LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat is nou een goede??

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
josta
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 sep 2008 15:43

wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door josta »

mijn vraag is..

ik ben opzoek naar een goede internet provider voor niet te duur en gewoon geen gezeur,, heb nu al van telfort tele2 en kpn alleen maar gezeur gehad en ben inmiddels 7 maanden verder en heb nog geen internet! :evil:

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Kijk eens op www.internetten.nl : Kies indien mogelijk voor een kleine BBNED provider zoals SpeedXS of Concepts Heb met beide zeer goede ervaring en je leest er zelden of nooit een klacht over.

Jorge V
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2008 21:11

Re: wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door Jorge V »

Ik heb sinds kort Compuserve. Daar ben ik erg tevreden mee. Beter dan Telfort :shock:

budje
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 okt 2005 09:07

Re: wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door budje »

Kleine providers zullen meestal voor de minste problemen zorgen. Voor een overzicht van kleine providers (die meestal niet staan vermeld op Internetten.nl) kun je een blik werpen op http://internet.startpunt.nl

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door queenfan »

Ik heb XS4All bevalt me prima

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door Uranus »

Beste Josta,

Ik ga over naar Freeonline. Lekker snel internetten tot 24Mbit. Kosten zijn 13,95 + 10,= voor de KPN lijn. Goed je hebt ook telefoon en nieuwsgroepen. Ik ga daar naar toe over. www.freeonline.com. Je hebt weliswaar geen vast naar vast bellen gratis, maar voor een 10,= per jaar kan je VOIP buster gebruiken in je modem met een nummer bij je in de buurt en daar kan je naar de landen die free zijn, dus ook Nederland bellen. http://www.voipbuster.com. Daar kan je dus gewoon mee bellen en met de Freeonline kan je gebeld worden. Zo doe ik dat. Je bent zo aan de beurt en het is bedoelt voor mensen met een kleine portemonee. Klantenservice is ook goed. Schrik alleen niet wanneer je net als ik 23,5 Mbit haalt wat downstream betreft. Dat is dus een grote aanrader.

Ik heb geen aandelen in die tent; en ik ben ook niet de eigenaar; ik kreeg dit ook pas te horen toen ik Alice binnen kreeg. De vaste kosten die je daar betaalt zijn overigens heel laag. Kijk maar op de site.

Groet,

Uranus. [/url]

cotsh
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2008 23:24

Re: wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door cotsh »

Uranus wordt zwaar betaald voor deze inzending

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door TdeHond »

Eerst maar even aankijken hoe het bevalt bij free online 8)

pieko
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2007 20:28

Re: wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door pieko »

Wij maken al jaren gebruik van SOLCON.
Geen storingen en een stabiele verbinding.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door D1RK »

Uranus betaald nu €1,- minder dan bij Compuserve.....
en daar kan ik onbeperkt bellen...
Na 1 jaar betaal ik dus 12x € 24,95 en hij heeft dan 1x per jaar € 10 nodig voor voipbuster.... dus blijft er voor dit lastige gedoe en niet bereikbaar als je pc uit staat netto € 2,- voordeel per jaar over.

Ik weet niet of hij volgend jaar nog zo tevreden is, maar voor deze €2,- per jaar blijf ik liever bij www.compuserve.nl die tenminste 3x binnen 24 vragen/klachten beantwoorde en een forum dat elke maandag avond veel problemen oploste.

Dus dat 0900 van 25 cent wat bij mijn mobiel €1,15 per minuut zou kosten hoef ik niet te proberen!

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door Henk25 »

Ik moet 30 euro per maand betalen voor adsl als ik overstap naar Compuserve terwijl ik juist iets minder wil betalen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door Henri42 »

De beste is UPC  ::::  goedkoop en weinig storingen

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Zit al jaren bij Casema/Ziggo en heb geen enkel probleem.

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door lammi »

zit al jaren bij @home, nu ziggo en ben dik tevreden, ondanks alle klachten die ik lees.

kniks
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 mar 2008 19:09

Re: wat is nou een goede??

Ongelezen bericht door kniks »

Het beste wat u kan doen is vragen bij u in de buurt. Buren het liefst. Het is nml vaak zo dat mensen een slechte verbinding hebben door de bedrading in de grond, dit kan net zo goed een DSL provider als een kabel provider zijn.

Storingen zijn vaak regio verbonden. Het kan bijv zijn dat een wijk in bijv Rotterdam een slechte dsl verbinding heeft, maar een uitstekende kabel verbinding, terwijl een ander wijk het omgekeerde heeft.

Gesloten