Kan ik bij de verzekering een opgave opvragen waaruit de betaling bestaat die er gedaan is???
Er is in totaal voor meer dan €18.000,- ontvreemd maar de verzekering betaald maar €4.000,- uit.
Via welke instantie kan ik deze beslissing aanvechten..heb geen rechtsbijstand
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verzekering keert niet alles uit na inbraak
Re: verzekering keert niet alles uit na inbraak
Misschien kan je hier iets mee:
dit is een letterlijke tekst van de site van kifid (klachten instituut financi"ele dienstverlening).
---------------------
Wat doet u als u een klacht heeft?
Als u een klacht heeft over een financiële dienstverlener, dan zult u deze eerst schriftelijk moeten voorleggen aan de directie van het bedrijf waar u deze klacht over heeft. Iedere financiële dienstverlener is volgens de Wft verplicht een interne klachtenprocedure te hebben. Als het bedrijf na het volgen van deze procedure niet met een passende oplossing voor uw klacht komt, kunt u uw klacht voorleggen aan Kifid.
---------------------
dit is een letterlijke tekst van de site van kifid (klachten instituut financi"ele dienstverlening).
---------------------
Wat doet u als u een klacht heeft?
Als u een klacht heeft over een financiële dienstverlener, dan zult u deze eerst schriftelijk moeten voorleggen aan de directie van het bedrijf waar u deze klacht over heeft. Iedere financiële dienstverlener is volgens de Wft verplicht een interne klachtenprocedure te hebben. Als het bedrijf na het volgen van deze procedure niet met een passende oplossing voor uw klacht komt, kunt u uw klacht voorleggen aan Kifid.
---------------------
Waar is die 18.000 op gebaseerd? Is dat de nieuwwaarde of de dagwaarde? En zijn dit normale spullen of waardevolles spullen (apparatuur, sierraden etc.)?
Ik mag aannemen dat er een expert is geweest?
Vraag zijn rapport anders eens op.
Vraag zijn rapport anders eens op.
sieraden apparatuur computers allemaal niet ouder dan 1,5 jaar
waar kan ik dat raport van de schade-expert opvragen
waar kan ik dat raport van de schade-expert opvragen
Tot welk bedrag waren de kostbaarheden verzekerd? Bij veel verzekeringen zijn kostbaarheden standaard maar tot bv. 5000 verzekerd en heb je kans dat je onderverzekerd was. Als je dan in werkelijkheid voor bv. 25.000 kostbaarheden hebt, en er wordt voor 20.000 gestolen, dan zal je ook maar 4/5 van het gedekte bedrag uitgekeerd krijgen.
het rapport van de expert kan je bij de verzekeraar opvragen. Je kunt ook rustig aan de verzekeraar vragen om uit te leggen waaruit die 4000 bestaat en waarom het maar 4000 is.