LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Playco/ Playcollect
Re: Playco/ Playcollect
Ik heb geprobeerd de link van ecc te openen, maar het lukt niet!
Even voor de zekerheid: Klopt het internetadres wel? Kan ik het evt. op een andere manier openen?
alvast bedankt!
Even voor de zekerheid: Klopt het internetadres wel? Kan ik het evt. op een andere manier openen?
alvast bedankt!
-
Bij mij geen probleem Esther. Hij opende direct.
Esther99,
via Google:
ECC - European Consumer Center
en dan zoeken "playco".
Zo heb ik het gevonden.
succes
via Google:
ECC - European Consumer Center
en dan zoeken "playco".
Zo heb ik het gevonden.
succes
hey daar
vind het jammer dat jullie zo reageren, ik ken die nieuwe mensen namelijk vrij goed, 2 leuke spanjaarden, maar met al die problemen willen ze er al meteen mee stoppen.
het is alleszins niet die Philip, waarover hier wordt gesproken, die heeft er vorig jaar in september de brui al aan gegeven door die leugens, vertelde Ricardo mij afgelopen zondag op de speelgoedbeurs.
Zij dachten het tij te kunnen doen keren, maar het heeft weinig zin volgens hen en ze laten het liever voor wat het is.
Nuja, dan zijn de anderen hier gelukkig wellicht, al zit er volgens hen geen enkele echte klant tussen, maar ja, achter een nickname kan iederen schuilgaan zeker ?
Nu gaan jullie wellicht denken dat ik ook een van hen ben, maar dat is natuurlijk niet zo.
Overigens vertelden ze mij ook dat er nog nooit door iemand van de verschillende bedrijven zelf werd gereageerd, alle reacties onder de naam van een van de sites, kwamen dus ook al van anderen.
Volgens mij kan dit topic nu beter gesloten worden, dan is het probleem opgelost.
vind het jammer dat jullie zo reageren, ik ken die nieuwe mensen namelijk vrij goed, 2 leuke spanjaarden, maar met al die problemen willen ze er al meteen mee stoppen.
het is alleszins niet die Philip, waarover hier wordt gesproken, die heeft er vorig jaar in september de brui al aan gegeven door die leugens, vertelde Ricardo mij afgelopen zondag op de speelgoedbeurs.
Zij dachten het tij te kunnen doen keren, maar het heeft weinig zin volgens hen en ze laten het liever voor wat het is.
Nuja, dan zijn de anderen hier gelukkig wellicht, al zit er volgens hen geen enkele echte klant tussen, maar ja, achter een nickname kan iederen schuilgaan zeker ?
Nu gaan jullie wellicht denken dat ik ook een van hen ben, maar dat is natuurlijk niet zo.
Overigens vertelden ze mij ook dat er nog nooit door iemand van de verschillende bedrijven zelf werd gereageerd, alle reacties onder de naam van een van de sites, kwamen dus ook al van anderen.
Volgens mij kan dit topic nu beter gesloten worden, dan is het probleem opgelost.
-
@koperke
Waar heeft u het over?
Volgens mij niet goed gelezen hier.
Voor wie? Voor U? Playco?
Dit dit weer een poging???
Waar heeft u het over?
Volgens mij niet goed gelezen hier.
??Volgens mij kan dit topic nu beter gesloten worden, dan is het probleem opgelost.
Voor wie? Voor U? Playco?
HahahahahahaOverigens vertelden ze mij ook dat er nog nooit door iemand van de verschillende bedrijven zelf werd gereageerd, alle reacties onder de naam van een van de sites, kwamen dus ook al van anderen.
Dit dit weer een poging???
gaat playco/toysplus idd sluiten?goed nieuws.maar naar onze bestelling kunnen we dan fluiten.dat is de andere kant van de zaak
en wie is "koperke" precies?!?
familie, buren, vrienden van de oude eigenaar, of misschien is hij het wel zelf weer!!
by the way,..... is er de laatste tijd nog iemand benaderd/gepusht/bedreigd om zijn abonnementsgeld te voldoen?
familie, buren, vrienden van de oude eigenaar, of misschien is hij het wel zelf weer!!
by the way,..... is er de laatste tijd nog iemand benaderd/gepusht/bedreigd om zijn abonnementsgeld te voldoen?
