct in, of pas na afloop van het huidige contract ?"
deze is dus niet meer beantwoord, heeft nu ook weinig zin meer.

Er is op vrijdag avond gereageerd op mijn terugbel verzoek, als je op maandagochtend 10.30 uur zo'n verzoek indient, danwel afspraak maakt wordt je op vrijdag middag 17.00 uur teruggebeld !

Of komt het door deze aktie via het tros radar forum? ze lijken hier dus sneller op te reageren dan op vodafone online, en mijn online verbruik is nog steeds niet bruikbaar, u raad het al, onze welgemeende excuses voor het ongemak.....

nog even wat antwoorden van vodafone:
"Geachte Heer/Mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan de Online Winkel.

We hebben uw bestelling geannuleerd en uw opzegging zal gewoon doorgang vinden op de einddatum van uw contract.
Het spijt ons dat u geen contact heeft gekregen met onze medewerkers en dat u later ook niet meer bent teruggebeld.
Onze welgemeende excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online Winkel "

"Geachte Heer/Mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan de Online Winkel.

Uw nieuwe contract was reeds geannuleerd wegens onmogelijkheid voor Vodafone om aan onze verbintenissen te voldoen.
Hierover bent u geinformeerd.

Uw oude contract dat nog loopt tot 7 juni 2009 is reeds door u opgezegd.
Deze opzegging staat in ons systeem en uw nummer .... zal ook worden afgesloten op die datum.
U kunt een bestelling plaatsen bij een andere provider en op die datum met uw nummer naar hun netwerk porteren.

Het spijt ons heel erg dat we niet aan uw en onze verwachtingen hebben kunnen voldoen door telefonisch bereikbaar te zijn en u in staat te stellen om zo een alternatief toestel af te spreken.
Onze welgemeende excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online Winkel "

:roll: Mijn verzoek was het contract wegens wanprestatie per direct te beëindigen, aan dit verzoek wordt dus geen gehoor gegeven.
Jammer dat er te weinig tijd is om te rechten, anders had ik mijn rechtsbijstand erop gezet om zo snel mogelijk van ze af te komen...

Ze hebben wel een standaard eind zin in iedere mail:
namelijk:

"Onze welgemeende excuses hiervoor."

:roll: alleen gezien de aktie welke ze verder nemen heb ik mijn twijfels aan het woord welgemeende.....

7 june 2009 einde vodafone Hell, het zou toch prachtig zijn als die datum naar voren zou kunnen.....

:roll: [/quote]

corne64
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 mar 2009 18:42

Re: VODAFONE ELLENDE!!!!!

Ongelezen bericht door corne64 »

Mensen,
Het helpt niet om met Vodafone tot een oplossing te komen.
Ik ben er bijna een jaar mee bezig geweest, ze zouden terugbellen doen ze niet. :evil:
Mail versturen reageren ze niet op. aangetekende stukken versturen ook geen reacties.
Bij mij is de maat ook vol.
Gewoon een zaak van laten maken als je in je recht staan.
En een klacht indienen bij de geschillencomissie voor telecomunicatie.
Succes! :wink:

Ronaldje
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 mar 2009 15:22

Re: VODAFONE ELLENDE!!!!!

Ongelezen bericht door Ronaldje »

Nooit meer dit bedrijf, had een goedkoop abonnement.
blijkt dat ze al maanden het dubbele inhouden van me rekening.

cindy25
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2009 20:39

Re: VODAFONE ELLENDE!!!!!

Ongelezen bericht door cindy25 »

Ik was o zo blij met Vodafone. Maar o o wat een ellende is die provider! Vanaf januari ben ik al bezig met me telefoon verlengen.

