LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefonie Ziggo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
N.Schoonens
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2008 12:29

telefonie Ziggo

Ongelezen bericht door N.Schoonens »

Ik heb sinds 27aug een ALLES IN EEN PAKKET van Ziggo. Per 1 okt. werd mijn telf.aansluiting van KPN afgesloten(op mijn verzoek) maarsindsdien heb ik geen telefoonaansluiting meer. Ik heb diverse telefoontjes en e-mails verzonden, waarop nauwelijks gereageerd werd. Nu krijg ik te horen van een monteur, die hier is geweest, dat ik een nieuw telefoonnummer krijg maar dat kan nog 14 dagen duren, terwijl ik een machtigingsformullier heb teruggestuurd i.v.m. behoud van mijn oude telefoonnummer. Wat kan ik verder hier nog aan doen?

Met vr.gr.

[email protected]
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 12:00

Re: telefonie Ziggo

Ongelezen bericht door [email protected] »

wat een zooitje bij ziggo zit al vanaf sept.zonder telefoon honderd keer gebeld niks verder gekomen.en onvriendelijke mensen bij de klantenservice

Roodenburg43
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 12:08

Re: telefonie Ziggo

Ongelezen bericht door Roodenburg43 »

Geachte mensen van radar.

Deze klacht gaat over Ziggo. Vanaf februari tot augustus heb ik zonder telefoon en zonder internet gezeten heb zeker 12 keer gebeld maar dan wel bij de buurvrouw en later met mijn mobiel .U kan zich voorstellen wat dat voor kosten mee brengt .De manier waarop ik ben behandeld is te betreuren .Heb naar Home en naar Ziggo brieven geschreven maar niets terug gehoort terwijl mij was belooft dat ik alle kosten terug zou krijgen ,want mijn abbonement ging er wel gewoon iedere maand af .Als ik daar dan over belde werd er mij gezegt ja mevr die onksten krijgt u natuurlijk terug .Nou mooi niet .Zelfs geen antwoord op de klacht die ik heb gedaan .
met vriendelijke groeten R Roodenburg

ruud en andre
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 12:52

Re: telefonie Ziggo

Ongelezen bericht door ruud en andre »

vroeger had ik wanadoo.
zinds 16 okt. ik moest over gaan naar ziggo.
kan ik geen mail meer versturen en ontvangen.
ziggo gebeld na bijna 1 uur in de wacht was gezet.
kreeg in een mederwerker aan de lijn.
ik had mijn klacht verteld.
ik kreeg een andwoordt waar in niks aan had.
en toen hing ze op.
ik kan al 12 dagen geen e-mail versturen of ontvagen.
via de e-mail.

[email protected]
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 12:00

Re: telefonie Ziggo

Ongelezen bericht door [email protected] »

maanden verder maar nog geen telefoon beloven van alles maar komen niets na,mijn klacht licht bij radar hopelijk komen we nu verder.met vr groet ria

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: telefonie Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

@ruud + andré
Misschien lukt het om een @ziggo e-mail adres aan te maken. En kan het daarna wel.
http://www.ziggo.nl/klantenservice/inst ... leidingen/
Hier vindt u de instellingen voor e-mail account.

L Memelink
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 okt 2008 18:28

Re: telefonie Ziggo

Ongelezen bericht door L Memelink »

Het blijft een ergenis he die Ziggo, slecht bereikbaar, reageren echt niet op brieven en/of mails.
Maar goed we houden vol, nu maar aangetekend!! :oops:
Maar als je mails wilt versturen en/of ontvangen moet dat via de server van je provider en dat is bij Ziggo mail.home.nl Allebei de servers (inkomend en uitgaand) dit moet je zelf in bijv outlook aanpassen Moet gewoon werken.

f.fransen
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 nov 2008 22:23

Re: telefonie Ziggo

Ongelezen bericht door f.fransen »

Geachte redactie,

Al 10 dagen geen telefoon via Ziggo
2e keer deze maand, begin van de maand ook al een week zonder
Schoonvader is terminaal ziek dus moeten we bereikbaar zijn, maar dat interesseert Ziggo niets
Het is hopeloos . . . .

Bel dagelijks en vul dagelijks een klachtenformulier in, het helpt vooralsnog niets

De medewerkers van Ziggo zitten ook met excuses en zeggen het telkens door te geven, maar helaas . .

En dat alles omdat ze, volgens eigen zeggen, een verkeerde schakeling naar een centrale hebben gemaakt

Als klant kun je niets dan je leeg en hopeloos voelen, en dat in deze tijd van voortschrijdende techniek.

Met toch een vriendelijke groet,
Frans Fransen

Gesloten