LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Playco/ Playcollect
Re: Playco/ Playcollect
Wie Koperke is ?
Ik hoef m'n privé-gegevens toch niet vrij te geven ?
Wie zijn al die anderen hier ?
Ik heb gewoon even gemeld wat ik weet en wat ik ervan denk.
Wat ik zeer zeker weet is dat er in België noch in Nederland iemand zit die zich hiermee bezig houdt hoor, zo'n onzin.
Ik geef graag toe: ik moest zelf even goed alles doorlezen om het te begrijpen, maar Ricardo en Roberto hebben me alles goed uitgelegd.
Een heel mooi systeem, de allerlaagste prijzen, geen dure 0900-nummers zoals bij DISCOUNT CARD uit EMMEN b.v. om zelfs maar een prijs te weten te komen...
Alleen was het aanbod niet groot genoeg volgens hen, vandaar, de leegverkoop nu.
Ik heb er verder niks mee, ik ben wel een vaste klant, heb altijd alles netjes op tijd geleverd gekregen, en ik heb nog geen cent betaald eigenlijk.
Als iedereen het systeem zou toepassen zoals het hoort, dan was er geen probleem.
En voor alle Esthers en anderen die het nog niet snappen: de voordeelkaart is bij zoveel bedrijven bruikbaar, waarom zou die moeten stoppen omdat er 1 niet meer mee werkt.
Iedereen een leuk Halloween toegewenst alleszins.
Ik hoef m'n privé-gegevens toch niet vrij te geven ?
Wie zijn al die anderen hier ?
Ik heb gewoon even gemeld wat ik weet en wat ik ervan denk.
Wat ik zeer zeker weet is dat er in België noch in Nederland iemand zit die zich hiermee bezig houdt hoor, zo'n onzin.
Ik geef graag toe: ik moest zelf even goed alles doorlezen om het te begrijpen, maar Ricardo en Roberto hebben me alles goed uitgelegd.
Een heel mooi systeem, de allerlaagste prijzen, geen dure 0900-nummers zoals bij DISCOUNT CARD uit EMMEN b.v. om zelfs maar een prijs te weten te komen...
Alleen was het aanbod niet groot genoeg volgens hen, vandaar, de leegverkoop nu.
Ik heb er verder niks mee, ik ben wel een vaste klant, heb altijd alles netjes op tijd geleverd gekregen, en ik heb nog geen cent betaald eigenlijk.
Als iedereen het systeem zou toepassen zoals het hoort, dan was er geen probleem.
En voor alle Esthers en anderen die het nog niet snappen: de voordeelkaart is bij zoveel bedrijven bruikbaar, waarom zou die moeten stoppen omdat er 1 niet meer mee werkt.
Iedereen een leuk Halloween toegewenst alleszins.
Re: Playco/ Playcollect
Nog even reageren over die bijverdienste
ik weet dat er meer dan 25.000 betalende Fun+Pass houders, maar ik weet ook dat afhaalpunten daarmee nagenoeg niets verdienden, 1,00 per bestelling die werd opgehaald, meer kregen ze niet.
Dus daarmee kan je geen hoofdverdienste aanhouden, dat is waar, wellicht heeft Esther daarin gelijk.
Ik zou het er niet voor doen alleszins, maar ja, wie gelooft mij nou ?
Wat vooral jammer is, is dat iedereen hier maar doordramt over niet betalen, losers, oplichting, maar is er al 1 juridisch bewijs geweest van een van al die aantijgingen ?
Als neutrale klant zou ik dat wel eens willen weten dan...
Ik werk voor een samenaankoopdienst van een universiteit met zowat 9.000 werknemers. Ik durf te zeggen dat er intussen daarvan al zowat 1.000 zijn aangesloten met hun gezin.
Alle producten worden zelfs bij ons in het magazijn geleverd en kunnen daar door het personeel worden opgepikt, dat werkt prima en altijd op max. 3 weken.
Die tijd wacht iedereen graag voor zo'n prijzen.
Het is mijn taak te vergelijken en te trachten ons personeel aan voordelen te helpen op alle gebieden, ik heb nog nooit een beter aanbod gekregen.
Maar gezien de successen aan de andere kant van de wereld, gaat het hier ook wel eens lukken, en ik ben er zeker van dat ze volgend jaar een goed gestructureerd geheel op poten kunnen zetten voor de kleinere klanten zeg maar... want voor ons is het misschien makkelijker werken, want alles kan in verschillende keren worden bezorgd, wij verdelen het toch verder.