Ik had gekozen voor de nokia N96, deze heb ik telefonisch besteld. Ik moest 110 euro bij betalen voor dat toestel want ik wou het maar voor 1 jaar. Als je dit telefonisch besteld heeft de klant 7 dagen de tijd om het toestel te proberen en eventueel weer terug te sturen. Nou de N96 beviel mij dus niet en heb deze geruild (ook telefonisch) voor de Innov8. De man van de klantenservice verzekerde mij dat dat met de kosten in orde zou komen. Nou niet dus! De innov8 heb ik dus ook geretourneerd keurig op dezelfde dag naar het postkantoor gegaan en geregeld. De klantenservice zou mijn verlenging terug draaien zodat ik op me gemak kon kiezen voor een ander toestel. Nou dat werd netjes gedaan. Maar ik ben 4 weken bezig geweest om die 110 euro terug te krijgen! Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk kwam ik erachter dat ik via postbank gewoon een terugboeking kon maken. Maar bij Vodafone zijn ze daar nog niet achter.
Maar nou komt het mooiste!

Ik heb 20 februari een nieuwe telefoon besteld. Maar deze is tot op vandaag nooit aangekomen! Nou ik wederom weer bellen. Weer van het kastje naar de muur. Tot ik Dhr. V. Laven aan de telefoon kreeg en echt zijn stinkende best voor mij heeft gedaan. Eindenlijk iemand die wel antwoorden wist. Want volgens mij weet de helft van het personeel evenveel als de mensen van een Bart Smit over Vodafone. En de ene is nog onbeleefder dan de ander. Tevens ben ik 7 keer beloofd terug te bellen wat geen 1x is gebeurd, behalve door de heer Laven. 1 van de werknemers gaat zelfs zijn beklag bij mij doen dat er 250 werknemers ontslagen worden, nee daar zit ik ook op te wachten als ik 110 euro terug wil en een telefoon. Ook kan ik niet opzeggen want de telefoon is vermist en zolan dat is kan ik niet opzeggen. En een nieuwe telefoon op sturen is ook geen mogelijkheid!

Maar goed deze meneer Laven heeft een "case" voor mij aangemaakt en onderzoek gestart waar het pakketje is gebleven. Ondertussen werd er wel vrolijk 49.99 afgeschreven. Deze heb ik dus vorige week terug laten boeken want ik ga niet betalen voor een vermiste telefoon. Het personeel gaf mij daarin uiteraard gelijk. En nu vandaag is gewoon mijn telefoon geblokkeerd!! Inkomend en uitkomend!! Dus bij vodafone moet je wel 100x zelf om je eigen geld vragen daar maken hun geen haast mee, maar zodra je kosten terug boekt zijn ze er als de kippen bij om je te blokkeren. En ik kan dus ook de klantenservice niet bellen (1200) dus ik ben verplicht om een half uur (want snel zijn ze daar niet) naar een mobiel nummer van de klantenservice te bellen. En dan zegt een domme trien daar, nou ik maak een melding en ik bel u morgen terug. Nou toen ging ik even door het lint, ik denk luisteren jullie wel daar?! De reden dat ik bel is dat ik niet gebeld kan worden!

Zelfs in de vodafone winkel heeft het personeel daar gebeld en kwam gewoon geen stap verder bij die kleuterservice. Echt ongelofelijk. Nou uiteindelijk heb ik vanavond iemand te pakken gekregen die dan een melding heeft gemaakt. Ik heb een prepaid kaart moeten aanschaffen omdat hij me morgen moet terug bellen over wat ze van die melding hebben gezegd. En als het morgen niet geregeld kan worden dan moet ik dinsdag ZELF terug bellen. Ik kan dus niets, zelfs niet telebankieren want dat gaat ook per sms. Het is niet normaal en ik vind het schofterig hoe je behandeld wordt als klant die maandelijks gewoon netjes de abonnements kosten op tijd betaald. Dus vodafone vind dat ik als klant moet gaan betalen voor een telefoon wat vermist is en als je dat niet wil doen, nou dan wordt je toch geblokkeerd?! Echt service vofafone!!

Gesloten