Ach ik dacht laat ik maar weer eens vragen of hij genegen is om mijn playmobile ziekenhuis eindelijk eens te versturen. En wat zegt meneer, het is al verstuurd. Maar ik ga kijken wat er mis is gegaan.
een dag later krijg ik de mail dat ik een tegoedbon krijg omdat mijn product is kwijt geraakt. Maar ik moet het wel voor 31-10 in de internetwinkel besteden want ze stoppen er nu definitief mee.
Nou daar ben ik dan weer mooi klaar mee.
Gr nicolle
een dag later krijg ik de mail dat ik een tegoedbon krijg omdat mijn product is kwijt geraakt. Maar ik moet het wel voor 31-10 in de internetwinkel besteden want ze stoppen er nu definitief mee.
Nou daar ben ik dan weer mooi klaar mee.
Gr nicolle
Heeft er iemand al ervaring met het indienen van een klacht bij het EEC tegen deze verkoper? Haalt het überhaupt iets uit? Ik heb uiteraard lidgeld betaald, en wacht al enkele maanden op speelgoed, met altijd loze beloften, en dreigementen..
Kent iemand het adres in Nederland toevallig?
Kent iemand het adres in Nederland toevallig?
-
Je hebt geluk, ik kan niet slapen.
Het adres van ECC in Nederland staat hier:
http://www.eccnl.eu/page/nl/contact/contactnow
Het adres van ECC in Nederland staat hier:
http://www.eccnl.eu/page/nl/contact/contactnow
kan iemand mij vertellen waar deze mensen zitten. Hij beweerd namelijk dat hij niet in Nederland maar ook niet in Belgie zit.
Nicolle
Nicolle
toysplus-playco stopt ermee maar de pas blijft bestaan?
hij zit gewoon in Belgie!! in de buurt van Leuven!!
waarschijnlijk begint hij toch weer een dezer dagen met een nieuwe naam / adres / internetpagina.
Het is waarschijnlijk voor deze persoon te moeilijk om met zijn "passie" voor playmobil te stoppen. Ben namelijk bij hem in de "winkel" geweest, waar bij hem op de toonbank allerlei "oud" playmobil klaar stond om te sorteren / spelen. Hij vertelde, dat hij zelf ook alles spaart, zeker speciale items uit het buitenland, en oude dozen.
@pipo45
Stel dat de pas niet meer blijft bestaan,..... nou en,...... echt voordeel had je er toch niet van.
waarschijnlijk begint hij toch weer een dezer dagen met een nieuwe naam / adres / internetpagina.
Het is waarschijnlijk voor deze persoon te moeilijk om met zijn "passie" voor playmobil te stoppen. Ben namelijk bij hem in de "winkel" geweest, waar bij hem op de toonbank allerlei "oud" playmobil klaar stond om te sorteren / spelen. Hij vertelde, dat hij zelf ook alles spaart, zeker speciale items uit het buitenland, en oude dozen.
@pipo45
Stel dat de pas niet meer blijft bestaan,..... nou en,...... echt voordeel had je er toch niet van.
Maar heeft er al iemand van jullie al klacht ingediend : je krijgt weliswaar de volgende waarschuwing :
"Alarm Playco
Het ECC België ontving verschillende klachten over de websites www.playco.eu en www.toysplus.eu die online speelgoed verkopen. Beide websites blijken verwant met elkaar en zijn gelinkt aan adressen in Nederland en België.
De Belgische en Nederlandse autoriteiten verrichtten een eerste onderzoek naar playco.eu. Daaruit blijkt dat de adresgegevens vermeld op de site niet correct waren. De site werd dan ook afgesloten. Een onderzoek naar toysplus.eu is nog steeds lopende.