Maar goed, ik heb een drukke baan, en heb weinig tijd om hier steeds te komen lezen en reageren hoor...
Denk alleen eens goed na over het systeem.
Er is alleszins niets veranderd aan het reglement, wij hebben dat ook moeten aanvaarden, zij het dan dat we een betere prijs kregen uiteraard dan de individuele aansluiting, maar dat is logisch als je 1.000 passen ineens neemt.
Maar als NICO71 of Ondernemer of al die andere leukerds me hetzelfde aanbod kunnen doen, aan dezelfde prijzen, en gratis bezorgd e.d. dan mogen ze me altijd contacteren hoor of zet je naam en emailadres er eens bij, dan contacteer ik jullie wel.
ik weet dat er meer dan 25.000 betalende Fun+Pass houders, maar ik weet ook dat afhaalpunten daarmee nagenoeg niets verdienden, 1,00 per bestelling die werd opgehaald, meer kregen ze niet.
Dus daarmee kan je geen hoofdverdienste aanhouden, dat is waar, wellicht heeft Esther daarin gelijk.
Ik zou het er niet voor doen alleszins, maar ja, wie gelooft mij nou ?
Wat vooral jammer is, is dat iedereen hier maar doordramt over niet betalen, losers, oplichting, maar is er al 1 juridisch bewijs geweest van een van al die aantijgingen ?
Als neutrale klant zou ik dat wel eens willen weten dan...
Ik werk voor een samenaankoopdienst van een universiteit met zowat 9.000 werknemers. Ik durf te zeggen dat er intussen daarvan al zowat 1.000 zijn aangesloten met hun gezin.
Alle producten worden zelfs bij ons in het magazijn geleverd en kunnen daar door het personeel worden opgepikt, dat werkt prima en altijd op max. 3 weken.
Die tijd wacht iedereen graag voor zo'n prijzen.
Het is mijn taak te vergelijken en te trachten ons personeel aan voordelen te helpen op alle gebieden, ik heb nog nooit een beter aanbod gekregen.
Maar gezien de successen aan de andere kant van de wereld, gaat het hier ook wel eens lukken, en ik ben er zeker van dat ze volgend jaar een goed gestructureerd geheel op poten kunnen zetten voor de kleinere klanten zeg maar... want voor ons is het misschien makkelijker werken, want alles kan in verschillende keren worden bezorgd, wij verdelen het toch verder.
Maar goed, ik heb een drukke baan, en heb weinig tijd om hier steeds te komen lezen en reageren hoor...
Denk alleen eens goed na over het systeem.
Er is alleszins niets veranderd aan het reglement, wij hebben dat ook moeten aanvaarden, zij het dan dat we een betere prijs kregen uiteraard dan de individuele aansluiting, maar dat is logisch als je 1.000 passen ineens neemt.
Maar als NICO71 of Ondernemer of al die andere leukerds me hetzelfde aanbod kunnen doen, aan dezelfde prijzen, en gratis bezorgd e.d. dan mogen ze me altijd contacteren hoor of zet je naam en emailadres er eens bij, dan contacteer ik jullie wel.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 29 jul 2008 21:30
Re: Playco/ Playcollect
Hallo Koperke ik zit nog even alle berichten te lezen maar wat jij op 15 oktober heb geschreven is ook niet helemaal waar dat hij vorig jaar september er mee gestopt zou zijn, want onze vriend philip heeft zo als je kan lezen op zaterdag 26 juli DIT jaar op een groot playmobil forum contact aan het zoeken geweest, om mensen te kunnen vinden die voor hem playmobil in Zirndorf zou willen kopen.
Aangezien ik veel mensen op het forum ken heb ik ze voor hem gewaarschuwd jammer voor hem(ik heb namelijk ook slechte ervaringen met de firma playco).
Maar mocht je zijn op roep nog eens willen lezen ik zet hem er bij en let goed op de DATUM, ik heb dit bericht zo van het forum gekopieerd.
