LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KredietContactCentrum betrouwbaar ??

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Moonmam

KredietContactCentrum betrouwbaar ??

Ongelezen bericht door Moonmam »

Hoi,
Graag wilde ik zekerheid over KredietContactCentrum,zijn ze betrouwbaar,kunnen ze echt lage rente garanderen,maar dat je aan niks vast zit!
Voel me erg blond bij dit soort zaken,je word veel gebeld over dat iedereen lagere rente kan garanderen,maar dat je niet ergens instinkt!
Wie weet raad en kan mij misschien geruststellen?
Groetjes Monique

jsaturnus

Re: KredietContactCentrum betrouwbaar ??

Ongelezen bericht door jsaturnus »

Bij dit soort bedrijven probeer ik altijd uit te vissen wie er achter zit. De kamer van koophandel geeft als internetadres http://www.rentekortingscentrale.nl waar je een zelfde soort site vind. Als ik door de site kijk die zie ik dat ze allerhande verzekeringsproducten aanbieden van anderen. Hun verdienste zit erin dat ze provisie krijgen van de producten die ze jou verkopen.

Maakt op mij niet echt een solide indruk. Bovendien een bank die in deze tijd gemakkelijk en goedkoop kapitaal uitleent .... wat denk je zelf?

reageer2008

Ongelezen bericht door reageer2008 »

NEEE!!!
niet doen

Is een oplichetrsclub die je hoog verzekerd!!!

Je leent geld en betaalt ongeveer 25% aan verzekering!!!!

Zo worden ze daar opgeleid

Dit is O&B Finance! Dit is Leenplatform!!!

Ga er niet mee in zee

Ton1971

Ongelezen bericht door Ton1971 »

Hi,

Mag ik iedereen adviseren telefoontjes van KCC direct af te kappen. Ik ben zo dom geweest dit niet te doen en als je ze een vinger geeft trekken ze gelijk je arm uit de kom....
Ze storten zich op je als strontvliegen op een warme drol en probeer er dan maar eens vanaf te komen.
Om dat te bereiken moet je echt onvriendelijk worden.

Niet in zee met deze club. Het zijn een stelletje stalkers.

Groeten, Ton

john40

Ongelezen bericht door john40 »

hoi

kijk uit voor de praktijken van de kredietcontactcentrum.
ze lokken je met lage rente ze proberen je een contract aan te beiden met een lage rente deze lage rent is voor 5 jaar daarna betaal je 2% van je uitstaande lening .
als dan alles akkoord is vragen ze je of je nog even het voorste blad van het contract opnieuw te tekenen, er verandert verder niks zeggen ze
bij het willen tekenen zag ik dat ik ineens 200 euro meer moest gaan betalen in de maand. gelukkig heb ik het op tijd gezien en ben ik blij dat ik niet met hun in zee ben gegaan.
maar mensen kijk uit lees goed wat je tekent ze verkopen je dure verzekeringen en je wordt opgelicht waar je bij staan ze hebben mensen in dienst die de dingen goed omzeilen.
kredietcontactcentum heeft al eerder bij radar onder de loep gezeten toen hadden ze een andere naam.

gr john

Gesloten