Uit de eerste onderzoeksresultaten blijkt dat achter deze websites frauduleuze activiteiten schuilgaan. Consumenten die problemen ondervonden met bestellingen op deze websites, kunnen hun klacht indienen bij de AD Controle en Bemiddeling van de FOD Economie."
Maar baat het iets dat je dat doet?
Ik veronderstel dat het lidgeld en alle achterstallige leveringen gewoon verloren zijn?
Heeft er iemand ooit het nieuwe reglement dat aangekondigd wordt vanaf 22.09.2008 gezien?
op de website gezien? De site verandert nu ook, eerst werd er gestopt, nu aanbieidngen via nieuwsbrieven, en alvast tot volgend jaar ?????
"Alarm Playco
Het ECC België ontving verschillende klachten over de websites www.playco.eu en www.toysplus.eu die online speelgoed verkopen. Beide websites blijken verwant met elkaar en zijn gelinkt aan adressen in Nederland en België.
De Belgische en Nederlandse autoriteiten verrichtten een eerste onderzoek naar playco.eu. Daaruit blijkt dat de adresgegevens vermeld op de site niet correct waren. De site werd dan ook afgesloten. Een onderzoek naar toysplus.eu is nog steeds lopende.
Uit de eerste onderzoeksresultaten blijkt dat achter deze websites frauduleuze activiteiten schuilgaan. Consumenten die problemen ondervonden met bestellingen op deze websites, kunnen hun klacht indienen bij de AD Controle en Bemiddeling van de FOD Economie."
Maar baat het iets dat je dat doet?
Ik veronderstel dat het lidgeld en alle achterstallige leveringen gewoon verloren zijn?
Heeft er iemand ooit het nieuwe reglement dat aangekondigd wordt vanaf 22.09.2008 gezien?
op de website gezien? De site verandert nu ook, eerst werd er gestopt, nu aanbieidngen via nieuwsbrieven, en alvast tot volgend jaar ?????
ik denk dat hij de pas handhaaft,want philip moet toch ergens zijn brood mee verdienen.hij zal dus altijd de regelementen in zijn voordeel veranderen zodat hij altijd inkomsten heeft.wel makkelijk rijk worden met zo een bestand aan klanten die hij heeft benadeeld.
Dit is niet Philip zijn werk, hij doet er dit gewoon als "hobby" bij, omdat hij zelf ook helemaal playmobil fan is.
De centen die hij met zijn abonnementjes verdiend heeft, waren gewoon een lekkere bijverdienste.
De centen die hij met zijn abonnementjes verdiend heeft, waren gewoon een lekkere bijverdienste.
@esther99
Aha, door zijn andere baan had hij zeker geen tijd om de bestellingen te versturen?
Leuke hobby : klanten oplichten.
Deze ongelooflijke loser heeft de afgelopen jaren als zoveel leugens verteld dat niemand nog een woord serieus neemt. De pseudonaam Ricardo heeft hij zeker even geleend van de veilingsite?
Aha, door zijn andere baan had hij zeker geen tijd om de bestellingen te versturen?
Leuke hobby : klanten oplichten.
Deze ongelooflijke loser heeft de afgelopen jaren als zoveel leugens verteld dat niemand nog een woord serieus neemt. De pseudonaam Ricardo heeft hij zeker even geleend van de veilingsite?
En het stomme is: dat hele magazijn van hem, stond boordevol playmobil. Ik heb zeker daar 40 politieboten zien staan. Verder was het "winkelgedeelte" aan de voorkant tot aan de nok toe gevuld met playmobil. Hij heeft dus wel spullen "in huis".
Het is toch onvoorstelbaar als je zoveel hebt staan, je niets verstuurd.
Hij zegt overigens zelf dat hij niet in Belgie en Nederland zit. Maar ja wie gelooft hem nou.
Hij zegt overigens zelf dat hij niet in Belgie en Nederland zit. Maar ja wie gelooft hem nou.
het zijn niet alleen de abonnementen waar hij mee verdiend maar ook bestellingen waar hij niets mee doet. Ja en dan na 4 maanden zeggen dat het pakket al verzonden is en dan een tegoedbon krijgen die je voor 31-10 moet besteden.