Vr GR Oude Klant
Posted: Sat Jul 26, 2008 21:59 Post subject: Partner in der Nähe von Nürnberg gesucht
--------------------------------------------------------------------------------
Hey PlaymoFreunde
ich bin Philip aus Belgien, ich hab seit lange einen web shop für Niederländisch sprechende Kunden, aber seit lange such ich auch
1. Ein Mitarbeiter in der Nähe von das Fun Park (neben tägliche Arbeit vielleicht, kein Problem) der vor unsere Kunden einkaufen woll und es abschicken woll innerhalb von Deutschland oder nach Belgien/Die Niederlände
2. Ein Laden der uns das ganzen assortiment liefern kann oder... der mit uns zusammen ein neuen Laden in der Nähe der Niederländischen/Belgischen/Deutschen Grenze öffnen willst... mit Playmobil aber auch mit viele viele andere Sachen...
3. ONE OR MORE AMERICANS or in USA living/working people to provide us with all sorts of USA-Special items (not only Playmobil).
If you are interested or you know anyone who might be, please contact us a.s.a.p.
xxx (EDIT TOMPLAY: email-Adresse gelöscht, bitte keine Adressen veröffentlichen, dafür gibt es den email-button)
We still have some USA-items for sale right now, and there will be more soon... if you're interested
Aangezien ik veel mensen op het forum ken heb ik ze voor hem gewaarschuwd jammer voor hem(ik heb namelijk ook slechte ervaringen met de firma playco).
Maar mocht je zijn op roep nog eens willen lezen ik zet hem er bij en let goed op de DATUM, ik heb dit bericht zo van het forum gekopieerd.
Vr GR Oude Klant
Posted: Sat Jul 26, 2008 21:59 Post subject: Partner in der Nähe von Nürnberg gesucht
--------------------------------------------------------------------------------
Hey PlaymoFreunde
ich bin Philip aus Belgien, ich hab seit lange einen web shop für Niederländisch sprechende Kunden, aber seit lange such ich auch
1. Ein Mitarbeiter in der Nähe von das Fun Park (neben tägliche Arbeit vielleicht, kein Problem) der vor unsere Kunden einkaufen woll und es abschicken woll innerhalb von Deutschland oder nach Belgien/Die Niederlände
2. Ein Laden der uns das ganzen assortiment liefern kann oder... der mit uns zusammen ein neuen Laden in der Nähe der Niederländischen/Belgischen/Deutschen Grenze öffnen willst... mit Playmobil aber auch mit viele viele andere Sachen...
3. ONE OR MORE AMERICANS or in USA living/working people to provide us with all sorts of USA-Special items (not only Playmobil).
If you are interested or you know anyone who might be, please contact us a.s.a.p.
xxx (EDIT TOMPLAY: email-Adresse gelöscht, bitte keine Adressen veröffentlichen, dafür gibt es den email-button)
We still have some USA-items for sale right now, and there will be more soon... if you're interested
Re: Playco/ Playcollect
Hey oude klant
je kan best gelijk hebben, tenzij iemand anders dit geplaatst heeft, het kan allemaal nogal gemakkelijk.
Mag ik vragen wat jouw probleem dan wel was ? Iets dat te laat werd geleverd of zo ?
je kan best gelijk hebben, tenzij iemand anders dit geplaatst heeft, het kan allemaal nogal gemakkelijk.
Mag ik vragen wat jouw probleem dan wel was ? Iets dat te laat werd geleverd of zo ?
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 29 jul 2008 21:30
Re: Playco/ Playcollect
Hallo Koperke
Ik zal je het ff vertellen de eerste keer dat ik daar bestelde was het veel te laat een maand of 3/4 op mijn spullen moeten wachten,en kreeg ik de smoes van ja de man die ons de spullen leverd is plotseling overleden van wat vertraging naar veel heen en weer gemail eindelijk mijn spullen gehad.
Ik vond dit een vreemd verhaal omdat hij verteld had dit ie rechtstreeks bij playmobil inkocht.
Maar ja omdat ik playmobil verzamelaar ben zag ik een tijdje later een set uit de usa bij hem op de site staan die ik wilde hebben dus eerst gemailt of de leveringen nu wel goed liepen,en ik kreeg tehoren dat alles weer liep zo als het hoorde,dus ik mijn bestelling gedaan.
Deze bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen er werd mijn vertelt dat alles vast stond bij de douane en een paar weken langer ging duren omdat er iets niet klopt met de papieren ofzo ,maar was een kwestie van een paar dagen en dan zou hij zijn playmobil krijgen van de douane.
