LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ENERGIE DIRECT

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
RaiN-MaN

ENERGIE DIRECT

Ongelezen bericht door RaiN-MaN »

Hoi,

Ik ben nu net iest langer klant van Energie Direct, maar heb er nu al spijt van!!! Ik kreeg net een rekening binnen van hun over de periode 11/07/2007-10/07/2008 en kreeg zowat een hartaanval!!!!
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat ik in 1 jaar tijd voor het gerbuik van gas meer dan 2000 euro moet betalen als je amper gas gebruikt, omdat je bijna nooit thuis bent???
Nou dat is dus het geval bij mij, ik moet over dat periode meer dan 2000 euro betalen alleen voor gas!!!!Dat is toch niet mogelijk!!!!
Ik vind het te gek voor woorden en vraag me af hoe ik dat kan oplossen??
Want volgens mij denkt E.D., dat het geld me op de rug groeit.Maar sowieso wil ik dit rekening niet betalen, aangezien het te hoog is en gewoon abnormaal is.Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik zoveel moet betalen.Ik heb al eerder problemen met E.D. gehad,maar dit slaat echt alles. kan iemand mij hierbij helpen???

liekevaned

Re: ENERGIE DIRECT

Ongelezen bericht door liekevaned »

Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft met Energie: direct. Graag kom ik alsnog met u in contact middels het klachtenformulier: www.energiedirect.nl/vertelhetons. Als u hier u gegevens doorgeeft en meteen aangeeft dat het om een reactie via een internetforum gaat dan neem ik persoonlijk binnen 2 werkdagen contact met u op zodat er dan alsnog zowel duidelijkheid als een eventuele bevredigende oplossing kan worden gegeven.

Met vriendelijke groet,

Lieke van Energie: direct

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Als u hier u gegevens doorgeeft en meteen aangeeft dat het om een reactie via een internetforum gaat dan neem ik persoonlijk binnen 2 werkdagen contact met u op
Dus als je niet de publiciteit zoekt duurt het langer, of hoor je nooit iets :lol:

Rain-man, natuurlijk heb je de standen opgenomen op het moment van overstappen en natuurlijk heb je gecontroleerd of die standen op de facturen kloppen, zowel op de eindfactuur van je oude leverancier, als op de factuur waarop je nu zoveel moet bijbetalen,..... toch??

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Je hebt hier volkomen gelijk Ron, een zootje is het.

Gesloten