| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleiding!
Misleiding!
Ok je hebt deels gelijk Big-V
Laatst gewijzigd door key_karim op 22 okt 2008 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Misleiding!
Dit is geen misleiding. Overal wordt vermeld dat het slechts om indicaties gaat en er geen rechten aan kunnen worden verleend.Dus in het kort: Je moet zelf bijhouden hoeveel je belt want T-Mobile misleid klanten! T-Mobile stuurt mij een rekening van 27 euro terwijl T-Mobile op de site aangeeft dat ik genoeg belminuten heb en ook als ik 1204 bel word mij verteld dat er nog voldoende belminuten over zijn!
Bovendien zouden de kosten ook nog ergens anders in kunnen zitten. Hierbij kun je denken aan het bellen naar servicenummers en dergelijke.
Daarnaast zou ik altijd eerst eens contact op nemen met de klantenservice voor je moord en brand gaat schreeuwen. Misschien was het wel iets eenmaligs? Ik heb het probleem dat je beschrijft in elk geval nooit.
Ik heb meerdere malen contact gehad met T-Mobile, al voor dat ik hier terecht kwam. T-Mobile heeft een fout in het systeem maar ze weten niet wat het is. Dit is inderdaad een eenmalige fout maar ondanks dat heb ik mijn simkaart gebroken en weggegooid. Ik heb eerder problemen gehad met T-Mobile en dat is niet leuk, zeker niet als je net nieuw bent bij T-Mobile. Ik heb 72 min over mijn bundel gebeld en ik was in de veronderstelling dat ik genoeg minuten heb. Ik nam het te persoonlijk denk ik hehehe
Je hoeft je bericht voor mij niet weg te halen
. Ik heb momenteel ook veel problemen met T-Mobile en het kan zeker erg frustrerend zijn.
Ze kunnen je zeker niet tegemoet komen?
Ze kunnen je zeker niet tegemoet komen?