Ik denk dat ik hem wel 40 keer heb gemailt maar op den duur kreeg ik geen antwoord van hem dus heb ik het me daar maar bij neer gelegt ik heb de set op een usa forum besteld en 3 weken later had ik hem toch nog alleen jammer dat ik hem ook al aan onze vried had betaald net als die nep k.t pass van hem waar je niets aan heb.
Ik hoop dat ik je genoeg geinfomeerd heb.
Vr Gr Oude Klant
Ik zal je het ff vertellen de eerste keer dat ik daar bestelde was het veel te laat een maand of 3/4 op mijn spullen moeten wachten,en kreeg ik de smoes van ja de man die ons de spullen leverd is plotseling overleden van wat vertraging naar veel heen en weer gemail eindelijk mijn spullen gehad.
Ik vond dit een vreemd verhaal omdat hij verteld had dit ie rechtstreeks bij playmobil inkocht.
Maar ja omdat ik playmobil verzamelaar ben zag ik een tijdje later een set uit de usa bij hem op de site staan die ik wilde hebben dus eerst gemailt of de leveringen nu wel goed liepen,en ik kreeg tehoren dat alles weer liep zo als het hoorde,dus ik mijn bestelling gedaan.
Deze bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen er werd mijn vertelt dat alles vast stond bij de douane en een paar weken langer ging duren omdat er iets niet klopt met de papieren ofzo ,maar was een kwestie van een paar dagen en dan zou hij zijn playmobil krijgen van de douane.
Ik denk dat ik hem wel 40 keer heb gemailt maar op den duur kreeg ik geen antwoord van hem dus heb ik het me daar maar bij neer gelegt ik heb de set op een usa forum besteld en 3 weken later had ik hem toch nog alleen jammer dat ik hem ook al aan onze vried had betaald net als die nep k.t pass van hem waar je niets aan heb.
Ik hoop dat ik je genoeg geinfomeerd heb.
Vr Gr Oude Klant
Re: Playco/ Playcollect
Hey oude klant,
3 maanden was alleszins nog binnen de vooropgestelde termijn, zelfs 4 als het om een importset ging (dat kan tot 6 maanden duren).
Ikzelf ben StarWars verzamelaar en heb al eens een jaar moeten wachten op een pakket, uiteindelijk is het dan terug in de States beland.
Ik heb het pakket nog steeds niet en het ging om best veel geld (300,00 euro) maar dat zijn risico's aan import.
Ik zou toch nog eens naar Ricardo van Toysplus mailen, met jouw gegevens kan hij alles nog opzoeken in het oude bestand.
Je hebt niets te verliezen.
En wat die pass betreft: die bespaart iedere houder gemakkelijk 500 euro per jaar, zelfs meer, die is op zovele plaatsen bruikbaar dat iedereen wel korting kan krijgen ermee.
Ik heb op pretparken alleen al zo'n 400 euro bespaard vorig jaar.
Ik wil niemand verdedigen, ik ben en blijf neutraal, maar ik vertegenwoordig wel een grote groep van klanten, en ik weet met ik wie ik handel.
Het is zeker geen Philip, en het is geen Belg of Nederlander, zoals ik al eerder aanhaalde.
De broers zijn er ernstig mee bezig, en niemand zal gedupeerd worden hoor, daar ben ik echt wel zeker van.
Ricardo was afgelopen zondag weer op een speelgoedbeurs, en ik zoek ze allemaal af naar allerlei leuke gadgets (vooral Star Wars dan), als je ziet hoeveel nieuwe klanten hij daar kon maken, dan moet je toch goed bezig zijn denk ik.
Ik ken nu ook al een voetbalclub, 2 basketbal clubs, 2 volleybal clubs en zelfs een korfbal club die het systeem van leden aanbrengen en geld voor de clubkas goed begrepen hebben en lekker veel geld binnenhalen.
Als je daar dan spotgoedkoop DVD's, games, speelgoed, multimedia, enzovoort mee kan krijgen, dan heb je een zeer sterk verkoopsargument.
Ik wou dat ik het bedacht had, en alle contacten had, ik ben soms jaloers op wat ze al bereikt hebben, want dat lukt in mijn samenaankoopdienst niet altijd zo eenvoudig: kleine voordelen van een paar percentjes wel, maar echt interessante zaken aan de helft van de prijs, of minder, dat vind je zelden.
In elk geval: contacteer ze met de groeten van koperke bij Toysplus maar, als er iets te helpen valt, dan kunnen en zullen zij het wel doen.
3 maanden was alleszins nog binnen de vooropgestelde termijn, zelfs 4 als het om een importset ging (dat kan tot 6 maanden duren).
Ikzelf ben StarWars verzamelaar en heb al eens een jaar moeten wachten op een pakket, uiteindelijk is het dan terug in de States beland.
Ik heb het pakket nog steeds niet en het ging om best veel geld (300,00 euro) maar dat zijn risico's aan import.
Ik zou toch nog eens naar Ricardo van Toysplus mailen, met jouw gegevens kan hij alles nog opzoeken in het oude bestand.
Je hebt niets te verliezen.
En wat die pass betreft: die bespaart iedere houder gemakkelijk 500 euro per jaar, zelfs meer, die is op zovele plaatsen bruikbaar dat iedereen wel korting kan krijgen ermee.
Ik heb op pretparken alleen al zo'n 400 euro bespaard vorig jaar.
Ik wil niemand verdedigen, ik ben en blijf neutraal, maar ik vertegenwoordig wel een grote groep van klanten, en ik weet met ik wie ik handel.
Het is zeker geen Philip, en het is geen Belg of Nederlander, zoals ik al eerder aanhaalde.
De broers zijn er ernstig mee bezig, en niemand zal gedupeerd worden hoor, daar ben ik echt wel zeker van.
Ricardo was afgelopen zondag weer op een speelgoedbeurs, en ik zoek ze allemaal af naar allerlei leuke gadgets (vooral Star Wars dan), als je ziet hoeveel nieuwe klanten hij daar kon maken, dan moet je toch goed bezig zijn denk ik.
Ik ken nu ook al een voetbalclub, 2 basketbal clubs, 2 volleybal clubs en zelfs een korfbal club die het systeem van leden aanbrengen en geld voor de clubkas goed begrepen hebben en lekker veel geld binnenhalen.
Als je daar dan spotgoedkoop DVD's, games, speelgoed, multimedia, enzovoort mee kan krijgen, dan heb je een zeer sterk verkoopsargument.
Ik wou dat ik het bedacht had, en alle contacten had, ik ben soms jaloers op wat ze al bereikt hebben, want dat lukt in mijn samenaankoopdienst niet altijd zo eenvoudig: kleine voordelen van een paar percentjes wel, maar echt interessante zaken aan de helft van de prijs, of minder, dat vind je zelden.
In elk geval: contacteer ze met de groeten van koperke bij Toysplus maar, als er iets te helpen valt, dan kunnen en zullen zij het wel doen.
Re: Playco/ Playcollect
Philip,
oppassen dat je de volgende keer als de telefoon gaat niet per ongeluk opneemt en "Goedendag, met Koperke" zegt.....
dat staat zo knullig, ongeveer net zo knullig als weer een alias aannemen en jezelf met je aparte schrijfstijl wederom na 3 zinnen alweer verraden
je maakt jezelf hiermee wederom onsterfelijk belachelijk...
oppassen dat je de volgende keer als de telefoon gaat niet per ongeluk opneemt en "Goedendag, met Koperke" zegt.....
dat staat zo knullig, ongeveer net zo knullig als weer een alias aannemen en jezelf met je aparte schrijfstijl wederom na 3 zinnen alweer verraden
je maakt jezelf hiermee wederom onsterfelijk belachelijk...
Re: Playco/ Playcollect
ach, zie je wel,
maar wie gelooft er nu in nog in fabeltjes ?
Dat je misschien kan zien, omdat ik de enige ben die zonder dt-fouten schrijft, wat geen enkele Nederlander nog lijkt te kunnen, dat ik een Belg ben ? Je hebt gelijk, maar dit forum gaat niet over mij tenslotte.
moet je dan geen 18 zijn om hier te mogen reageren ? Nee, dat klopt ook al, ik weet alleszins genoeg, het gaat hier niet om klanten, maar allemaal om leugenaars, wellicht een voor een van dezelfde persoon die niet weet wat te doen.
Als economist, moet ik toch iedereen aanraden om niet meer naar de leugens op dit forum te luisteren, want zo kom je enkel in de problemen.
Er moet betaald worden, als je iets bestelt of je ergens bij aansluit, het domme advies van niet te betalen, kan je enkel nog veel meer geld gaan kosten en dat zou pas jammer zijn.
Toen wij in oktober aansloten, was het nog moeilijk, het is er alleen maar op verbeterd, ik kan je alleszins verzekeren dat er geen Philip meer is, alhoewel die misschien beter zelf zou reageren, heb ik aan Ricardo en Roberto ook doorgegeven.
Maar ik hou er mij al niet meer mee bezig, het is jammer dat fora zo misbruikt worden voor dit soort leugens.
Maar de Nederlanders willen het beter weten natuurlijk, dat is altijd al zo geweest, geen probleem, en je kan toch nooit voor iedereen goed doen, dat merk ik in mijn job dagelijks.
groetjes
Erik - Koperke
maar wie gelooft er nu in nog in fabeltjes ?
Dat je misschien kan zien, omdat ik de enige ben die zonder dt-fouten schrijft, wat geen enkele Nederlander nog lijkt te kunnen, dat ik een Belg ben ? Je hebt gelijk, maar dit forum gaat niet over mij tenslotte.
moet je dan geen 18 zijn om hier te mogen reageren ? Nee, dat klopt ook al, ik weet alleszins genoeg, het gaat hier niet om klanten, maar allemaal om leugenaars, wellicht een voor een van dezelfde persoon die niet weet wat te doen.
Als economist, moet ik toch iedereen aanraden om niet meer naar de leugens op dit forum te luisteren, want zo kom je enkel in de problemen.
Er moet betaald worden, als je iets bestelt of je ergens bij aansluit, het domme advies van niet te betalen, kan je enkel nog veel meer geld gaan kosten en dat zou pas jammer zijn.
Toen wij in oktober aansloten, was het nog moeilijk, het is er alleen maar op verbeterd, ik kan je alleszins verzekeren dat er geen Philip meer is, alhoewel die misschien beter zelf zou reageren, heb ik aan Ricardo en Roberto ook doorgegeven.
Maar ik hou er mij al niet meer mee bezig, het is jammer dat fora zo misbruikt worden voor dit soort leugens.
Maar de Nederlanders willen het beter weten natuurlijk, dat is altijd al zo geweest, geen probleem, en je kan toch nooit voor iedereen goed doen, dat merk ik in mijn job dagelijks.
groetjes
Erik - Koperke
Re: Playco/ Playcollect
Bedankt dat je met je eigen reactie mijn bewering staaft. Amai, wat een fantast!
Kan je niet beter je spullen inpakken en vluchten voor ECC ipv op het Radar-forum te posten? Je weet dat je met Internet ook geld terug kan storten naar gedupeerden ipv hier zwamverhalen op te hangen? Lijkt me een stuk symphatieker
Kan je niet beter je spullen inpakken en vluchten voor ECC ipv op het Radar-forum te posten? Je weet dat je met Internet ook geld terug kan storten naar gedupeerden ipv hier zwamverhalen op te hangen? Lijkt me een stuk symphatieker
Re: Playco/ Playcollect
maar maar toch, vluchten ?
terugbetalen ?
glazen muiltje, gelaarsde kat, tovenaar, heks, het klinkt allemaal even fabelachtig
terugbetalen ?
glazen muiltje, gelaarsde kat, tovenaar, heks, het klinkt allemaal even fabelachtig
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29
Re: Playco/ Playcollect
Hahaha.
Daar gaan we weer....
Daar gaan we weer....
Re: Playco/ Playcollect
wat een fantast zegt iemand die de naam FABEL (fantasieverhaal !) kiest als nick
en ondernemer, we gaan nergens heen hoor
ik reageer niet meer
ik zie bevestiging van hetgeen ik al eerder wist
allemaal grove leugenaars
en ondernemer, we gaan nergens heen hoor
ik reageer niet meer
ik zie bevestiging van hetgeen ik al eerder wist
allemaal grove leugenaars
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29
Re: Playco/ Playcollect
Wat allemaal grove leugens?
Wie U?
Playco?
Toys +?
Wat weet U?
niks zo te lezen?
Ik zou zeggen genoeg leesstof.
http://shop.kapaza.be/toysplus/
België ???????
Vertel eens.
Wie U?
Playco?
Toys +?
Wat weet U?
niks zo te lezen?
Ik zou zeggen genoeg leesstof.
http://shop.kapaza.be/toysplus/
België ???????
Vertel eens.
Re: Playco/ Playcollect
ga je het nu hebben over iemand die advertenties plaatst in allerlei landen om klanten te zoeken ?
Doen ze dat niet allemaal ?
Is dat een leugen ? Is dat oplichting ?
Omdat ze een naam van een stad kiezen ?
En dan liegen ze nog niet, want Ricardo woont nog een 8-tal maanden in Leuven, terwijl hij studeert aan de universiteit daar, niet die waar ik werk, maar ik ken er best veel mensen en ik doe echt wel grondig onderzoek hoor voor ik met een bedrijf in zee ga.
Maar ja, bij ons werken ze niet met een web shop of zo, dus daarover vinden jullie niets terug he, gelukkig maar, straks ga je over ons ook zitten liegen hier, terwijl ik er echt wel zeker van ben dat je nooit 1 cent betaald hebt aan Toysplus !
Of wel ? Zet hier dan maar eens je bestelling neer, met alles erop en eraan, dan weten we tenminste wie jij bent.
Ik werk als econoom aan de universiteit en weet veel meer dan jij denkt.
Ik vertegenwoordig 1.000 klanten en ze hebben nog geen enkele van allen al problemen gehad, met wie of wat dan ook, en dat gedurende het afgelopen jaar (oktober 2007 bedoelde ik trouwens dat we aansloten !)
Doen ze dat niet allemaal ?
Is dat een leugen ? Is dat oplichting ?
Omdat ze een naam van een stad kiezen ?
En dan liegen ze nog niet, want Ricardo woont nog een 8-tal maanden in Leuven, terwijl hij studeert aan de universiteit daar, niet die waar ik werk, maar ik ken er best veel mensen en ik doe echt wel grondig onderzoek hoor voor ik met een bedrijf in zee ga.
Maar ja, bij ons werken ze niet met een web shop of zo, dus daarover vinden jullie niets terug he, gelukkig maar, straks ga je over ons ook zitten liegen hier, terwijl ik er echt wel zeker van ben dat je nooit 1 cent betaald hebt aan Toysplus !
Of wel ? Zet hier dan maar eens je bestelling neer, met alles erop en eraan, dan weten we tenminste wie jij bent.
Ik werk als econoom aan de universiteit en weet veel meer dan jij denkt.
Ik vertegenwoordig 1.000 klanten en ze hebben nog geen enkele van allen al problemen gehad, met wie of wat dan ook, en dat gedurende het afgelopen jaar (oktober 2007 bedoelde ik trouwens dat we aansloten !)
Re: Playco/ Playcollect
trouwens ik kan met die link niks terugvinden !
straks gaat dat ook nog aan mij liggen zeker ?
Man, ik moet opletten, want ik lach me haast een breuk.
straks gaat dat ook nog aan mij liggen zeker ?
Man, ik moet opletten, want ik lach me haast een breuk.
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29
Re: Playco/ Playcollect
Eens kijken.
Dit is van u:
Verklaar eens?
En wie zegt dat ik iets besteld heb bij toysplus?
En als ik al iets besteld had, dan hoefde ik dat helemaal niet aan u te vertellen, toch?
U was toch een klant of niet dan.
Dit is van u:
Nou schrijf je:koperke
Geplaatst op 23 Okt 2008 20:33 door koperke
--------------------------------------------------------------------------------
.
Wat ik zeer zeker weet is dat er in België noch in Nederland iemand zit die zich hiermee bezig houdt hoor, zo'n onzin.
Dus u zegt dat ik lieg?En dan liegen ze nog niet, want Ricardo woont nog een 8-tal maanden in Leuven
Verklaar eens?
En wie zegt dat ik iets besteld heb bij toysplus?
En als ik al iets besteld had, dan hoefde ik dat helemaal niet aan u te vertellen, toch?
U was toch een klant of niet dan.
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29
Re: Playco/ Playcollect
hahahahaha.
Hahahahahahaha
Toys Plus > Kinderen > kapaza.be Shops -
Winkelier: Toys plus Plaats: Leuven Webwinkel geopend: 25-07-2008 ... Toys Plus (7 artikelen, pagina 1 van 1), bekijk RSS feed van Toys Plus · meer ...
snel weggehaald?trouwens ik kan met die link niks terugvinden !
straks gaat dat ook nog aan mij liggen zeker ?
Man, ik moet opletten, want ik lach me haast een breuk.
Hahahahahahaha
Toys Plus > Kinderen > kapaza.be Shops -
Winkelier: Toys plus Plaats: Leuven Webwinkel geopend: 25-07-2008 ... Toys Plus (7 artikelen, pagina 1 van 1), bekijk RSS feed van Toys Plus · meer ...
Re: Playco/ Playcollect
Ja *********** maar het is geen Belg of Nederlander die zich ermee bezig houdt, maar een Spanjaard en die woont niet eens in Europa.
Dat z'n broer hier studeert en z'n tijdelijke verblijfplaats gebruikt om een advertentie te plaatsen waar dan ook, is logisch, niks strafbaars...
Waarom moeien mensen die van niets weten zich met al die zaken dan ?
Is het niet aan klanten die al dan niet slechte ervaringen hebben om dit te melden ?
En waarom worden positieve boodschappen afgeschoten ?
Omdat de negatieve willen overheersen blijkbaar, er is duidelijk ongerustheid bij bepaalde "ondernemers".
Ze zijn bang om al hun woekerwinsten kwijt te geraken omdat mensen en organisaties zoals onze samenaankoopdienst, daar een stokje voor steken.
Van mij krijgen ze bij Toysplus alleszins 20 op 10, er mochten meer initiatieven komen zoals dit !
Dat z'n broer hier studeert en z'n tijdelijke verblijfplaats gebruikt om een advertentie te plaatsen waar dan ook, is logisch, niks strafbaars...
Waarom moeien mensen die van niets weten zich met al die zaken dan ?
Is het niet aan klanten die al dan niet slechte ervaringen hebben om dit te melden ?
En waarom worden positieve boodschappen afgeschoten ?
Omdat de negatieve willen overheersen blijkbaar, er is duidelijk ongerustheid bij bepaalde "ondernemers".
Ze zijn bang om al hun woekerwinsten kwijt te geraken omdat mensen en organisaties zoals onze samenaankoopdienst, daar een stokje voor steken.
Van mij krijgen ze bij Toysplus alleszins 20 op 10, er mochten meer initiatieven komen zoals dit !
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29
Re: Playco/ Playcollect
Vertel eens waarom dan dit verwijderd??
En dat binnen 10 minuten?
Beetje raar toch?
En waarom positieve boodschappen worden afgestoten?
Omdat deze van de webshop zelf komen.
En nogmaals ik heb niks met speelgoed dus "ongerustheid" bij mij is niet van toepassing.
Maar waarom de "shop" verwijderd?????
En dat binnen 10 minuten?
Beetje raar toch?
Mensen zoals ik helpen mensen die problemen hebben met u.Is het niet aan klanten die al dan niet slechte ervaringen hebben om dit te melden ?
En waarom worden positieve boodschappen afgeschoten ?
Omdat de negatieve willen overheersen blijkbaar, er is duidelijk ongerustheid bij bepaalde "ondernemers".
En waarom positieve boodschappen worden afgestoten?
Omdat deze van de webshop zelf komen.
En nogmaals ik heb niks met speelgoed dus "ongerustheid" bij mij is niet van toepassing.
Maar waarom de "shop" verwijderd?????
Re: Playco/ Playcollect
U moet mij erbuiten laten, en anders maak u maar eens bekend, dan zal ik eens langskomen bij u, om te laten zien en voelen wie ik ben.
Ik ben een klant, zoals alle anderen, zogezegd dan, die hier reageren, maar u niet, dus u moet zich er tussenuit houden, u heeft wel meningen over alles en iedereen, maar u weet absoluut nergens van.
Als u niks met speelgoed heeft, hou u er dan buiten.
En NIEMAND HEEFT PROBLEMEN MET MIJ.
Ik ben zeer sociaal en help iedereen graag met alles.
Ik ben een klant, zoals alle anderen, zogezegd dan, die hier reageren, maar u niet, dus u moet zich er tussenuit houden, u heeft wel meningen over alles en iedereen, maar u weet absoluut nergens van.
Als u niks met speelgoed heeft, hou u er dan buiten.
En NIEMAND HEEFT PROBLEMEN MET MIJ.
Ik ben zeer sociaal en help iedereen graag met alles.